Jade Raymond odchodzi z EA Motive
Nie tylko z DICE odchodzą ludzie. Kilkadziesiąt minut temu pojawiła się informacja, że Jade Raymond, która założyła studio EA Motive opuściła firmę.
Jade Raymond większości może być znana z pracy nad Assassin's Creed. W okresie przed premierą gry, Ubisoft wyjątkowo chętnie promował Jade, która opowiadała o - wtedy - nowej marce francuskiego wydawcy.
Assassin's Creed stało się ogromną marką, a sama Jade Raymont zyskała niesamowitą popularność, po części z powodu urody, która trafiła idealnie w gusta części użytkowników Sieci. Później pracowała nad Assassin's Creed 2 oraz Bloodlines. Raymond wróciła na świecznik gdy wyprodukowała Splinter Cell: Blacklist, które zostało docenione.
Jej kolejnym projektem było Watch_Dogs i po premierze gry przeszła po skrzydła Electronic Arts i założyła studio EA Motive, które rozpoczęło pracę nad zupełnie nową marką, a później zostało dokooptowane do pomocy przy Star Wars Battlefront 2.
Dzisiaj jednak Electronic Arts poinformowało, że Jade Raymond odchodzi z EA Motive. Jej rolę przejmie Samantha Ryan, która zarządza studiami mobilnymi, Bioware oraz Maxis. Z oficjalnego komunikatu EA wynika, że Raymond postanowiła odejść ze studia po zmianach, które wprowadziło Electronic Arts.