Call of Duty: Black Ops 4 ma problem z powodu emotek. Treyarch zapowiada szybkie działanie
Dzień po premierze Call of Duty: Black Ops 4, Treyarch musi zmagać się z pierwszym poważnym problemem. Gracze podnieśli głosy, że dzięki emotkom w grze da się oszukiwać.
Jakkolwiek głupot to nie brzmi, to tzw. emote peeking stało się poważnym problemem w trybie Blackout. Treyarch postanowiło zaimplementować w Call of Duty: Black Ops 4 emotki, którymi możemy wyrazić w trakcie gry różne emocje. Gdy emotka jest odpalana, perspektywa zmienia się na trzecioosobową by gracze mogli podziwiać ruchy postaci w całości.
Call of Duty: Black Ops 4 - recenzja gry. Jak pudełko czekoladek
I tu zaczynają się schody. Grający w Call of Duty: Black Ops 4 szybko zauważyli, że dzięki temu łatwo można zajrzeć za róg lub za przeszkodę, co daje nam sporą przewagę nad osobami pozostającymi w widoku FPP. Te mają znacznie mniejsze pole widzenia.
This is how "Emote Peeking" works in Blackout! Please UPVOTE for visibility! from r/Blackops4
Treyarch szybko zareagowało na zgłoszenie i zapowiedziało zmiany. Jak będą wyglądać? Zostaną stworzone dwa zestawy emotek. Jeden do ogólnego użytku, który pozwoli oglądać ruchy postaci, a drugi do trybów z rywalizacją, gdzie swobodna kamera zostanie zablokowana, pilnując jej ustawienia by nie pozwalała graczom osiągnąć przewagę.
Sytuacja ciekawa i na usta ciśnie się pytanie - jak takiego czegoś nikt w trakcie testów nie zauważył?