Rainbow Six Siege - nadchodzące zmiany w połowie sezonu
Mamy już połowę sezonu Para Bellum w Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Wiemy jakie zmiany zostaną zaimplementowane w najbliższej przyszłości.
Od kilku tygodni działa serwer testowy, na którym gracze sprawdzają nowe zmiany, które wejdą wkrótce do Tom Clancy's Rainbow Six Siege.
Ubisoft odnotowuje zyski. Najbliższe miesiące należą do istniejących już produkcji
Już wkrótce Ubisoft opublikuje łatkę, która wprowadzi zmiany w połowie obecnego sezonu. W najnowszej aktualizacji deweloperzy skupili się na balansie ośmiu postaci:
FINKA
- Skrócono czas korzystania z unikatowej zdolności z 20 do 10 sekund
- Granaty błyskowe zostaną zastąpione granatami odłamkowymi
- Zostanie zmniejszony modyfikator uszkodzeń zadawanych Fince przez minę gazową Smoke’a
- Modyfikator użycia celownika w przypływie adrenaliny zmniejszymy z -50% do -25%
IQ
- Granaty odłamkowe zostaną zastąpione minami kierunkowymi
- Zredukujemy zasięg wykrywania elektroniki z 20 do 15 metrów
BLACKBEARD
- Zwiększono obrażenia zadawane przez karabin MK17 z 42 do 49
- Zmniejszono obrażenia zadawane przez karabin SR-25 z 72 do 61
- Zmniejszono wytrzymałość tarczy bojowej z 60 do 50 punktów
- Zmniejszono o 30% spowolnienie poruszania się podczas używania tarczy (Blackbeard będzie poruszał się z nią szybciej)
GLAZ
- Zmniejszono obrażenia powodowane przez karabin snajperski OTS-03 z 85 do 71
TWITCH
- Zmniejszono obrażenia powodowane przez karabin FAMAS z 40 do 37
JACKAL
- Zwiększono dystans wykrywania kroków z 5 do 8 metrów
FROST
- Zwiększono liczbę obrażeń zadawanych przez pistolet maszynowy SMG z 43 do 45.
- Zwiększono liczbę obrażeń zadawanych przez strzelbę Super 90 z 32 do 35.
DOKKAEBI
- Miny kierunkowe zastąpiono granatami błyskowymi
DRUT KOLCZASTY
- Efekt spowolnienia zostanie zwiększony z 45% do 50%
Oprócz tego deweloperzy zastanawiają się nad zmianami dla Alibi, Maestra, Ash, Twitch, Jagera, Bandita, Kapkana, Frost i Castle'a.