Honor 10 sprzedaje się świetnie
Huawei może być zadowolone ze sprzedaży Honor 10. Dzięki świetnej sprzedaży tego modelu, firma zaliczyła wzrost sprzedaży na rynkach światowych o 150%.
Honor 10 zadebiutował w kwietniu jako przystępniejszy flagowiec i z miejsca zdobył uznanie użytkowników, głównie za sprawą jakości oferowanych zdjęć. Huawei pochwaliło się, że w dwa miesiące od premiery, na rynek trafiło 3 miliony smartfonów Honor 10.
Honor przedstawia MagicBook Ultrabook
Huawei zdradziło, że dzięki dobremu przyjęciu Honora 10, ogólna sprzedaż na rynkach światowych podskoczyła o 150%, największe wzrosty notując w Europie, która jest najważniejszym dla chińskiej firmy rynkiem. W Wielkiej Brytanii, po premierze Honora 10 sprzedaż wzrosła o 200%, w Hiszpanii 5-krotnie.
Ale to nie wszystko. Premiera Honor 10 w Rosji sprawiła, że Huawei wskoczyło na 2 miejsce w rankingu użytkowników smartfonów, przegrywając z Apple. A w Indiach Honor jest najszybciej rosnącą marką smartfonów (wzrost o 300%). Jednym słowem - Huawei jest bardziej niż zadowolone i będzie kontynuowało inwestowanie w swoje największe rynki chcąc zawalczyć z Samsungiem.