Ratchet & Clank największym sukcesem Insomniac Games
Ratchet & Clank, remake pierwszej odsłony wydanej na PS2 jest największym sukcesem studia Insomniac Games. Dowiedzieliśmy się tego dzięki pracownikowi studia.
James Stevenson w Insomniac Games zajmuje się przede wszystkim PR-em. Na forum Resetera w temacie poświęconym Spider-Manowi, odpowiadając na obawy jednego z użytkowników, który niepochlebnie wypowiedział się na temat Ratcheta z 2016 roku, Stevenson zdradził, że to ich największy sukces finansowy.
Recenzja: Ratchet & Clank (PS4)
Przypomnijmy, Ratchet & Clank pojawiło się w 2016 roku jako reimaginacja wydanej na PS2 pierwszej odsłony serii. Gra powstała w 10 miesięcy i była dopełnieniem animacji filmowej, która pojawiła się mniej więcej w tym samym czasie. Sama animacja szału nie zrobiła, gra wręcz odwrotnie.
Do tej pory największym sukcesem studia było... Spyro the Dragon, wydane na PlayStation jeszcze w 1998 roku. Wyniki sprzedaży, jeśli wierzyć danym z 2007 roku zatrzymały się na 4,832,145 sztuk. Możemy więc założyć, że Ratchet & Clank na PS4 przekroczył próg 5 milionów sprzedanych kopii.