Paweł Musiolik Paweł Musiolik 25.06.2018 20:20
Destiny 2. Aktualizacja 1.2.3 - lista zmian
520V

Destiny 2. Aktualizacja 1.2.3 - lista zmian

Bungie ujawniło listę zmian w aktualizacji 1.2.3 do Destiny 2. Łatka skupia się na zmianie umiejętności specjalnych wybranych zbroi.

Już w poprzedniej aktualizacji Destiny 2, ekipa Bungie wprowadziła zmiany w egzotycznych pancerzach. Niby studio nie planowało kolejnych zmian, ale już aktualizacja 1.2.3 przyniesie kolejne zmiany i poprawki.

Destiny 2 - zdobądź maksymalny poziom bez wysiłku

Jak wygląda lista pancerzy, które dotkną plany deweloperów Bungie?

Łowca

Malinowy fart

  • Zwiększono szansę na pełne odnowienie granatu elektrycznego przy trafieniach tym granatem.
  • Gwarantuje odnowienie energii granatu za pełny przeskok błyskawicy trafiający cztery cele.
    • Wszystkim podobała się idea teoretycznie nieskończonych granatów zapewnianych przez Malinowy fart, ale jej losowość zniechęcała wielu graczy. Dzięki tej zmianie wasze umiejętności wpłyną na uzyskiwaną premię, także rzucajcie celnie.

Tup0t-EE5

  • Zwiększona premia przy korzystaniu ze Skoku na bok i Potrójnego skoku.
    • Statystyka korzystania z Tup0tu-EE5 w Tyglu była całkiem niezła, ale ponieważ głównie wpływała na Wysoki skok, gracze w pewien sposób byli ograniczeni, jeśli chcieli wpłynąć na swój powietrzny styl. Z tego powodu dwa pozostałe warianty podwójnego skoku zostały zmienione, by były bardziej użyteczne.

Kręgosłup młodej ahamkary

  • Usunięto zdolność oznaczania.
  • Zwiększono promień wybuchu granatu-pułapki i szybkość rzutu oraz granaty te są teraz trudniejsze do zniszczenia.
  • Trafienia zdolnościami słonecznymi ładują nieco energię granatu-pułapki.
    • Zdolność oznaczania, chociaż przydatna w niektórych sytuacjach (np. w Tyglu), nie sprawdzała się w PvE. Usunięcie jej pozwoli nam obrać lepszy kierunek rozwoju. Od teraz wasze granaty-pułapki mają większego kopa i możecie szybciej z nich korzystać.

Tytan

Gródź elektryczna AOK/0

  • Od teraz zapewnia Przewodniki furii za trafienia wręcz, a nie zabójstwa wręcz.
  • Przewodniki furii zapewniają teraz kumulującą się odporność na obrażenia wręcz.
    • Zmiany te miały na celu zwiększenie przydatności Przewodników furii w potyczkach PvE. Gródź elektryczna była w stanie ochronić was od hord sługów przez ciągłe ogłuszanie ich, ale przeciwko np. rycerzom Roju uzbrojonym w miecze, nie była już tak skuteczna. Zmiany te zwiększają też użyteczność tego egzotyka w Tyglu, ale zwyczajne strzelanie w przeciwników też jest skuteczne.

Naramiennik kłów zagłady

  • Próżniowe zabójstwa wręcz zapewniają teraz więcej energii superzdolności.
  • Trafienia rzutem tarczą od teraz wydłużają czas trwania superzdolności.
    • Tytani mają sporo egzotyków, które pomagają w walce na pięści. Aby ten przedmiot nieco zróżnicować od reszty, zwiększyliśmy jego wpływ na waszą superzdolność i to, jak z niej korzystacie.

Wydmochody

  • Skrócono czas aktywacji Serwomechanizmów liniowych w trakcie sprintu do 1.5 sekundy (poprzednio 5 sekund).
  • Zwiększono obrażenia zadawane przeskokiem błyskawicy (+70% w PvP, 440% w PvE).
    • Choć efekt błyskawicy Wydmochodów był nowatorski, czas potrzebny do jego aktywowania i dość niewielka siła rażenia spowodowały, że wielu graczy uznało ten przedmiot za nic więcej, niż „gacie do sprintu”. Błyskawica będzie więc teraz pojawiać się częściej i będzie znacznie bardziej zabójcza.

Czarownik

Korona burz

  • Zmniejszono ogólną liczbę kumulacji Szpic przewodzących do 3 (z tym samym efektem ogólnym), a każda kumulacja Szpic przewodzących zmniejsza koszt utrzymania Burzowego transu.
    • Ten egzotyk był dość podobny do Grzechu Nezareca, więc bardziej dostosowaliśmy tę broń do potrzeb Siewców Burz, którzy chcą mocno inwestować w korzystanie ze zdolności. Czarownicy nie mają również zbyt wielu egzotyków, które modyfikują ich superzdolności, a brak możliwości korzystania w pełni z korzyści Szpic przewodzących w trakcie Burzowego transu był dość rozczarowujący, więc dodaliśmy korzyść na czas trwania superzdolności, aby temu zaradzić.

Naramienniki Karnsteina

  • Usunięto efekty uderzenia wręcz (odporność/mobilność/podświetlanie celu).
  • Uderzenia wręcz leczą cię natychmiast, po czym przyznają ciągłe leczenie przez 8 sekund.
    • W tej iteracji Naramienników Karnsteina uprościliśmy tego egzotyka, aby chodziło w nim o śmierć i leczenie. Wcześniej efekt był podzielony między uderzenia i zabójstwa, przez co doświadczenie z jego korzystania było dość niespójne. Efekt jest teraz znacznie bardziej podstawowy, więc w większości sytuacji będzie pewniejszy i bardziej efektywny.

Protokół „Gwiezdny Ogień”

  • Obrażenia we Wzmacniającej wyrwie zapewniają teraz energię do granatu fuzyjnego (20%).
    • Podobnie jak z butami srebrzystej Luny, chcieliśmy premiować graczy, którzy decydują się na ofensywną grę ze Wzmacniającą wyrwą zamiast bezpiecznej defensywy z Uzdrawiającą wyrwą.

Źródło: https://www.bungie.net/pl/Explore/Detail/News/46965

Tagi: Activision Bungie Destiny 2 pc playstation 4 xbox