Sekiro: Shadow Die Twice - konstrukcja świata będzie przypominać Dark Souls
Sekiro: Shadows Die Twice to najnowsza gra From Software, która zabierze nas do szesnastowiecznej Japonii.
Sekiro: Shadows Die Twice to tytuł, który przeniesie nas do szesnastowiecznej Japonii, by ukazać historię o ratowaniu i zemście. Chociaż fabuła ma być prostsza do zrozumienia, gracz nadal będzie musiał odkryć ją samodzielnie. Gra nie zaoferuje liniowej rozgrywki.
Sekiro: Shadows Die Twice - From Software zmienia podejście do tworzenia gry
Podczas podcastu IGN, dziennikarze portalu mieli okazję podpytać jednego z deweloperów, Yasuhiro Kitao o szczegóły dotyczące najnowszej gry From Software - Sekiro: Shadows Die Twice. Jedno z pytań dotyczyło otwartości świata gry, na co Kitao odparł:
Jeśli miałbym to porównać to struktura świata jest zbliżona do pierwszego Dark Souls, w którym mamy wiele połączonych ze sobą środowisk, do których prowadzi wiele ścieżek. Gracze odnajdą kilka obszarów i będą mogli dokonać wyboru, który z nich chcą przejść najpierw.
Sekiro: Shadows Die Twice to gra action-adventure z elementami RPG prowadzona z perspektywy trzeciej osoby. Bohaterem fabuły jest wojownik zwany Shinobi, który ma za zadanie chronić 10 - letniego chłopca zwanego "młodym paniczem". Protagonista w wyniku walki stracił lewą rękę i w jej miejsce posiada obecnie mechaniczna protezę, za pomocą której może np.wypuścić linę z hakiem. Styl walki Shinobiego opiera się na katanie, którą dzierży w prawej ręce
Podobnie jak w poprzednich produkcjach od tego studia będziemy wielokrotnie ginąć, jednak twórcy dadzą nam możliwość kilkukrotnego wskrzeszenia się przez ograniczoną ilość czasu. Premiera gry na PlayStation 4, Xboksa One i PC została zapowiedziana na przyszły rok.
Sekiro: Shadows Die Twice - wywiad z twórcami