RAGE 2 otrzyma niewyreżyserowany świat

Gry
569V
RAGE 2 otrzyma niewyreżyserowany świat
Grzegorz Cyga | 07.06.2018, 14:26

RAGE 2 to jeden z tytułów, który zostanie pokazany przez Bethesdę podczas nadchodzącego E3. Kontynuacja zdaje się iść w inne rejony niż pierwsza gra z 2010 roku.

RAGE 2 to kontynuacja post-apokaliptycznego FPS-a z 2010 roku. Jej autorami są deweloperzy z Avalanche Studios - którzy mieli już do czynienia z takim klimatem za sprawą gry Mad Max z 2015 roku. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Avalanche Studios zapowiada nowe IP

W najnowszym magazynie - Official PlayStation Magazine - pojawił się wywiad z Timem Willitsem - reżyserem gry RAGE 2. Kierownik id Software opowiedział trochę o fabule gry i co daje twórcom współpraca z Avalanche Studios.

To coś więcej niż prosty sequel, ponieważ gameplay i współpraca z Avalanche Studios ukształtowały coś wyjątkowego i specjalnego. Praca z nimi była prawdziwym "buddy movie", w którym dzieliliśmy się pomysłami i wiedzą.

Pierwszą grę osadziliśmy w post-apokaliptycznym świecie. W Rage 2 mamy jednak coś więcej niż wszechobecne piaszczyste tereny. To coś w rodzaju post-post-apokalipsy, gdzie są różne środowiska, różne widoki: roślinność, mokradła, rzeki i jeziora, świat bardzo ewoluował  od czasu suchego, zakurzonego pustkowia i naprawdę chcieliśmy to pokazać.

W różnych terenach jest teraz więcej osobowości, a wraz z nią więcej dialogów, więcej akcji, historii pobocznych. Fabuła odgrywa bardzo ważną rolę.

Willits wyznał, że świat w tej grze będzie więcej losowych zdarzeń wykreowanych przez sztuczną inteligencję.

Są frakcje, które nie lubią innych frakcji. Są postacie niezależne, które nie lubią innych postaci niezależnych. Niektórzy bohaterowie sterowani przez AI prowadzą samochody. W innych grach po prostu docierasz do punktu kontrolnego i wszystko jest ustalone. Dla nas ważne jest kreowanie zdarzeń, które możesz zrobić lub nie. Podjęte przez Ciebie decyzje będą miały duży wpływ na świat. Staraliśmy się dać graczom wiele możliwości. My zachęcamy do robienia naprawdę ważnych rzeczy, ale oni nie koniecznie muszą je robić. Są rzeczy, które zmieniają się w zależności od tego, co robisz. To i opowiadanie historii zawsze były ważnymi aspektami gry . To nie jest schematyczny świat, który po prostu się powtarza i angażujesz się w niego. Zobaczysz, że rzeczy, które robisz, wpływają na świat i uważamy, że jest to zdecydowaną częścią opowieści.

Pierwsze efekty współpracy id Software i Avalanche Studios poznamy 11 czerwca o 3:30 na konferencji Bethesdy.

RAGE 2 - oficjalny zwiastun rozgrywki

 

 

Źródło: https://wccftech.com/id-rage-2-much-more-straight-up-sequel/

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper