God of War. Cory Barlog komentuje relację Kratosa z synem oraz spotkanie z Nieznajomym
God of War stało się z miejsca najważniejszą (a przynajmniej jedną z najważniejszych) premier tego roku. Jesteście ciekawi, jaki zamysł twórczy kryje się za ważniejszymi fragmentami całej gry? Cory Barlog kontynuuje swój komentarz rozgrywki.
God of War nie odniosło tak ogromnego sukcesu tylko z uwagi na grafikę czy mechanikę zabawy. To tylko składowe całości, podobnie jak reżyseria poszczególnych scen i dialogi między postaciami. Jeśli macie już nową przygodę Kratosa za sobą, pewnie zainteresuje Was, co twórcy mieli na myśli, tworząc niektóre sceny.
God of War - początek gry z komentarzem Cory'ego Barloga
Cory Barlog, szef projektu gry, usiadł przed mikrofonem, by omówić swoją produkcję od samego początku. Niedawno mogliśmy zobaczyć pierwsze minuty w nowym nordyckim świecie GoW-a, a teraz dostępne są dwie kolejne. Tym razem omówiono m.in. rozmowy Kratosa z synem o problemach ze złością naszego protagonisty oraz spotkanie z Nieznajomym.
God of War - rozgrywka z komentarzem Barloga (część 2)
God of War - rozgrywka z komentarzem Barloga (część 3)
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do God of War.