Daniel Stroński Daniel Stroński 21.05.2018 17:46
God of War wciąż na szczycie, zbliża się do rekordu The Last of Us
1123V

God of War wciąż na szczycie, zbliża się do rekordu The Last of Us

God of War nie może zejść ze szczytu rankingów sprzedaży, zbliżając się do rekordu z ubiegłej generacji. Jak wyglądają najświeższe dane z Wysp?

God of War zarządziło na rynku, potwierdzając wysokie oceny i pochlebne opinie rewelacyjną sprzedażą. Pomimo iż nordycka przygoda Kratosa dostępna jest wyłącznie na jednej platformie, od swojej premiery z tygodnia na tydzień nie przestaje sprzedawać się najlepiej, nie dopuszczając nawet największych multiplatform na swoje miejsce.

God of War - początek gry z komentarzem Cory'ego Barloga

Nie jest to jednak pierwszy taki przypadek, gdy gra wyłącznie na konsole Sony przez tak długi czas nie traciła na sile. W 2013 roku dostaliśmy The Last of Us na PlayStation 3 i na Wyspach obejmowało ono pierwsze miejsce przez aż sześć tygodni po swojej premierze. Wygląda na to, że brodaty kozak i młodszy podopieczny to przepis na sukces.

Co w reszcie zestawienia? FIFA na zwykle wysoko, a podium zamyka "definitywne" wydanie Hyrule Warriors, zresztą obok świetnych Mario Kart 8 Deluxe i Donkey Konga, co daje nam aż trzy tytuły na wyłączność Switcha w pierwszej dziesiątce.

Według danych GfK Chart-Track, pierwsza dziesiątka ostatniego tygodnia w kwestii sprzedaży pudełkowych gier w Wielkiej Brytanii wygląda następująco:

  1. God of War (1)
  2. FIFA 18 (4)
  3. Hyrule Warriors: Definitive Edition (nowość)
  4. Donkey Kong Country: Tropical Freeze (2)
  5. Far Cry 5 (3)
  6. Lego Marvel Super Heroes 2 (7)
  7. Assassin's Creed Origins (8)
  8. Mario Kart 8 Deluxe (6)
  9. Grand Theft Auto V (9)
  10. Call of Duty: WWII (16)

(w nawiasie podano pozycje sprzed tygodnia; wyniki obejmują łączną sprzedaż z wszystkich platformy, na których dana gra jest dostępna)

God of War - polski zwiastun

 

Źródło: https://www.chart-track.co.uk/?i=2712&s=1111

Tagi: charts god of war playstation 4 rankingi sprzedażowe Sony Interactive Entertainment sony santa monica wideo wyniki sprzedaży