PlayerUnknown’s Battlegrounds - druga runda testów mapy Kryptonim: Savage przyniosła sporo nowości
Kolejny raz otrzymujemy możliwość sprawdzenia nowej mapy w PlayerUnknown’s Battlegrounds. Co zmieniło się od ostatnich testów mapy Kryptonim: Savage?
Bluehole Studio nie przestaje rozwijać gry PlayerUnknown’s Battlegrounds. Po raz kolejny możemy przetestować nową mapę, którą jest Kryptonim: Savage.
Nowy wirus. Zagraj w PlayerUnknown's Battlegrounds albo strać dostęp do plików
Testy na eksperymentalnym serwerze testowym potrwają 48 godzin. Dokładnie od dziś do godziny 3:00 w czwartek, 19 kwietnia. Jeśli jeszcze nie posiadacie klucza do bety, to możecie spróbować go otrzymać pod tym linkiem - Zdobądź klucz
Po ostatnich testach wprowadzono zmiany takie jak:
Czerwona strefa:
- Zmniejszono rozmiar i czas trwania czerwonej strefy.
Niebieska strefa:
- Nowa funkcja umożliwi niebieskiej strefie obliczyć i dostosować czasu bazując na liczbie graczy, która pozostała przy życiu.
Spawn Balance:
- Częstszy spawn granatów
- Najmocniejszą lunetą do znalezienia w zrzucie jest teraz "8x scope"
- Zmniejszono liczbę pojawiających się łodzi i będzie można je znaleźć głównie przy miastach blisko morza
Zmiany na mapie (Dodano trzy nowe obszary, które możecie obejrzeć w galerii poniżej):
- Banyan Grove, środek wyspy
- Abandoned Quarry, środek wyspy
- Dock, południowo-wschodnia strona wyspy
Poza tym:
- Poprawiono umiejscowienie obiektów na moście
- Poprawiono otaczający teren, aby łatwiej było wdrapać się na ląd wychodząc z rzeki
- Rozjaśniono zbyt ciemne drzwi, trudne do zauważenia
Pogoda:
- Pogoda zmienia się teraz w czasie rzeczywistym (poprzednio zmieniała się tylko raz podczas meczu)
- Mokra ziemia mniej się teraz świeci
Dźwięk:
- Poprawiono problem ze słyszalnością kroków
- Nieco wzmocniono odgłosy deszczu
- Dodano efekt dźwiękowy w nadmorskim otoczeniu
- Dodano efekt dźwiękowy na moczarach
UI:
- Dostosowano oznaczenia siatki na mniejszej mapie
Efekty:
- Poprawiliśmy problem związany z blokowaniem widoczności przez krew w trybie FPP.
Naprawa błędów:
- Naprawiono błąd związany z niezużywaniem paliwa przez łodzie
- Naprawiono błąd powodujący niewyraźny widok mapy oraz minimapy
- Naprawiono błąd niepozwalający na natychmiastowe poruszanie się niektórych graczy po korzystaniu z inwentarza
- Naprawiono błąd nie wyświetlania mini mapy podczas oglądania Death Cam
- Naprawiono problem nie otrzymywania obrażeń podczas wyskakiwania z pojazdu
- Killer Spectating mode działa teraz poprawnie nawet po tym, gdy zabójca zginie krótko po zabiciu oglądającego.
- Kamera powinna teraz działać poprawnie po upadku gracza
- Naprawiono problem związany z niepoprawnie działającym efektem krwi podczas strzelania do innych graczy