Aktualizacja Wiedźmin 3: Dziki Gon psuje grę na PS4 Pro

Gry
2692V
Aktualizacja Wiedźmin 3: Dziki Gon psuje grę na PS4 Pro
Paweł Musiolik | 12.04.2018, 08:12

Wczoraj pojawiła się wyczekiwana łatka Wiedźmin 3: Dziki Gon, która miała nie tylko poprawić działanie gry na PS4 Pro, ale także dodać obsługę HDR na konsoli Sony. I niestety - aktualizacja więcej psuje niż poprawia.

Po pierwszej aktualizacji Wiedźmina 3 na PS4 Pro, spora grupa graczy zaczęła zgłaszać zwiechy, które uniemożliwiały ukończenie gry. CD Projekt Red obiecało szybkie wydanie łatki, ale na nią musieliśmy czekać parę miesięcy. I jak już aktualizacja się pojawiła, to znowu coś zepsuła.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wiedźmin 3: Dziki Gon z nową łatką pod PS4 Pro

Zacznijmy może od implementacji HDR, które w opinii wielu jest po prostu wyjątkowo słabe i nie widać większych różnic między obrazem z HDR a SDR. Ale to dodatek i gra, która nie była od początku robiona z myślą o HDR nie będzie wyglądała tak dobrze, jak tytuły tworzone z myślą o tej technologii.

Inną sprawą jest niestety to, jak popsuto wygląd gry. By poprawić jej płynność - pogorszono kolejny raz grafikę. Do tego popsuto downsamplowanie na PS4 Pro. Opcja w menu gry nie działa i pozostaje jedynie systemowe downsamplowanie. Ale gdy z niego skorzystamy, gra działa wyłącznie w trybie 1080p, więc nie zyskujemy totalnie nic.

Dodatkowo, pojawia się fatalny pop-in (wyskakiwanie obiektów), który wygląda jakby zakres rysowania obiektów ustawiono na maksymalnie 5 metrów. Zobaczcie sami.

 


Nie wiemy, czy CDP Red to naprawi. Jeśli tak, to pytanie czy aktualizację dostaniemy na Gwiazdkę czy może ciut wcześniej.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: własne

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper