Rocket League wprowadza turniejową aktualizację

Gry
723V
Rocket League wprowadza turniejową aktualizację
Jaszczomb | 04.04.2018, 12:16

Rocket League przygotowało specjalną aktualizację, by pozwolić graczom tworzyć ich własne turnieje. Zmian jest jednak cała masa!

Rocket League jest rzadkim przykładem niezależnej gry sieciowej, która po prawie trzech latach od premiery wciąż ma aktywną bazę graczy. Wygląda na to, że rzeczywiście wystarczy dobry pomysł i solidne wykonanie. No i popremierowe wsparcie. Tytuł otrzymał nową aktualizację.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rocket League z lepszą rozdzielczością na Switchu

Rocket League w wersji 1.43 umożliwia tworzenie cross-platformowych turniejów (od 8 do 128 drużyn w jednym turnieju), w których oprócz podstawowych opcji rozgrywek możemy ustawić nawet ograniczenie rangi zawodników, a podczas ładowania meczu przejrzymy tabelę wyników. Lista pozostałych zmian aktualizacji wygląda następująco:

Główne zmiany

  • Gracze mogą teraz tworzyć i dołączać do turniejów;
  • na ekranie widać teraz rodzaj problemów z połączeniem sieciowym;
  • gracze mogą otrzymać bana na czat, który nie pozwoli im z niego korzystać;
  • [Switch] dodano opcję przechwytywania materiału wideo i opcję "Quality Mode";
  • powiększono miejsce na przedmioty i opcje filtrowania w garażu;
  • poprawiono odgłosy publiczności;
  • "Rocket League x Monstercat Vol. 2" jest dostępne dla wszystkich w zakładce "Music Playlists".

Nowa zawartość

  • Flagi państw (Brunei, Monaco, Nauru, Tuvalu);
  • dodano skrzynię Triumph;
  • dodano flagi Monstercat (Anna Yvette, Intercom, Koven, Pegboard Nerds, Protostar, Slippy, Stonebank, Uncaged, Uncaged Cat).

Oprócz tego dostaliśmy specjalną zakładkę "Interface" w opcjach gry, gdzie możemy dostosować to, co wyświetla się na ekranie, areny Aquadome i Starbase ARC powróciły do rotacji w Competitive Playlist oraz poszerzono paletę kolorów głównych drużyny w meczach Private oraz Exhibition. Dodatkowo poprawiono działanie kamery, mamy większy wpływ na to, kiedy i jaka gra muzyka w tle, a na Steamie można się podłączyć do aplikacji Spotify. 

Zapowiadana wcześniej wyższe rozdzielczość na konsoli Nintendo Switch jest częścią tej aktualizacji i posiadacze gry dostaną dwie opcje - Performance Mode (60fps/900p stacjonarnie i 720p przenośnie) oraz Quality Mode (30fps/1080p w docku i 720p w opcji handheldowej), przy czym tylko to drugie ustawienie oferuje wszystkie graficzne fajerwerki jak dynamiczne cienie i refleksy światła. Do tego jest opcja zapisania ostatnich 30 sekund rozgrywki - wystarczy chwilę przytrzymać przyciski Share pod d-padem.

Na koniec pomniejsze zmiany:

  • Czarny rynek i bardzo rzadkie oklejenia nie przykrywają już malowanych części samochodów;
  • trim na samochodzie Octane nie zmienia już kolorów, gdy korzysta z oklejenia Superman;
  • podstawowe kolory są teraz spójne na wszystkich samochodach;
  • naprawiono błąd powodujący, że ślad Supersonic migał na ekranach graczy podczas meczów;
  • naprawiono proporce sprawiające problemy przy wymianie ich;
  • boost teraz regeneruje się podczas oczekiwania na nowych graczy w meczach Dropshot;
  • gracze widzą teraz opcję głosowania do oddania meczu walkowerem, jeśli rozpoczęli takie głosowanie.

Rocket League - zwiastun turniejowej aktualizacji

 

Źródło: https://www.rocketleague.com/news/patch-notes-v1-43-tournaments-update/

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper