Marcin Momot wyjaśnia opóźnienie premiery łatki HDR do Wiedźmina 3

Gry
934V
Marcin Momot wyjaśnia opóźnienie premiery łatki HDR do Wiedźmina 3
Grzegorz Cyga | 27.03.2018, 15:35

PS4 Pro jest już na rynku jakiś czas i większość najważniejszych gier na PlayStation 4 otrzymała stosowne łatki dodające opcję HDR dla usprawnionej konsoli. Wiedźmin 3: Dziki Gon także miał otrzymać taką aktualizację, lecz na jej premierę wciąż czekamy.

Od dłuższego czasu powstaje łatka do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon, która ma zaimplementować tryb HDR na Playstation 4 Pro. Jednakże jej premiera wciąż nie nastąpiła i niektórzy zaczęli sądzić, że projekt został anulowany.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gdzie jest łatka dodająca HDR do Wiedźmina 3?

Początkowo twórcy gry informowali, że nie zamierzają dodawać specjalnych trybów dla PS4 Pro. Jednak po premierze Xboksa One X studio CDP Red się ugięło, dodało rozdzielczość 4K dla konsoli Sony i obiecało, że wkrótce gra otrzyma także wsparcie HDR.

Z powodu upływu czasu i braku jakichkolwiek informacji, fani zaczęli dopytywać o premierę patcha. Dziś po dłuższej przerwie na swym Twitterze Marcin Momot opublikował wyjaśnienie, dlaczego prace nad aktualizacją się przedłużają.

Patch dla PlayStation 4 Pro HDR wciąż jest przygotowywany. Z powodu odkrycia kilku dodatkowych problemów po drodze, potrzebujemy więcej czasu na dokończenie prac. Nie chcemy obniżać jakości aktualizacji, więc prosimy o odrobinę cierpliwości.

Także wszystko powinno być już jasne. Polscy deweloperzy po prostu znaleźli nowe problemy, które na ten moment uniemożliwiły ukazanie się łatki. Dobrze wiedzieć, że nawet w przypadku łatki CD Projekt RED stawia na jakość i kiedy aktualizacja w końcu wyjdzie, nie będzie niedopracowanym bublem.. 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: Twitter (@Marcin360)

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper