EA Sports UFC 3 - aktualizacja 1.02

Gry
982V
EA Sports UFC 3 - aktualizacja 1.02
Paweł Musiolik | 06.03.2018, 09:15

EA Sports UFC 3 doczekało się kolejnej aktualizacji, która wprowadza sporo zmian, dodaje nowych zawodników oraz balansuje rozgrywkę.

EA Sports UFC 3 mimo obecności dosyć inwazyjnych lootboksów zostało dobrze przyjęte w recenzjach, głównie z powodu dopracowanej rozgrywki i sporej zawartości. Nie ma jednak gry, której nie można usprawnić i poszerzyć nową zawartością.

Dalsza część tekstu pod wideo

Recenzja: EA Sports UFC 3 (PS4)

Listę zmian aktualizacji EA Sports UFC 3 do wersji 1.02 otwierają nowi zawodnicy. Są to:

  • Colby Covington
  • Tom Duquesnoy
  • Gökhan Saki

Dalej mamy poprawki w trybie Ultimate Team. Poprawiono interfejs, dodano przedmioty z wielokrotnymi dopałkami. W dalszej kolejności, deweloper zajął się SI rywali. Ci będą po aktualizacji mniej agresywni, rzadziej będą zabierać się za nasze nogi, zmniejszono częstotliwość zmian w chwytach. Zmiany doczekały się też ruchy i zagrywki, które zużywać będą teraz inne wartości wytrzymałości.

Nowości? Sędzia przerwie teraz interakcje po zakończeniu rundy. Część zawodników otrzymała swoje charakterystyczne ruchy, pojawia się kara wytrzymałości w danych wydarzeniach.

Pełna lista zmian aktualizacji 1.02 poniżej.

Aktualizacje zawodnika

  • Dodano trzech nowych zawodników;
    • Colby'ego Covingtona do wagi półśredniej
    • Toma Duquesnoya do wagi koguciej
    • Gökhana Sakiego do wagi półciężkiej
  • Zmieniono kategorię wagową Yancy'ego Medeirosa na półśrednią oraz przesunięto Jake'a Matthewsa do wagi półśredniej

Kariera

  • Dostosowano skok poziomu trudności na poziomie pretendenta
  • Zwiększono kondycję dla pierwszej walki na gali WFA

Ultimate Team

  • Przedmioty zawodników i ruchów mogą od teraz zawierać czasowe wzmocnienie
  • Udostępniono przedmiot wielokrotnego wzmocnienia
  • Udoskonalono interfejs użytkownika w wyzwaniach dla jednego gracza

Korekty rozgrywki z udziałem SI

  • Zmniejszono agresję SI
  • Zmniejszono tendencję SI do blokowaniu kopnięć w nogi
  • Zmniejszono częstotliwość SI do przejść grapplingowych po obronach
  • Zmniejszono tendencję SI do wyprowadzania ciosów z niekorzystnych pozycji grapplingowych
  • Dokonano korekty SI, aby wyprowadzała więcej ciosów w stójce
  • Dodano blok Justina Gaetjhe dla jego SI

Poprawki rozgrywki

  • Naprawiono różne kombinacje, które nie były wywoływane poprawnie
  • Naprawiano dodatkowy cios przy aktywnym nokdaunie, podnoszeniu się i kontry przy przechwyceniu kopnięcia
  • Naprawiano dodatkowy cios w pozycji bocznej po mocnym obaleniu
  • Naprawiano zawieszenie rozgrywki przy unieruchomieniu ręki w trakcie trójkąta z gardy
  • Naprawiono błąd kondycji przy popisowej prowokacji Hollowaya
  • Wiele różnych poprawek błędów

Dodatki do rozgrywki

  • Dodano interwencje arbitrów w trakcie sekwencji kończenia walki
  • Dodano popisowe kombinacje Gokhana Sakiego
  • Dodano popisową kombinację Maxa Hollowaya ze zmianą postawy
  • Dodano popisowe prowokacje Andersona Silva
  • Dodano animację uchylenia się przy ruchu wstecz
  • Dodano możliwość sekwencjowania obaleń i prób klinczu po wyprowadzeniu uderzeń
  • Dodano możliwość szybkich przejść do prób obaleń po unikach i wyprowadzeniu uderzeń
  • Dodano karę do kondycji przy kontuzjach

Lista kombinacji Gökhana Sakiego

Gökhan, podobnie jak inni zawodnicy, posiada zestaw wyjątkowych kombinacji uderzeń. Skorzystaj z poniższego zestawienia, aby wykonać jego kombinacje ruchów:

1 – Jab

2 – Prosty

3 – Sierpowy przednią ręką

3b – Sierpowy w tułów przednią ręką 

4 – Sierpowy przednią ręką

5 – Podbródkowy przednią ręką

6 – Podbródkowy tylną ręką

7 – Cios przednią ręką z góry

8 – Cios tylną ręką z góry

Lista kombinacji:

  • 1-2-5-4-3
  • 1-2-3-3b-Kopnięcie w nogę tylną nogą
  • 1-2-3b-5-4-Kopnięcie w nogę tylną nogą
  • 2-3-5-5
  • 2-5-4-3
  • 2-5-2-3-3b
  • 2-3b-3-4-3
  • 2b-3-3b-Kopnięcie okrężne tylną nogą z uniku
  • 3-3b-Kopnięcie okrężne tylną nogą
  • 3-5-5-8
  • 3-3b-5-8-3
  • 3-3b-4-3-4
  • 3-4-3b-4-3
  • 3-4-3-4-3
  • 5-5-8
  • 8-7

Korekty rozgrywki

  • Dokonano korekty bloku, aby móc zmieniać szybciej blok z wysokiego na niski
  • Dokonano korekty przerywania ataków dla jabów i prostych względem przeciwników poruszających się do przodu
  • Dokonano korekty częstotliwości i progów kontuzji
  • Dokonano korekty wpływu atrybutów grapplingowych na szybkość przejść
  • Dokonano korekty logiki klatek dla uderzeń z uchyleniem
  • Dokonano korekty kondycji dla zablokowanych uderzeń z uchyleniem
  • Usunięto podwójne kombinacje podbródkowe po wyjściu z uchylenia
  • Dokonano korekty rozbicia bloku
  • Dokonano korekty czasu podniesienia z parteru i rozdzielenia w klinczu przez sędziego
  • Skrócono zasięg przewrotu Imanariego
  • Dokonano korekty klatek poddań
  • Dokonano korekty logiki wymiany kombinacji
  • Dokonano korekty premii obrażeń ciosów kontrujących dla poszczególnych kategorii wagowych
  • Zmniejszono liczbę trafień, po których interweniuje sędzia przy sekwencji kończenia walki
  • Wymuszono przejścia do sprawlu przy nieudanych próbach obaleń z klinczu
  • Umożliwiono regenerację zdrowia w trakcie kontuzji do określonego przez obrażenia szczęki poziomu
  • Spowolniono szybkość ruchu przy bloku i ruchu do przodu, gdy przeciwnik wyprowadza cios prosty w blok
  • Dodano podatność przy uderzeniach z uchyleniem
  • Dodano przewagę pędu po obronach przejść z prób poddań krucyfiksem
  • Wyłączono przewagę grapplingu przy bloku w pozycji pojedynczego tajskiego klinczu
  • Dodano premię do obrażeń dla kontr uchyleń w tył
  • Dodano niewielką podatność dla trafień w boki głowy przy ciosach wyprowadzonych w trakcie ruchu do przodu
  • Dokonano korekty szybkości i zasięgu obaleń

EA Sports UFC 3 - zwiastun gry

 

Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper