Vampyr. Punkty doświadczenia vs moralność człowieka

Gry
641V
Vampyr. Punkty doświadczenia vs moralność człowieka
Jaszczomb | 01.02.2018, 14:56

Vampyr to nadchodząca produkcja studia Dontnod, które dało nam Remember Me oraz Life is Strange. Teraz deweloper zastanowi się nad człowieczeństwem wampira.

Vampyr to pozornie kolejne RPG w fantastycznym świecie, ale deweloper robi wszystko, by oczarować graczy klimatem i poruszanymi problemami moralnymi. Przede wszystkim nasz bohater Jonathan Reid jest lekarzem w Londynie roku 1918. Miasto zmaga się z epidemią hiszpanki, ale protagonista ma inny problem - jego wampiryzm wymaga ludzkiej krwi. Biorąc pod uwagę swój zawód - powinien pomagać potrzebującym. A może skorzysta z resztek ich życiodajnej energii, skoro i tak w końcu umrą?

Dalsza część tekstu pod wideo

Vampyr bez mikrotransakcji i DLC, ale z jednym "ale"

Twórcy chcą nam utrudnić zadanie, dając każdej z postaci pewne tło fabularne. Mamy przez to ostrożniej podejmować decyzje, kto będzie naszą ofiarą, a komu spróbujemy pomóc. Jeśli zabijemy, dostaniemy punkty doświadczenia i wzrośnie nasza siła, lecz każde takie morderstwo wpływa na otoczenie bohatera. Jak dobrze system ten został zaimplementowany? Tego dowiemy się wiosną.

Vampyr - trzeci epizod dokumentu o grze

 

Źródło: własne

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper