Smite na konsolach otrzyma więcej uwagi od dewelopera
Smite na konsolach sobie żyje. Tak po prostu, egzystuje, nikomu nie przeszkadzając, ale też nie robiąc szału. Deweloperzy po części są temu winni, bo wszelakie poprawki i nowości lądują w grze z opóźnieniem. Ale to ponoć ma się zmienić.
Konsolowa społeczność skupiona wokół Smite narzeka od dawna, że deweloperzy poświęcają im za mało uwagi. Gdy zgłaszają propozycje - są ignorowani. Gdy na oficjalnym forum wypisują błędy w grze - nikt tego nie czyta, a jeśli już ktoś się pofatyguje - to jak ma czas. Ekipa Hi-Rez jednak wreszcie dostrzegła problem i ma temu zaradzić.
Smite z nowym bohaterem oraz odnowioną mapą
Na Reddicie gry pojawił się dosyć długi wpis w którym deweloper zdradza najbliższe plany względem konsolowego Smite'a. Po pierwsze - ostatnio zatrudniono więcej ludzi, którzy będą zajmowali się testowaniem gry na konsolach. Pojawią się także dodatkowi pracownicy, którzy będą odpowiadali za kontakt ze społecznością.
Deweloperzy będą także aktywniej przeczesywać fora gry w wyszukiwaniu zgłaszanych błędów. Te przekazane zostaną do ekipy programistycznej, która zajmie się ich poprawą. Usprawniony zostanie także sam system zgłaszania problemów z grą.
Na koniec wspomniano, że Hi-Rez zrobi wszystko by poprawić jakoś łącza sieciowego i działanie serwerów. A w dłuższej perspektywie poprawiony zostanie silnik gry oraz konsolowy interfejs.