Daniel Stroński Daniel Stroński 22.01.2018 20:18
Monster Hunter World. Beta w wersji na PS4 vs PS4 Pro
527V

Monster Hunter World. Beta w wersji na PS4 vs PS4 Pro

Monster Hunter World trafi do sprzedaży już za kilka dni, a za nami trzy bety. Jak sprawuje się gra na standardowym PlayStation 4 i PS4 Pro?

Monster Hunter World w ostatnim czasie udostępnione zostało graczom aż trzykrotnie. Były to co prawda wersje beta, ale biorąc pod uwagę, że miały miejsce na miesiąc przed premierą pełnej wersji (a ostatnia beta skończyła się dziś o 3:00), mieliśmy do czynienia z produkcją w bardzo zaawansowanym stadium. Czy do pełni wrażeń będzie potrzebne PlayStation 4 Pro?

Monster Hunter World z patchem na premierę

Monster Hunter World zostało poddane analizie przez speców z Digital Foundry i dzięki nim wiemy dokładnie, jak ta niemal finalna wersja gry sprawuje się na obu wersjach PlayStation 4. Standardowa peesczwórka oferuje framerate w okolicach 30 klatek (choć z częstymi spadkami poniżej tej liczby), 1080p i można zaobserwować pop-up roślinności. 

Na PS4 Pro mamy z kolei do wyboru aż trzy opcje: Rozdzielczość, Framerate i Grafika. Ta pierwsza oferuje rozdziałkę na poziomie 3200x1800 pikseli z zauważalną techniką checkerboard rendering i w nieco poniżej 30 klatkach na sekundę. Pozostałe dwa tryby oferują 1080p, przy czym tryb Grafika waha się między 35-40 FPS-ami (ale też daje nieco więcej detali otoczenia i lepsze cienie), a w trybie Framerate mówimy o 40-50 klatkach. W każdym przypadku liczba klatek jest odblokowana.

Monster Hunter World - analiza techniczna bety

 

Źródło: YouTube (DigitalFoundry)

Tagi: