Marvel vs. Capcom Infinite - aktualizacja 1.05

Gry
345V
Marvel vs. Capcom Infinite - aktualizacja 1.05
Paweł Musiolik | 18.01.2018, 12:11

Marvel vs. Capcom Infinite otrzymało aktualizację do wersji 1.05. Jeśli więc jeszcze gracie w ten tytuł i ciekawią was zmiany - zapraszamy dalej.

Marvel vs. Capcom Infinite debiutowało we wrześniu ubiegłego roku i nie zebrało zbyt wielu pozytywnych opinii. Wielu zarzucało Capcomowi wydanie niedopracowanej, uproszczonej gry, nastawionej na zarobek z postaci wypuszczanych w DLC. Ten ostatni zarzut ma podstawy, bo błyskawicznie pojawili się kolejni wojownicy w wyjątkowo wysokiej cenie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Marvel vs Capcom: Infinite kolejną wtopą Capcomu

Teraz bijatyka będzie miała jeszcze bardziej pod górkę. Pojawiło się Street Fighter V: Arcade Edition, za chwilę zadebiutuje Dragon Ball FighterZ i na rynku bijatyk 2D automatycznie zrobi się jeszcze ciaśniej. Czy nowa aktualizacja coś temu zaradzi? Nie. Ale przynajmniej Capcom dba o balans gry.

Jak wygląda lista zmian aktualizacji 1.05 w Marvel vs. Capcom Infinite?

Ogólne

  • Blok: Poprawiono blokowanie niskich ataków gdy postać się odwracała
  • Detekcja kolizji: Poprawiono błąd w detekcji kolizji powodowany kierunek w którym patrzyła postać
  • Cienie: Poprawiono wyświetlanie cieni po ataku
  • Soul Stone (Infinity Storm): Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przełączenie się bohaterami przez 5 sekund po zakończeniu działania kamienia

Postacie

Captain Marvel

  • Poprawiono wejściowy atak przy zmianie postaci, by odrzut był na równi z innymi postaciami

Dormammu

  • Poprawiono backdash tak, by od 10 klatki była możliwość anulowania go i przejścia w atak

Hulk

  • Poprawiono backdash tak, by od 15 klatki była możliwość anulowania go i przejścia w atak

Ultron

  • Poprawiono wejściowy atak przy zmianie postaci, by odrzut był na równi z innymi postaciami

Venom

  • Venom Trap: Poprawiono błąd, który powodował czasami pojawienie się 2 pułapek
  • Venom Glide: Poprawiono błąd, który uniemożliwiał wykonanie ponownie ataku po skorzystaniu z rzutu, zanim nie wylądowaliśmy na ziemi

Jedah

  • Naprawiono błąd, który anulował działanie Finale Rosso średnim atakiem po trafieniu przeciwnika odbitym Web Ballem
Źródło: własne

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper