Marvel vs. Capcom Infinite - aktualizacja 1.05
Marvel vs. Capcom Infinite otrzymało aktualizację do wersji 1.05. Jeśli więc jeszcze gracie w ten tytuł i ciekawią was zmiany - zapraszamy dalej.
Marvel vs. Capcom Infinite debiutowało we wrześniu ubiegłego roku i nie zebrało zbyt wielu pozytywnych opinii. Wielu zarzucało Capcomowi wydanie niedopracowanej, uproszczonej gry, nastawionej na zarobek z postaci wypuszczanych w DLC. Ten ostatni zarzut ma podstawy, bo błyskawicznie pojawili się kolejni wojownicy w wyjątkowo wysokiej cenie.
Marvel vs Capcom: Infinite kolejną wtopą Capcomu
Teraz bijatyka będzie miała jeszcze bardziej pod górkę. Pojawiło się Street Fighter V: Arcade Edition, za chwilę zadebiutuje Dragon Ball FighterZ i na rynku bijatyk 2D automatycznie zrobi się jeszcze ciaśniej. Czy nowa aktualizacja coś temu zaradzi? Nie. Ale przynajmniej Capcom dba o balans gry.
Jak wygląda lista zmian aktualizacji 1.05 w Marvel vs. Capcom Infinite?
Ogólne
- Blok: Poprawiono blokowanie niskich ataków gdy postać się odwracała
- Detekcja kolizji: Poprawiono błąd w detekcji kolizji powodowany kierunek w którym patrzyła postać
- Cienie: Poprawiono wyświetlanie cieni po ataku
- Soul Stone (Infinity Storm): Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przełączenie się bohaterami przez 5 sekund po zakończeniu działania kamienia
Postacie
Captain Marvel
- Poprawiono wejściowy atak przy zmianie postaci, by odrzut był na równi z innymi postaciami
Dormammu
- Poprawiono backdash tak, by od 10 klatki była możliwość anulowania go i przejścia w atak
Hulk
- Poprawiono backdash tak, by od 15 klatki była możliwość anulowania go i przejścia w atak
Ultron
- Poprawiono wejściowy atak przy zmianie postaci, by odrzut był na równi z innymi postaciami
Venom
- Venom Trap: Poprawiono błąd, który powodował czasami pojawienie się 2 pułapek
- Venom Glide: Poprawiono błąd, który uniemożliwiał wykonanie ponownie ataku po skorzystaniu z rzutu, zanim nie wylądowaliśmy na ziemi
Jedah
- Naprawiono błąd, który anulował działanie Finale Rosso średnim atakiem po trafieniu przeciwnika odbitym Web Ballem