Street Fighter V. Zmiany w balansie, rozbudowana opcja treningu i nowości Arcade Edition

Gry
369V
Street Fighter V. Zmiany w balansie, rozbudowana opcja treningu i nowości Arcade Edition
Laughter | 10.01.2018, 17:32

Street Fighter V: Arcade Edition już lada moment zadebiutuje na rynku, czy tym razem Capcom spełni oczekiwania swoich fanów?

Street Fighter V: Arcade Edition trafi na półki sklepowe 19 stycznia. Posiadacze podstawowej wersji gry zagrają nieco wcześniej, bo już 16 stycznia aktualizacja wyląduje na serwerach i pozwoli cieszyć się masą darmowych nowości. Te mają sprawić, że gracze w końcu nie będą mieli powodów do narzekania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Street Fighter V: Arcade Edition nieznacznie się spóźni

Street Fighter V: Arcade Edition to druga próba podbicia rynku za sprawą najnowszej odsłony legendarnej serii. Tym razem samotnicy nie będą mogli narzekać na brak zawartości. Tytuł będzie posiadał wszystkie wydane do tej pory aktualizacje i postacie oraz wprowadzi masę zmian i nowości. Otrzymamy rozbudowany tryb Arcade inspirowany wszystkimi erami Street Fighter. Gracze będą mogli odblokować około 200 unikalnych zakończeń i ilustracji. Capcom wprowadzi również tryb Extra Battles, czyli rozbudowaną wariację wyzwań, gdzie możliwe będzie zdobycie wyjątkowych kostiumów inspirowanych innymi grami. Nie zabraknie też bogatej encyklopedii z ciekawostkami oraz drużynowego trybu Team Battle. Doczekamy się też poprawionego balansu wszystkich zawodników i nowych ataków V-Trigger. To nie wszystko, bo czeka nas trzeci sezon wsparcia, który przyniesie kolejnych wojowników, areny, stroje i jeszcze więcej zawartości.

Street Fighter V: Arcade Edition

Street Fighter V: Arcade Edition wprowadzi również nowe funkcje do treningu, które pozwolą w łatwiejszy sposób opanować grę. Otrzymamy opcję podejrzenia frame data. Dzięki temu w łatwy sposób sprawdzimy, która wykonywana przez nas akcja jest bezpieczna na bloku, a jaki atak możemy karać.

Street Fighter V: Arcade Edition - Frame Data

Postać święcąca na czerwono oznacza, że przeciwnik odzyska kontrolę szybciej niż my, co daje mu przewagę. Niebieska poświata oznacza, że to my jesteśmy na plusie. Poszczególne klatki animacji będą także wyświetlane za sprawą liczb.

  • Capcom wprowadzi opcję zmiany nazwy naszego Fighter ID oraz flagi. Będzie to kosztować 200K wewnętrznej waluty Fight Money lub $9.99. Zmiana będzie jednorazowa, więc za kolejną podmianę przyjdzie nam zapłacić ponownie.
  • Grand Master Rank - to nowa ranga sieciowa dla najlepszych graczy, którą uzyskamy poprzez przekroczenie 35.000 punktów ligowych.

Ogólne poprawki w balansie:

  • Zwiększono ilość aktywnych klatek dla zwykłych rzutów z 2 do 3.
  • Zwiększono skalowanie obrażenie przy combosach z wykorzystaniem ataku V-Trigger
  • Wydłużono czas odzyskania kontroli nad postacią po wyprowadzeniu rzutów specjalnych
  • Zmieniono hurtboksy dla ataków z wyskoku oraz ciosów typu "anti-air"
  • Przemodelowano właściwości ciosów, które zmieniają pozycję postaci, co może wpłynąć na wykonywanie części combosów.

Do tego każda z postaci przeszła lifting i doczekała się wielu poprawek.

Serwery Street Fighter V będą przechodzić konserwację w dniu 19 stycznia. Posiadacze gry będą mogli bez problemu pobrać aktualizację, która wprowadzi do produkcji nowe tryby walki oraz zmiany w balansie.

Street Fighter V: Arcade Edition - film otwierający grę

Źródło: http://www.capcom-unity.com/strumslinger/blog/2018/01/09/patch-notes-for-street-fighter-v-arcade-edition

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper