Paweł Musiolik Paweł Musiolik 06.11.2017 11:35
Call of Duty: WW2 sprzedaje się znacznie lepiej od Infinite Warfare
658V

Call of Duty: WW2 sprzedaje się znacznie lepiej od Infinite Warfare

Call of Duty: WW2 zgodnie z tym, co większość się spodziewała, zanotowało znacznie lepszy start niż Call of Duty: Infinite Warfare. Pokazuje to, że zmiana okresu akcji wyszła serii na dobre. Przynajmniej jeśli chodzi o zainteresowanie graczy.

Call of Duty: WW2 od początku reklamowane jest jako powrót do korzeni serii. Activision i Sledgehammer mają tutaj na myśli oczywiście powrót do czasów 2 wojny światowej, o co gracze prosili od lat. Zmęczenie kolejno czasami współczesnymi  i najbliższą przyszłością sprawiło, że poprzednia odsłona - Infinite Warfare - mimo że próbowała wprowadzić coś nowego do serii, sprzedała się najgorzej ze wszystkich części. To był wystarczający dowód, żeby uznać plan Sledgehammer za dobry.

Call of Duty WW2 - przegląd ocen

W premierowym tygodniu, Call of Duty: WW2 sprzedało się o połowę lepiej od CoD: Infinite Warfare, dobijając do około 515 tysięcy sprzedanych pudełkowych wersji gry. To przełożyło się na 21% większy przychód w porównaniu do poprzedniej odsłony. Oczywiście z uwagi na coraz większy rynek gier cyfrowych w UK (ostatnie badania mówią o 45%), cyfrowe wersje CoD-a powinny dobić dołożyć do tego wyniku coś około 250 tysięcy (przy zachowaniu odpowiednich proporcji).

Oczywiście, gdy zestawimy Call of Duty: WW2 z pozostałymi odsłonami serii, nie wygląda to taż tak dobrze. Najlepiej sprzedające się odsłony w pierwszym tygodniu (w UK) wyglądają nastepująco:

  1. Call of Duty: Black Ops - 1,8 mln
  2. Call of Duty: Modern Warfare 3 - 1,773 mln
  3. Call of Duty: Modern Warfare 2 - 1,6 mln
  4. Call of Duty: Black Ops 2 - 1,386 mln
  5. Call of Duty: Advanced Warfare - 730 tysięcy
  6. Call of Duty: Ghosts - 690 tysięcy
  7. Call of Duty: Black Ops 3 - 635 tysięcy
  8. Call of Duty: WW2 - ~515 tysięcy
  9. Call of Duty: World at War - 430 tysięcy
  10. Call of Duty: Infinite Warfare - 328 tysięcy
  11. Call of Duty: Modern Warfare - 215 tysięcy

Oczywiście dobre opinie, które zbiera Call of Duty: WW2 pomogą osiągnąć już tylko lepszy wynik, a i zarobki na grze będą większe mając na uwadze to, w jaki sposób Activision monetyzuje swoje gry.

Nasza recenzja gry pojawi się już jutr, a kilka dni po niej - dokładna recenzja trybu dla wielu graczy.

Źródło: http://www.chart-track.co.uk/?i=2679&s=1111

Tagi: Activision Call of Duty: WW2 playstation 4 Sledgehammer Games

Nie przegap