Rainbow Six: Siege. Twórcy przedstawiają duże zmiany w balansie

Gry
585V
Rainbow Six: Siege. Twórcy przedstawiają duże zmiany w balansie
Laughter | 26.10.2017, 20:04

Rainbow Six: Siege nadal bardzo dobrze się sprzedaje. Ubisoft nieustannie ulepsza swoją grę - teraz pora na znaczące zmiany w rozgrywce i balansie. Te zostaną wprowadzone w połowie obecnego sezonu.

Rainbow Six: Siege nie przestaje być rozwijane. Model biznesowy obrany przez Ubisoft opłacił się, bo tytuł nie tylko przynosi zyski z kosmetycznych mikropłatności, ale i często pojawia się w rankingach sprzedaży. Gra zadebiutowała w 2015 roku i cały czas przyciąga nowych graczy za sprawą kolejnych sezonów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rainbow Six: Siege - poważny błąd gry został naprawiony

Rainbow Six: Siege otrzyma przemodelowany balans rozgrywki. Twórcy sprawdzili statystyki i zapowiedzieli, że w połowie obecnego sezonu czeka nas szereg zmian. Twórcy ujawnili co zmieni się w umiejętnościach operatorów.

  • Kapkan - przenosi od teraz 5 pułapek wybuchowych. Trudniej je dostrzec, ale zadają mniejsze obrażenia, które zostały obniżone do 60 punktów. Bohater zyska za to na szybkości, która została zwiększona do wartości 2 (oryginalnie wynosiła 1).
  • Blitz - postać może teraz biec z podniesioną tarczą. Do tej pory był on zbyt wrażliwy na obrażenia w trakcie sprintu. Teraz zostało to poprawione
  • Ela - niesławna operatora z Polski zostanie osłabiona. Twórcy zbalansowali na nowo odrzut z pistoletu maszynowego, nad którym będzie teraz trudniej zapanować. Zmniejszyli też ilość min grzmot, od teraz będzie ona posiadała tylko 3 sztuki.
  • Jäger - nowy zestaw elitarny Asa powietrznego. Jego użycie sprawi, ze na wrogów zacznie spadać deszcz granatów.

Ubisoft słucha również użytkowników narzekających na jakość połączenia:

  • Uporządkowane zostanie opóźnienie, aby dokładniej odzwierciedlać reakcje graczy z niestabilnym połączeniem.
  • Wprowadzono również fizykę małych kroków. Ma ona zniwelować teleportację użytkowników i zacinanie się w drzwiach lub za tarczą.
  • Usprawniono system trafień poprzez redukcję górnego limitu opóźnienia.
  • Zoptymalizowano replikacje działań, aby gra szybciej reagowała na komendy graczy.
  • Dodano bardziej szczegółowe ikony połączenia, aby gracz w lepszy sposób mógł śledzić swój stan.
  • Zmieniono sposób zdobywania Rozgłosu w trybach Terrohunt Samotnego Wilka i Operacjach. Teraz będzie on przyznawany za czas spędzony w grze zamiast ogólnego wyniku po zakończeniu gry

Przedstawiono również listę naprawionych błędów zgłaszanych przez graczy:

  • Naprawiono – Tarcze ustawiane w drzwiach i pozwalające przechodzić przez ściany przy podjęciu określonych działań. *Błędy te są naprawiane indywidualnie i będziemy konsekwentnie je usuwać, gdy tylko pojawią się kolejne takie przypadki.
  • Naprawiono – Gracze mogli patrzeć poprzez zasłonę z granatów dymnych, jeśli byli w odpowiedniej odległości.
  • Naprawiono – Jeśli gracz pod odpowiednim kątem rzucił gadżet przylepny w stronę uszkodzonej barykady, to po jej usunięciu gadżet pozostawał na miejscu
  • Naprawiono – Jeśli obrońca usuwa barykadę z miną claymore podłożoną po drugiej stronie i działanie to zakończy się dla niego powaleniem, niedostępny jest wskaźnik powolnego wykrwawienia.
  • Naprawiono – Drobne usterki animacji występujące w przypadku wszystkich operatorów, którzy wykonują skok, a następnie od razu korzystają z Reaktywnego Systemu Obrony (ADS).
  • Naprawiono – Gracze nie mogą otworzyć tabeli wyników w trakcie prezentacji mapy oraz trybu rozgrywki na początku starcia ani na ekranie wskazującym rundę, tuż przed fazą planowania.
  • Naprawiono – Animacja tarczy ulega uszkodzeniu, jeśli gracz usilnie próbuje się położyć.
  • Naprawiono – Przypadki usterek powodujących kolizje przy przemieszczaniu się wzdłuż ścian, które mogą ulec zniszczeniu.
  • Naprawiono – Ustawienie barykady Castle’a i anulowanie animacji nie będzie już powodowało spadku liczby klatek na sekundę.
  • Naprawiono – Niektóre efekty dźwiękowe przeładowania broni tracą synchronizację z animacją, jeśli proces przeładowania zostanie przerwany.
  • Naprawiono – Błąd animacji przy przechodzeniu z biegu do marszu.
  • Naprawiono – Stopy kucających operatorów czasami wtapiają się w podłoże.
  • Naprawiono – Animacja przeładowania broni przez Montagne'a ulega uszkodzeniu podczas oglądania z perspektywy trzeciej osoby.
  • Naprawiono – Niespójności pomiędzy osprzętem głowy występującym w grze, a kilkoma wizerunkami osprzętu Valkirii.
  • Naprawiono – Pasy osłony ramienia zlewają się z mundurem Rooka.
  • Naprawiono – Przy skoku kolana Blitza przenikają przez tarczę.
  • Naprawiono – Ręka i ramię IQ są animowane w dziwny sposób podczas używania wykrywacza elektroniki.
  • Naprawiono – Przy trafieniu twarz Rooka zlewa się z jego osprzętem głowy.
  • Naprawiono – Gdy ustąpi efekt ogłuszenia Eli, pojawia się nieprawidłowa animacja rąk.
  • Naprawiono – W domyślnym mundurze Blitza brakuje mocowania na ramieniu.
  • Naprawiono – Zestawy ponownie się pojawiają po odblokowaniu.
  • Naprawiono – Model przedmiotu samoczynnie się obraca, jeśli gracz wejdzie do jakiegoś podmenu lub przegląda dostępne treści, obracając przy tym modele.
  • Naprawiono – Projekt należącego do Rooka osprzętu głowy Blanki widoczny w sklepie nie przedstawia rzeczywistego wyglądu tego przedmiotu.
  • Naprawiono – Na miniaturze należącego do Valkyrie osprzętu głowy Pop Art widoczne są normalne włosy i szare okulary.
  • Naprawiono – W Pakiecie Alfa pojawiają się błędy graficzne.
  • Naprawiono – Ikona 25 pakietów odróżnia się od tła.
  • Naprawiono – W Pakiecie Alfa czasami jest widoczny oddzielny pas.
  • Naprawiono – Czasami przed kartą wyciąganą z Pakietu Alfa pojawia się cień.
  • Naprawiono – Niespójności dotyczące stopnia rzadkości skórek broni Impas.
  • Naprawiono – Zacina się animacja podczas wchodzenia przez okno po linie, przy jednoczesnym strzelaniu i korzystaniu z Reaktywnego Systemu Obrony (ADS).
  • Naprawiono – Jeśli Scorpion EVO 3 A1 jest wyposażony w kompensator, przy strzale z tej broni pojawia się zbyt długi płomień z lufy.
  • Naprawiono – Grafika liny wspinaczkowej jest obcinana za każdym razem, gdy z niej skorzystasz.
  • Naprawiono – Gdy poruszasz się z włączonym Reaktywnym Systemem Obrony (ADS) oraz bronią wykorzystującą celownik ACOG, jego grafika jest odświeżana z drobnym opóźnieniem.
  • Naprawiono – Broń staje się niewidzialna, jeśli szybko użyjesz i schowasz gadżet, w który można się wyposażyć i trzymać go w dłoniach.
  • Naprawiono – Niespójności w cenie Pakietu Waluty w sklepie GB.
  • Naprawiono – Niespójności z brakującymi skórkami legendarnej rzadkości.
  • Naprawiono – Oś obrotu tarcz operatorów przy korzystaniu z pełnoekranowego podglądu ozdób jest nieprawidłowa na dużym przybliżeniu.
  • Naprawiono – Należący do Bandita uniform Pirata Drogowego nie ma określonego stopnia rzadkości.
  • Naprawiono – Pakiet karabinów szturmowych Impas zawiera dwa elementy bez określonego stopnia rzadkości, póki gracz nie obejrzy ich na podglądzie w sklepie.
  • Naprawiono – Wzór kamuflażu należącego do Sledge’a uniformu Blood Orchid jest zbyt blady i słabo widoczny.
  • Naprawiono – Po wyposażeniu się w skórkę Alembik na jej miniaturze można zauważyć nieprawidłowe tekstury.
  • Naprawiono – Należące do Valkyrie Chibi jest niewidoczne w grze.
  • Naprawiono – Należący do Frost uniform Blood Orchid jest zbyt blady i przez to słabo widoczny.
  • Naprawiono – Skórka Niebieska Nebula nie ma określonego stopnia rzadkości.
  • Naprawiono – Ozdoba Dębowa Beczka stapia się z bronią.
  • Naprawiono – Tekst po prawej stronie osprzętu głowy Eli jest odbity.
  • Naprawiono – Trzydziestodniowa premia zapewnia więcej puszek niż premia dziewięćdziesięciodniowa.
  • Naprawiono – Ozdoba Muzograj wyświetlana jest w niskiej rozdzielczości.
  • Naprawiono – W hiszpańskiej wersji opisu Eli występuje literówka.
  • Naprawiono – Gdy członkowie oddziału rozmawiają przez czat głosowy, znikają ich wskaźniki graficzne.
  • Naprawiono – Wszystkie skórki broni, ozdoby, dodatki, osprzęty głowy oraz uniformy każdego operatora są resetowane do wersji domyślnej przy ponownym uruchomieniu gry.
  • Naprawiono – Ozdoba Dżonka ma na żaglach czarne, połyskliwe tekstury.
  • Naprawiono – Ozdoba Tańcząca Babcia ma brakujące powierzchnie.
  • Naprawiono – Należąca do Glaza ozdoba Złote Chibi ma brakujące powierzchnie.
  • Naprawiono – Obrazy w sekcji Profil Gracza na stronie Rainbow Six nie wczytują się prawidłowo.

Rainbow Six: Siege - zwiastun operacji Krwawa Orchidea

Źródło: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/pl-pl/updates/bloodorchid/reinforcements.aspx

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper