Gwint - najnowsza aktualizacja już dostępna

Gry
709V
Gwint - najnowsza aktualizacja już dostępna
kalwa | 29.09.2017, 15:17

Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana otrzymało nową aktualizację, która skupia się na poprawie błędów, zmianie balansu i wprowadzeniu wyjątkowego wydarzenia. Pełną listę zmian znajdziecie w naszym newsie.

Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana otrzymało niedawno poprzednią aktualizację, która skupiła się na wprowadzeniu kilku funkcji (zapraszanie znajomych do gry) i naprawie błędów. Pisaliśmy o niej w newsie umieszczonym pod poniższym linkiem.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gwint - co zmieniło się w poprzedniej aktualizacji?

Tak jak poprzednio, przez 3 dni od wprowadzenia nowej aktualizacji Gwint, będzie można zniszczyć następujące karty:

  • Taran
  • Komandos Niebieskich Pasów
  • Dijkstra
  • Ciężka Jazda Burej Chorągwi
  • Krasnolud traper
  • Niszczące Gradobicie Merigold
  • Nenneke
  • Książę Stennis
  • Odnowa
  • Shani

Po zniszczeniu kart wymienionych wyżej, otrzymamy większą ilość Fragmentów kart oraz Pyłu meteorytowego, które przydadzą nam się w momencie tworzenia nowych kart o takiej samej wartości.

Poniżej z kolei znajduje się pełna lista zmian.

Nowości:

  • Rozpoczęło się Mahakamskie Święto Trunków.
  • Gracze mają już możliwość zmiany karty w swoim Profilu.
  • Niektóre jednostki otrzymały umiejętność "Zwinny" i mogą zostać zagrane w każdym rzędzie.
  • Ukończenie wyzwań w grze jednoosobowej będzie od teraz nagradzane punktami doświadczenia. Gracze, którzy ukończyli wyzwania przed aktualizacją otrzymają zaległe doświadczenie.

Neutralne/Ogólne:

  • Niszczące Gradobicie Merigold będzie teraz ranić tylko Brązowe i Srebrne jednostki.
  • Czyste Niebo będzie teraz wzmacniać o 1 wszystkie zranione Sojusznicze jednostki.
  • Siła karty Szkoła Wilka: Eskel zwiększyła się z 5 do 6.

Potwory:

  • Licznik Harpii będzie teraz reagował wyłącznie na sojusznicze Bestie niebędące szpiegami.
  • Siła Dagona zmniejszyła się z 6 do 5.
  • Nawigator Dzikiego Gonu został oznaczony jako Mag.
  • Siła Gryfa zwiększyła się z 8 do 9.
  • Siła Ogara Dzikiego Gonu zwiększyła się z 3 do 4.
  • Siła Jeźdźca Dzikiego Gonu zwiększyła się z 8 do 9.

Skellige:

  • Odnowa umożliwia teraz Wskrzeszenie Brązowej lub Srebrnej Jednostki z własnego Cmentarza, a następnie zmienia jej siłę bazową na 10.
  • Siła Lugosa Sinego zwiększyła się z 7 do 8.
  • Siła Drakkara Bojowego zwiększyła się z 6 do 7.
  • Siła Łucznika Klanu Brokvar zwiększyła się z 7 do 8.
  • Siła Wojownika Klanu An Craite zwiększyła się z 10 do 11.
  • Siła Łowcy Klanu Brokvar zwiększyła się z 5 do 6.
  • Siła Topornika Klanu Tuirseach zwiększyła się z 4 do 5.

Królestwa Północy:

  • Taran będzie teraz ranił wrogów o 2 (zamiast o 3). Jeśli cel zostanie zniszczony, zrani innego wroga o 3 (zamiast o 2.)
  • Komandos Niebieskich Pasów zostanie teraz zagrany z talii tylko wtedy, gdy na planszy pojawi się inny temerski Sojusznik o sile równej sile Komandosa Niebieskich Pasów.
  • Shani będzie teraz dodawać 2 punkty pancerza wskrzeszonej Jednostce (zamiast 5).
  • Książę Stennis otrzyma teraz 3 punkty Pancerza (zamiast 5).
  • Nenneke pozwoli teraz na przeniesienie jednostek z własnego cmentarza gracza do jego talii.
  • Siła Foltesta zwiększyła się z 4 do 5.
  • Siła Djikstry zwiększyła się z 3 do 4.
  • Siła Ciężkiej Jazdy Burej Chorągwi zmniejszyła się z 8 do 7.
  • Siła Rębacza z Crinfrid zwiększyła się z 4 do 5.

Scoia'tael:

  • Francesca została oznaczona jako Mag.
  • Siła Krasnoluda trapera zmniejszyła się z 8 do 7.

Nilfgaard:

  • Siła Morvrana Voorhisa zwiększyła się z 6 do 7.
  • Siła Emhyra var Emreis zwiększyła się z 6 do 7.
  • Siła Tibora Eggebrachta zwiększyła się z 8 do 10.
  • Siła Konnicy Dywizji Alba zwiększyła się z 3 do 4.

Poprawki:

  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektórym graczom wyświetlała się starsza wersja listy aktualizacji, zamiast najnowszej.
  • Ekran Pakietu Startowego wyświetla teraz informację, że gracz może wybrać 1 Legendarną kartę spośród 3, oraz że jest to Legendarna karta Premium.
  • Podczas wyboru Legendarnej karty z Pakietu Startowego, wyświetli się teraz okienko z potwierdzeniem jej wyboru.
  • Naprawiono błąd, w którym wybór Legendarnej karty z Pakietu Startowego był możliwy poprzez kliknięcie R2 na PS4.
  • Naprawiono błąd, który powodował zatrzymanie gry w momencie gdy przeciwnik Wskrzesił lub Pochłonął kartę podglądaną przez gracza.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wciśnięcie klawisza spacji w okienku czatu podczas meczu rozpoczynało proces pasowania gry.
  • Naprawiono błąd, w którym używanie klawiszy strzałek w okienku czatu podczas meczu umożliwiało nawigację pomiędzy kartami.
  • Naprawiono błąd, w którym ilustracja rewersu kart z frakcji Skellige nie pojawiała się podczas Tworzenia talii oraz w Beczkach gdy jakość grafiki była ustawiona na poziom niski lub średni.
  • Naprawiono błąd, w którym efekty specjalne karty Geralt: Igni wyświetlały się niepoprawnie gdy siła kart w rzędzie wynosiła 20-24.
  • Opisy awatarów Jaskier (Wiedźmin 2) oraz Triss (Alternatywny Strój) zostały zaktualizowane i zawierają teraz informację, że były nagrodami w pierwszym sezonie gry rankingowej.
  • Naprawiono błąd, który powodował niepoprawne wyświetlanie się niektórych kart Premium na ręce.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre opisy kart nie wyświetlały się poprawnie w menu Tworzenia talii oraz Kolekcji kart.

Na ten moment to wszystkie zmiany. Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana dostępne jest za darmo w ramach publicznych testów beta. Poniżej znajdziecie zwiastun trybu fabularnego.

Gwint - zwiastun trybu fabularnego

 

Źródło: https://playgwent.com/pl/news/8351/zwinne-jednostki-nowa-aktualizacja-do-gwinta-juz-dostepna

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper