Tekken 7. Aktualizacja zmieniająca balans jest już dostępna

Gry
684V
Tekken 7. Aktualizacja zmieniająca balans jest już dostępna
Laughter | 21.09.2017, 19:33

Tekken 7 otrzymało dzisiaj nową aktualizację oznaczoną numerem 1.07. Ta przygotowuje grę na nowe DLC i poprawia balans zawodników. Niektórym postaciom zmieniono właściwości kilku ataków.

Nie ulega wątpliwości, że Tekken 7 to świetna i złożona bijatyka. Nie jest jednak pozbawiona wad. Harada zadbał o długie wsparcie dla swojej pozycji. Użytkownicy mogą dzięki temu liczyć na nowe łatki i powstające rozszerzenia.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tekken 7 - aktualizacja 1.05 już dostępna

Tekken 7 w ramach aktualizacji 1.07 przygotowuje grę na nowe DLC. Chodzi o kosmetyczny dodatek będący darmowymi panelami dla postaci. Najważniejszy jest jednak zmieniony balans gry. Część postaci została osłabiona, a inne doczekały się niewielkiego wzmocnienia. Zmiany wydają się być kosmetyczne, ale niektóre z nich na pewno wpłyną na przebieg walk.

Tak wygląda lista wprowadzonych zmian:

Hwoarang

  • Rage Drive: wskaźnik Rage znika teraz dopiero po użyciu trzeciego ataku - do tej pory był marnowany już po wykonaniu drugiego ciosu
  • Human Canonball - naprawiono błąd, który powodował, że Hwoarang nie łapał czasem postaci po wyprowadzeniu wślizgu

Xiaoyu

  • Podczas atakowania z postawy Art of Phoenix - przeciwnicy są odpychani na mniejszą odległość, gdy zablokują cios

Bryan Fury

  • Snake Edge - hit box ciosu został powiększony

Jack 7

  • Rage Art - hit box ciosu uległ zwiększeniu

Dragunov

  • Clipping Sweep - Od teraz cios zadaje obrażenia 2 klatki później
  • Pommel Swing  - Cios zadaje obrażenia z opóźnieniem 1 klatki
  • While Rising - zwiększono hit box ataków

Lili

  • Edelweiss - zwiększono hit box ciosu

Leo

  • Gui Xi - wrogowie są odpychani na krótszy zasięg, gdy zablokują cios
  • Zwiększono czas odzyskiwania kontroli nad postacią o 1 klatkę jeśli atak został zablokowany
  • Wydłużono czas zanim odzyskamy kontrolę nad postacią o 4 klatki w sytuacji, gdy cios nie trafi

Lucky Chloe

  • Rage Drive - wydłużono czas ogłuszenia przeciwnika o 8 klatek, gdy ten zablokuje atak
  • Przeciwnik zostanie odepchnięty na krótszy zasięg, gdy pierwszy atak trafi
  • wydłużono czas ogłuszenia przeciwnika o 7 klatek podczas zablokowania drugiego ataku

Josie 

  • Step in Tracer - zwiększono i wydłużono hit box

Gigas

  • Hell Crusher - podczas Golliatha hit box pozostaje 2 klatki dłużej
  • Monster Axe - zwiększono hit box drugiego ataku
  • Repelling Blast - hit box pozostaje aktywny o 1 klatkę dłużej

Kazumi

  • Crimson Dawn - skrócono zasięg pierwszego uderzenia

Nina

  • Sideslip - zmieniono stan na kucanie
  • Zmodyfikowano detekcję kolizji, by ułatwić trafienie atakiem

Master Raven

  • While crouching - zwiększono hit box ataków
  • Stan kucania pozostaje 8 klatek dłużej

Lee

  • Laser Edge Le Somersault - zmodyfikowano ruch postaci i porusza się ona teraz bardziej do przodu
  • Rear Cross Punch - zwiększono hit box
  • Twister Heel/While rising - zmniejszono ogłuszenie na bloku o 2 klatki
  • Zmodyfikowano animacje, aby postać poruszała się bardziej do przodu
  • Silver Tail/While crouching - naprawiono błąd powodujący, że stan kucania znikał podczas wciskania komendy do przechodzenia w postawę

Eddy

  • Rage drive-  zwiększono ogłuszenie na bloku o 7 klatek

Eliza

  • Dark Blade Chaos - naprawiono wartość "homing" ataku
  • Dark Cannon - Airborne Dark Cannon podczas skoku - zwiększono ogłuszenie na bloku o 3 klatki
  • Rending Claw - zmieniono zachowanie przeciwnika po trafieniu tym atakiem

Tekken 7 - zwiastun premierowy

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Tekken 7.

Źródło: http://www.playstationlifestyle.net/2017/09/20/tekken-7-update-1-08-features-balance-changes-read-patch-notes/

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper