Tekken 7. Aktualizacja zmieniająca balans jest już dostępna
Tekken 7 otrzymało dzisiaj nową aktualizację oznaczoną numerem 1.07. Ta przygotowuje grę na nowe DLC i poprawia balans zawodników. Niektórym postaciom zmieniono właściwości kilku ataków.
Nie ulega wątpliwości, że Tekken 7 to świetna i złożona bijatyka. Nie jest jednak pozbawiona wad. Harada zadbał o długie wsparcie dla swojej pozycji. Użytkownicy mogą dzięki temu liczyć na nowe łatki i powstające rozszerzenia.
Tekken 7 - aktualizacja 1.05 już dostępna
Tekken 7 w ramach aktualizacji 1.07 przygotowuje grę na nowe DLC. Chodzi o kosmetyczny dodatek będący darmowymi panelami dla postaci. Najważniejszy jest jednak zmieniony balans gry. Część postaci została osłabiona, a inne doczekały się niewielkiego wzmocnienia. Zmiany wydają się być kosmetyczne, ale niektóre z nich na pewno wpłyną na przebieg walk.
Tak wygląda lista wprowadzonych zmian:
Hwoarang
- Rage Drive: wskaźnik Rage znika teraz dopiero po użyciu trzeciego ataku - do tej pory był marnowany już po wykonaniu drugiego ciosu
- Human Canonball - naprawiono błąd, który powodował, że Hwoarang nie łapał czasem postaci po wyprowadzeniu wślizgu
Xiaoyu
- Podczas atakowania z postawy Art of Phoenix - przeciwnicy są odpychani na mniejszą odległość, gdy zablokują cios
Bryan Fury
- Snake Edge - hit box ciosu został powiększony
Jack 7
- Rage Art - hit box ciosu uległ zwiększeniu
Dragunov
- Clipping Sweep - Od teraz cios zadaje obrażenia 2 klatki później
- Pommel Swing - Cios zadaje obrażenia z opóźnieniem 1 klatki
- While Rising - zwiększono hit box ataków
Lili
- Edelweiss - zwiększono hit box ciosu
Leo
- Gui Xi - wrogowie są odpychani na krótszy zasięg, gdy zablokują cios
- Zwiększono czas odzyskiwania kontroli nad postacią o 1 klatkę jeśli atak został zablokowany
- Wydłużono czas zanim odzyskamy kontrolę nad postacią o 4 klatki w sytuacji, gdy cios nie trafi
Lucky Chloe
- Rage Drive - wydłużono czas ogłuszenia przeciwnika o 8 klatek, gdy ten zablokuje atak
- Przeciwnik zostanie odepchnięty na krótszy zasięg, gdy pierwszy atak trafi
- wydłużono czas ogłuszenia przeciwnika o 7 klatek podczas zablokowania drugiego ataku
Josie
- Step in Tracer - zwiększono i wydłużono hit box
Gigas
- Hell Crusher - podczas Golliatha hit box pozostaje 2 klatki dłużej
- Monster Axe - zwiększono hit box drugiego ataku
- Repelling Blast - hit box pozostaje aktywny o 1 klatkę dłużej
Kazumi
- Crimson Dawn - skrócono zasięg pierwszego uderzenia
Nina
- Sideslip - zmieniono stan na kucanie
- Zmodyfikowano detekcję kolizji, by ułatwić trafienie atakiem
Master Raven
- While crouching - zwiększono hit box ataków
- Stan kucania pozostaje 8 klatek dłużej
Lee
- Laser Edge Le Somersault - zmodyfikowano ruch postaci i porusza się ona teraz bardziej do przodu
- Rear Cross Punch - zwiększono hit box
- Twister Heel/While rising - zmniejszono ogłuszenie na bloku o 2 klatki
- Zmodyfikowano animacje, aby postać poruszała się bardziej do przodu
- Silver Tail/While crouching - naprawiono błąd powodujący, że stan kucania znikał podczas wciskania komendy do przechodzenia w postawę
Eddy
- Rage drive- zwiększono ogłuszenie na bloku o 7 klatek
Eliza
- Dark Blade Chaos - naprawiono wartość "homing" ataku
- Dark Cannon - Airborne Dark Cannon podczas skoku - zwiększono ogłuszenie na bloku o 3 klatki
- Rending Claw - zmieniono zachowanie przeciwnika po trafieniu tym atakiem
Tekken 7 - zwiastun premierowy
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Tekken 7.