LawBreakers - nowa mapa, tryb i zmiany w balansie

Gry
353V
LawBreakers - nowa mapa, tryb i zmiany w balansie
kalwa | 21.09.2017, 15:56

LawBreakers do końca tego roku ma oddać nam do dyspozycji wiele nowości. Część z nich zostaje wprowadzona przy nowej łatce. Dostajemy nową mapę, nowy tryb i poważne zmiany w balansie.

LawBreakers nie jest niestety zbyt popularne, mimo iż recenzje gry były pozytywne. Twórcy zmienili trochę swoje nastawienie i ostro wzięli się za ulepszanie swojej gry. Widzą to jako długoterminowe wsparcie, które sprawi, że w LawBreakers będzie chciało się grać.

Dalsza część tekstu pod wideo

LawBreakers jest mało popularne, ale nie zatrzymuje to twórców

Czas więc na przedstawienie nowości, które trafiły do LawBreakers. Pierwsza z nich to nowa mapa, która była wspomniana wcześniej - wtedy gdy twórcy zapoznawali nas ze swoimi planami na ten rok.  Mowa o Namsan. Jeśli interesuje Was jak wygląda, to pomoże w tym poniższa grafika oraz wideo, na którym twórcy prezentują nowości.

Kolejną fajną zmianą jest wynagradzanie graczy dawką kredytów. Za każdy dzień logowania otrzymamy ich 50 - dla porównania najdroższa skórka to koszt 1600 jednostek. Kiedy już się zalogujemy, zauważymy, że w menu po kliknięciu pozycji Play, pojawią się nowe opcje. Obok Quick Match i Custom Match, będziemy mogli wybrać czy chcemy zagrać w cokolwiek gdzie jest najwięcej innych, czy skupić się na określonych rozgrywkach.

Tym bardziej, że pojawił się też nowy tryb, czyli Skirmishes. To miejsce, w którym twórcy zmieniają zasady zabawy, eksperymentując w ten sposób i sprawdzając jak nam się to podoba. Jeśli więc chcecie się po prostu postrzelać, to traficie na całkiem nową mapę (drugą obok Namsan), na której zagracie w Team Deathmatch. Tryb jednak nie będzie tam dostępny przez cały czas.

Kolejna ważna zmiana to obdarzenie wszystkich klas regeneracją zdrowia. Jeśli nie walczymy przez jakiś (krótki) czas, to zdrowie zacznie się odnawiać - dotychczas jedynie Battle Medic i Harrier mieli taką opcję. Twórcy zrobili to po to, aby wydłużyć starcia i dać nowym graczom więcej czasu na oswojenie się z mechaniką. Jednocześnie klasy, które miały już regenerację, teraz będą regenerować się jeszcze szybciej.

Oprócz tego aktualizacja wprowadziła kilka zmian dla poszczególnych postaci. Łatka poprawiła też kilka błędów i lekko zmieniła zasady poszczególnych trybów. Taki Blitzball trwać będzie teraz krócej - ponadto, gracze, którzy strzelą gola będą bardziej wynagradzani. Podobnie jak ci, którzy zaciekle walczą w obrębie piłki. Poprawiono też działanie serwerów LawBreakers i kilku funkcji - takich jak podsumowywanie wyników po meczu.

LawBreakers - twórcy o aktualizacji 1.4

 

Źródło: http://lawbreakers.nexon.net/en/news/article/25280/

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper