Overwatch - nowe tryby, balans postaci i zmiany w sezonie. Aktualizacja 1.14

Gry
577V
Overwatch - nowe tryby, balans postaci i zmiany w sezonie. Aktualizacja 1.14
kalwa | 30.08.2017, 08:56

Overwatch doczekało się nowej aktualizacji, która wprowadza kilka znaczących zmian. Tym samym dostępne jest zgłaszanie innych graczy oraz tryby Team Deathmatch i Deathmatch.

Overwatch cieszy się dużą popularnością, więc twórcy nie przestają zmieniać i poprawiać swojej gry, aby była w jak najlepszym stanie. W ostatnim czasie pojawiło się kilka zapowiedzi. Twórcy obiecali, że pojawi się możliwość zgłaszania graczy na konsolach, nowe tryby oraz zmiany w szóstym sezonie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Overwatch - animacja o Mei i zmiany w szóstym sezonie

Od teraz te nowości w Overwatch są już dostępne. Pojawiła się nowa aktualizacja o numerku 1.14, która wprowadza zgłaszanie graczy na konsolach. W trybie Arcade pojawiły się też dwa nowe tryby. Mowa o klasycznych Team Deathmatch oraz Deathmatch. Oba polegają na zabijaniu przeciwników - z tą różnicą, że w jednym gra się drużynowo, a w drugim samodzielnie. Tryby rozgrywane będą na znanych mapach i jednej nowej. Wiele z nich zostało odpowiednio zmodyfikowanych, aby bardziej dopasować je do charakteru rozgrywki. Rozgrywki pojawią się na następujących mapach:

  • Hanamura
  • Horizon Lunar Colony
  • Temple of Anubis
  • Volskaya Industries
  • Dorado
  • Eichenwalde
  • Hollywood
  • King’s Row
  • (tylko TDM) Black Forest
  • (tylko TDM) Castillo
  • (tylko TDM) Ecopoint: Antarctica
  • (tylko TDM) Necropolis

Nowa mapa z kolei nosi nazwę Château Guillard, nawiązuje do postaci Wdowy i prezentuje się na poniższej grafice.

Oprócz tego pojawiły się zmiany w balansie postaci. Mowa o Złomiarzu, Wieprzu, Orisie i Wdowie.

Złomiarz:

  • Bohater posiada teraz dwie miny.
  • [Opona] Prędkość poruszania się zwiększona o 30%.
  • [Opona] Nie ma już limitu przy wspinaniu się po ścianach.

Orisa:

  • [Miotacz fuzyjny] Prędkość pocisków zwiększona o 20%.
  • [Bariera ochronna] Wielkość bariery zwiększona o 20%.
  • [Bariera ochronna] Kształt bariery został zmieniony, aby lepiej chroniła sojuszników.

Wieprzu:

  • Leczenia można używać podczas poruszania się.
  • Obrażenia podczas używania umiejętności zmniejszone o 50%.

Trupia Wdowa:

  • Hak odnawia się szybciej - zamiast 12 sekund, odnawianie trwa 8 sekund.
  • [Mina] Zarażeni przeciwnicy widoczni są przez ściany (tylko dla Wdowy)

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Rywalizacja w szóstym sezonie trwać będzie krócej, aby utrzymać intensywność w walce o pozycję w rankingu. Będą to dwa miesiące zamiast trzech Zmiany nastąpią też w temacie przyznawania punktów. Oprócz tego pojawiło się wiele znaczących zmian i poprawek.

Overwatch - Deathmatch (wiadomość od twórców)

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Overwatch.

Źródło: https://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20758787028

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper