Skyrim VR to totalna katastrofa

Gry
3468V
Skyrim VR to totalna katastrofa
Laughter | 28.08.2017, 20:10

The Elder Scrolls V: Skyrim VR zapowiada się na jedną z największych wtop tego roku. Przynajmniej w oczach entuzjastów wirtualnej technologii, którzy liczyli, że PS VR otrzyma świetną grę.

The Elder Scrolls V: Skyrim VR miało być kolejnym dowodem na to, że wirtualna technologia sprawdza się świetnie w dużych i rozbudowanych grach. Otrzymamy więc cały tytuł przygotowany specjalnie pod PS VR. Mowa tutaj o ogromnym świecie i całej zawartości znanej z normalnego wydania gry. Studio zarzeka się, że pod tym względem nie ma mowy o żadnych ograniczeniach. Okazuje się jednak, że osoby grające nie są zadowolone z efektu końcowego.

Dalsza część tekstu pod wideo

Skyrim, Doom i Fallout w VR - poznaliśmy daty premiery nadciągających gier

The Elder Scrolls V: Skyrim VR ukazuje rozgrywkę w pełnej krasie. Możemy więc przyjrzeć się jak gra działa na PS VR. Największa różnica polega na sterowaniu. Twórcy zdecydowali się na skokową teleportację. Dosyć popularne rozwiązanie mające wyeliminować nudności. Swego czasu studio mówiło, że zaoferuje kilka możliwości sterowania - w tym klasyczne. Niestety, nie wiemy, czy jest to nadal aktualna informacja.

The Elder Scrolls V: Skyrim VR - rzut oka na rozgrywkę

Kobieta grająca w demo przyznaje, że doznania pokroju walki z pająkami w głębi lochów są naprawdę emocjonujące i intensywne. Nowy schemat sterowania nie należy jednak do najwygodniejszych i nie jest pewna, czy chciałoby jej się przechodzić całą grę w ten sposób. Coś za coś. 

O grze dużo bardziej negatywnie wypowiedział się również George „Super Bunnyhop”. Narzekając na dosłownie każdy aspekt produkcji. Źle działające sterowanie, okropną grafikę i sztuczną inteligencję wrogów, która działa jeszcze gorzej niż zwykle.

Jego zarzuty znajdują również odzwierciedlenie we wrażeniach jakimi podzielił się DreamcastGuy na swoim kanale YouTube. Gra jest po prostu zła. Błędna detekcja kolizji zabiera całą frajdę z walki. Niekiedy wystarczy ledwo dotknąć przeciwnika mieczem by go zabić, w innym wypadku uderzenia nie zabierają zdrowia. Wraca temat zepsutego sterowania i sztucznej inteligencji, której nie dostosowano do teleportacji. Narzeka się również na celowanie. Do tego należy dodać dziwne sytuacje - drzwi w świecie gry otwierają się automatycznie gdy do nich podejdziemy, w podobny sposób działają też rozmowy z bohaterami niezależnymi.

Skyrim VR - wrażenia

Sama grafika wydaje się być w porządku, ale użytkownicy narzekają również i na nią. Zwracają uwagę, że Bethesda musiała pójść na duże kompromisy. Nam na jej ocenę przyjdzie pora dopiero po premierze. Ta nastąpi w dniu 17 listopada.

Źródło: YouTube (IGN)

Komentarze (30)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper