No Man's Sky. Atlas Rises - lista zmian aktualizacji 1.3

Gry
1489V
No Man's Sky. Atlas Rises - lista zmian aktualizacji 1.3
Paweł Musiolik | 11.08.2017, 14:02

No Man's Sky aktualizację 1.3 dostało szybciej niż ktokolwiek liczył - ta jest już dostępna. Hello Games kilka chwil temu wypuściło oficjalną listę zmian i nowości, które zajdą w grze. Poza wspólną grą 16 graczy jednocześnie, dostajemy 30 godzin fabularnej zawartości, system zadań, nowe rasy, przebudowaną walkę, interfejs i wiele innych nowości.

Lista zmian w aktualizacji 1.3 jest bardzo długa i bogata w zawartość, więc bez zbędnego wstępu przyjrzyjmy się nowościom wprowadzonym przez Hello Games w aktualizacji wydanej na rocznicę premiery No Man's Sky.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy No Man's Sky uznani niewinnymi fałszywego marketingu

Aktualizacja Atlas Rises przynosi nam aż 30 godzin nowej zawartości fabularnej. Składają się na to nowe wątki umieszczone w grze powiązane z nową rasą kosmicznych podróżników oraz Atlasem. Dopisano wątki wyjaśniające czym są Strażnicy, o co chodzi z Odkupieniem rasy Gek, dlaczego we wszechświecie jest tyle opuszczonych budynków. Studio także przebudowało główny wątek fabularny z podstawowej gry nadając mu znacznie więcej sensu oraz dokładając mnóstwo nowych obiektów z którymi wchodzimy w interakcję w trakcie poznawania historii.

Aktualizacja 1.3 wprowadza także system nazwany "regeneracją galaktyk". O co chodzi? O przebudowanie tego, jak one funkcjonują w grze. Każda z nich otrzyma ekonomię, odpowiednie bogactwa, konflikty między rasami, a także specjalne charakterystyki. Instalowanie modułów w naszym statku pozwoli nam filtrowanie tych informacji, a poprawiony system nawigacyjny pomoże nam lepiej śledzić historię naszych kosmicznych wędrówek.

Za tymi zmianami pójdą także nowe planety z nowymi ekosystemami, które mają wprowadzić różnorodność w stosunku do tego, co w grze było do tej pory. W No Man's Sky pojawią się także rzadkie, egzotyczne planety z florą i fauną niedostępną nigdzie indziej. By nowe (i stare) planety wyglądały lepiej, studio popracowało także nad oprawą graficzną, podnosząc jakość tekstur, dodając nowe rośliny i zwierzęta, a także podwyższając dokładność modeli flory i fauny. Na Planetach będziemy mogli teraz także odnaleźć wraki kosmicznych statków w których jeśli nam się poszczęści znajdziemy wielkie skarby.

Nowością jest manipulator terenu, który pozwoli w lepszy sposób formować otaczający nas świat. Nie tylko będziemy mogli niszczyć teren, ale także tworzyć z posiadanych zasobów. Jeśli będą się wam marzyć własne cuda natury, to przy odpowiednim poziomie kreatywności będziecie w stanie stworzyć bardzo dużo.

W No Man's Sky pojawi się także zaawansowany system misji do wykonania. Te będą generowane proceduralnie i pociągną za sobą większą interakcję z NPC, przebudowany interfejs by wygodniej się z nich korzystało oraz będą wstępem do handlu. Tak, handel także się pojawi i odegra ważną rolę w pozyskiwaniu potrzebnych przedmiotów, zasobów i gotówki. System tworzenia przedmiotów został także przebudowany, w grze pojawiły się automatyczne maszyny do pozyskiwania surowców z ziemi oraz powietrza.

To nie wszystko. Zmiany dotkną także skanera flory i fauny, wyświetlając nam więcej i dokładniejsze informacje. Przebudowany został także interfejs, dodane zostały informacje o naszej podróży i zadaniach które wykonujemy. No Man's Sky doczeka się także wstępu do sieciowej rozgrywki. Na początek, za pomocą portali będziemy mogli grać wspólnie z 16 graczami jednocześnie, którzy pojawią się w formie sfer z którymi będziemy mogli się komunikować (czat głosowy). Hello Games zaznacza, że to początek i ta funkcja będzie rozbudowywana o kolejne elementy (prawdopodobnie modele graczy).

Zabrano się także za walkę. Pojawią się nowe rodzaje rakiet i działek dla naszych statków kosmicznych. Przebudowany zostanie także interfejs, sztuczna inteligencja przeciwników oraz zwrotność naszych statków. Jeśli o nich mowa - pojawią się nowe. A na planetach będziemy mogli nimi latać nisko nad ziemią i gra nie będzie nas siłą podnosiła. Gra dostanie także opcję przyzwania statku do nas z dowolnego miejsca na planecie. Konsolowa wersja pozwoli wreszcie na dostosowanie pola widzenia, temperatura będzie wyświetlana u nas w stopniach Celsjusza, dostaniemy także możliwość szybkiej podróży między naszymi fregatami.

No Man's Sky - zwiastun aktualizacji 1.3

Fanów muzyki ucieszą także nowe utwory nagrane przez 65daysofstatic.

Jak wam się podoba lista zmian?

Źródło: http://www.nomanssky.com/atlas-rises-update/

Komentarze (12)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper