Nioh - szczegóły aktualizacji 1.14
Nioh zostało rozbudowane o drugie rozszerzenie fabularne. Wraz z nim pojawiły się nowe problemy, więc twórcy przygotowali już łatkę. Zapraszamy na pełną listę.
Nioh otrzymało drugie rozszerzenie fabularne o nazwie "Niepokorny Honor". Zabierze nas ono do zamku Osaka - jednej z najpotężniejszych twierdz z tamtego okresu w Japonii. Zmierzymy się z nowym przeciwnikiem jakim jest Sanada Yukimura oraz nowymi yokai. Oprócz tego pojawi się też nowe uzbrojenie. Dodatek jest już dostępny i kosztuje 42 złote. W przyszłości pojawi się kolejne rozszerzenie, które zakończy opowieść.
NiOH. "Niepokorny Honor" i cudny zwiastun z okazji premiery
Żeby nowe rozszerzenie do Nioh mogło być zainstalowane, trzeba najpierw pobrać aktualizację o rozmiarze ponad 6 GB. Co zmienia? Przygotowaliśmy dla Was listę.
Zawartość dodatku "Defiant Honor" - odblokowana dopiero po zakupie
- Dodanie nowego rozdziału fabularnego "Siege of Osaka" (dostępny będzie po ukończeniu głównego wątku fabularnego).
- Dodano nowy rodzaj broni "Tonfa".
- Dodano nowy poziom trudności - Way of the Demon (odblokowuje się po ukończeniu Way of the Strong - ten z kolei wymaga zakupu któregoś z dodatków).
- Dodano kolejny poziom trudności - Way of the Wise (odblokowuje się po ukończeniu Way of the Demon - wymaga zakupu obu dodatków).
- Dodano nowy stopień rzadkości przedmiotów.
- Dodano Enku / Nurarihyon - nowych strażników.
- Dodano nowe rodzaje uzbrojenia.
- Dodano możliwość "przemienienia" się w dwie nowe postacie: Sanad Yukimura i Sarutobi Sasuke.
- Dodano nowe trofea, tytuły i ekrany statystyk.
Aktualizacja zwartości:
- Dodano nowe efekty broni i bonusy.
- Dodano nowe umiejętności dla magii Onmyo i Ninjutsu.
- Dodano nowe przedmioty.
- Dodano nowe gesty.
- Dodano nowe poziomy do trybu PvP: Usuki The Fishing Village (2 na 2), Chusonji Temple (2 na 2), Lakeside (1 na 1), Mount Shigisan (1 na 1)
- Dodano nowe klany do Clans Battle.
Modyfikacje i usprawnienia:
- Możliwe jest teraz granie w misje, których jeszcze nie ukończyliśmy w Yokai Realm z towarzyszem.
- W opcjach gry można teraz ustawić widoczność paska na ramieniu.
- W opcjach gry można wyłączyć wyświetlanie "weź" nad upuszczonym ekwipunkiem (można ustawić przy jakim poziomie rzadkości komenda "weź" będzie widoczna).
- Usprawniono opcje sortowania.
- Zwiększono moc broni.
- Zmieniono balans trzech umiejętności Izuny
- Zamiast "Close Combat Attack (When Sourrounded" Sanada skorzysta z "Increase Attack & Defense When Surrounded"
- Zamiast "Dash Attack Bonus" Shibata skorzysta z "Charge Attack Boost"
- Zamiast "Reduced Status Ailment Duration" Yamanaka skorzysta z "Damage (Status Ailment)"
- Zamiast "Dash Ki Usage (Critical)" Yamanaka skorzysta z "Damage Reduction (Status Ailment Suffered)"
- Dodano przeciwników do listy podatnych na atak z bliska: Yokai z Yokai Realm, przeciwnicy z czerwonej aury na Way of the Demon i wyżej oraz przeciwnicy z wyższym poziomem niż gracz w PvP.
- Zwiększono wartości bonusów dla wielu zestawów.
- Dodano efekt dźwiękowy, który odtwarzany będzie przy prawidłowym wykonaniu obrony podczas używania "Ki Recovery (Timely Guard).
- Niektóre z postaci nie będą tracić Ki podczas biegania.
- Zmieniono stopień obrony przed atakami.
- Zmieniono moc strażników przeciwników w zależności od poziomu misji.
- Zmniejszono czas potrzebny Shikigami do przemienienia się po zauważeniu gracza.
- Zwiększono obrażenia zadawane przez bestie Amrita przy wybuchaniu na poziomach Way of the Demon i wyższych.
Naprawa błędów:
- Naprawiono błąd w misji "Kuroda's Determination" przez który niemożliwe było podniesienie "Eboshi Kabuto".
- Naprawiono błąd powodujący, że możliwe było niezamierzone parowanie niektórych ataków.
- Naprawiono błąd powodujący, że Wheelmonks mogli przyjmować obrażenia Ki od ognia.
- Naprawiono błąd powodujący, że poziom Ki po zejściu do 0 nie odnawiało się.
- Naprawiono błąd powodujący, że szkielety nie mogły wstać jeśli gracz je ciągle atakował.
- Naprawiono błąd powodujący, że Ki Ogress nie odnawiało się jeśli gracz atakował przeciwnika w odpowiednim momencie.
- Naprawiono błąd powodujący, że czasem gracz nie umierał mimo iż poziom HP schodził do 0
- Naprawiono błąd w misji "The Return of the Gourd" pozwalający na atakowania Nobunagi z jednej strony.
- Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy z przeciwników po transformacji tracili swoją moc.
- Naprawiono błąd powodujący problemy z wyświetlaniem awatarów po użyciu niektórych ataków.
- Naprawiono błąd powodujący, że niektóre z pozycji nie pojawiały się w archiwum mimo spełnienia warunków.
- Naprawiono błędy w opisach niektórych umiejętności.
- Naprawiono błędy z wyświetlaniem wartości obrażeń jeśli były większe niż 6-cyfrowe.
- Naprawiono wiele innych błędów.
Na ten moment to wszystkie zmiany. Łatka jest już dostępna. Poniżej znajdziecie wideo przedstawiające zapis rozgrywki z pierwszego dodatku.
Nioh - rozgrywka z pierwszego dodatku
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Nioh.