SKLEP
Sebastian Kasparek Sebastian Kasparek 24.07.2017 20:39
Anthem w polu kukurydzy
422V

Anthem w polu kukurydzy

Anthem doczekało się nowej reklamy. Niestety nie ujrzymy na niej nowych fragmentów rozgrywki, ale możemy podziwiać labirynt stworzony w polu kukurydzy.

Anthem doczekało się nietypowej formy reklamy, w której wykorzystano ogromne pole kukurydzy. Tak, dobrze czytacie. BioWare wpadło na pomysł stworzenia labiryntu na polu uprawnym, który układa się w logo i kształt bohatera z gry. Trudno mi sobie wyobrazić, aby taki sposób zachęcił kogoś do gry, ale ja tam nie znam się na marketingu.

Anthem będzie można przejść w singlu bez pomocy innych graczy

Nowa reklama Anthem ma ukazać wzrost gry. Ta ma się rozwijać jak zasadzone ziarna kukurydzy. Poniżej zobaczycie efekt tego przedsięwzięcia, które na swój sposób jest efektowne i robi wrażenie. Chociaż trudno tutaj szukać jakichkolwiek innych nawiązań do nowej gry studia - może się mylę i w wideo jest ukryty jakiś przekaz bądź inna wiadomość?

Anthem - reklama Rising to New Heights 

Anthem to nowa marka BioWare i obecnie najważniejszy projekt całego studia. Twórcy serii Mass Effect i Dragon Age wrzucą nas do otwartego świata w klimatach science fiction, gdzie zmierzymy się z niebezpieczeństwami nieprzyjaznego środowiska. Tytuł ma być nastawiony na kooperacyjną rozgrywkę wieloosobową, ale możliwe też będzie ukończenie go w pojedynkę bez udziału innych graczy. Pod wieloma względami ma to być odpowiedź na cykl Destiny. Pierwszy pokaz robił niesamowite wrażenie za sprawą przepięknej grafiki, która rzekomo wykorzystuje moc nowej konsoli Xbox One X. Trudno to obecnie zweryfikować, ale możemy być pewni, że twórcy nie zostawią na lodzie posiadaczy mocniejszej konsoli PlayStation 4 Pro i ci będą mogli cieszyć się lepszą grafiką względem podstawowego PlayStation 4.

Premiera Anthem nastąpi w 2018 roku. Obecnie nie znamy dokładniejszej daty debiutu.

Źródło: YouTube (BioWare Base)

Tagi: Anthem BioWare Edmonton playstation 4 Universal Brand Development wideo