Daniel Stroński Daniel Stroński 12.07.2017 17:48
The Surge dostanie demo, aktualizacja 1.06 już jest
920V

The Surge dostanie demo, aktualizacja 1.06 już jest

The Surge to tegoroczne RPG akcji od twórców Lords of the Fallen. Nie chcecie brać gry w ciemno? Niedługo dostaniemy wersję demonstracyjną. Jest też aktualizacja.

The Surge to powrót studia Deck13 do "soulsowego" RPG-a akcji, lecz tym razem świat fantasy z Lords of the Fallen zastąpiło science fiction i bojowe egzoszkielety. Majowa premiera spotkała się z ocenami na poziomie ~75%, bo chociaż pomysł na zbieranie części po przeciwnikach i ulepszanie własnego "pancerza" się udały, tak od strony technicznej nie dostaliśmy najlepszej produkcji.

Nasza recenzja gry The Surge

The Surge to znacznie wolniejsza produkcja niż chociażby Nioh, a do tego dochodzi przenikanie tekstur, nie najlepsza praca kamery i oklepana fabuła. Czy to oznacza, że nie warto po grę sięgać? Warto dla samej istoty rozgrywki - systemu walki z atakowaniem wybranych kończyn przeciwników i rozwijania swojego sprzętu. Nie musicie się jednak zdawać na opinie innych - w przyszłym tygodniu dostaniemy demo, co deweloper zapowiedział na facebookowym fanpage'u:

Demo dostaniemy w przyszłym tygodniu, czyli najprawdopodobniej we wtorek, wraz z aktualizacją PS Store'a.

Już teraz zaś dostępna jest aktualizacja gry do wersji 1.06, która poprawia walkę i wprowadza wiele mniejszych zmian:

  • można od teraz robić wczesne uniki, co pozwala graczom anulować animację ataku przed uderzeniem oraz podczas dłuższych combosów (jeśli mamy odpowiednią ilość staminy na unik),
  • HDR jest teraz aktywowane domyślnie (jeśli mamy odpowiedni ekran),
  • podczas lądowania ataku lub w stanie oszołomienia przyjęcie ataku nie przerywa akcji postaci
  • naprawiono problem z wyrzucaniem z gry podczas wyszukiwania drogi,
  • MG Judge v2.0 nie może już uderzać przez ściany,
  • wyekwipowanie rdzenia ATLAS działa teraz poprawnie w trybie Nowa Gra+ (czasem gracz nie mógł przez niego awansować na wyższy poziom),
  • statystyki obrony teraz skalują się odpowiednio w trybie Nowej Gry+ w przypadku pośrednich ataków,
  • komunikaty o nagrodach nie są już przenoszony z poprzednich gier podczas rozpoczęcia/wczytania nowej gry,
  • naprawiono problem powodujący śmierć bohatera po otworzeniu drzwi bezpieczeństwa,
  • naprawiono możliwość wyrzucenia z gry podczas atakowania PAX w walce z bossem (security captain), gdy SI jest nieaktywne,
  • wymagania do odblokowania miejsca na nowy implant wyznaczono na 125. poziom,
  • zaktualizowano wygląd interfejsu przy zmianie między zmianą wszczepów,
  • informacja o gotowości umiejętności drona jest teraz wyświetlana w odpowiednich momentach,
  • po użyciu kill switcha nie widzimy już komunikatu o błędzie,
  • naprawiono problem przez który ulepszone bronie się niszczyły po usunięciu duplikatów z ekwipunku,
  • zwiększono głośność dźwięków wydawanych przez PAX podczas oszołomienia,
  • ciężko opancerzeni strażnicy nie będą już próbowali zaatakować gracza, jeśli jest między nimi płotek, a obejdą niesforny płotek,
  • naprawiono niepoprawny dźwięk podczas uderzania w podstawę bossa (Assembly),
  • drzwi sali konferencyjnej otwierają się już poprawnie,
  • naprawiono brakującą rurę w Obróbce Materiałów,
  • naprawiono kałużę trucizny w Obróbce Rdzeni,
  • w walce z bossem (Rogue Process) zderzenie jest większe i zawsze wypchnie gracza poza arenę,
  • drzwi otwierają i zamykają się teraz poprawnie,
  • PAX nie wystrzeliwuje już rakiet po przewróceniu,
  • Boss (Security Captain) już nie przywołuje PAX-a, gdy jest uderzony od tyłu,
  • Dialog z SQ06 Daveyem jest od teraz zawsze dostępny,
  • Dron z miotaczem ognia nie będzie już stawał przeciwko graczowi,
  • poprawki co do NPC-a (Security Agile)
  • obrażenia od żywiołów są teraz poprawnie dodawane do wszystkich ataków,
  • przeciwnicy zabici z wykorzystaniem umiejętności drona (Emergency Coolant Vent) dają teraz odpowiednią liczbę punktów doświadczenia,
  • oddanie Jo złomu nie aktualizuje już licznika złomu gracza,
  • pomijanie końcowej scenki przerywnikowej nie wymaga już powtarzania początkowego jechania pociągiem w trybie Nowa Gra+,
  • nie można już pauzować podczas końcowej sekwencji dialogowej,
  • nie można już korzystać z kill switcha podczas końcówki i ekranów ładowania,
  • jeśli gracz umrze po pokonaniu Big Sister, złom znajdzie się na niższym piętrze, gdzie trzeba się udać.

Źródło: Facebook (The Surge)

Tagi: Deck13 interactive demo Focus Home Interactive playstation 4 the surge