Rainbow Six Siege - lista zmian w aktualizacji 2.2.1

Gry
801V
Rainbow Six Siege - lista zmian w aktualizacji 2.2.1
kalwa | 20.06.2017, 11:04

Rainbow Six Siege przechodzi obecnie przez Operację Health mającej naprawić grę i dzięki temu stać się o wiele lepsze. Pojawiła się pierwsza duża aktualizacja, które zmiany przedstawiamy w naszym newsie.

Rainbow Six Siege w wersji na PC dostało rzeczoną aktualizację już 6 czerwca, ale na konsolach ma ona pojawić się dzisiaj. Skupia się ona na wprowadzeniu matchmakingu jednoetapowego i interaktywnego. Pierwszy z nich ma zapewnić większą stabilność i znacznie skrócić czas oczekiwania w kolejkach. Drugi to możliwość wykupowania ulepszeń i choćby nowych operatorów jeszcze w pokoju. Oprócz tego będziemy mogli zdecydować czy jako drużyna pozostajemy z tymi samymi graczami czy wyszukamy innych.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rainbow Six Siege doczeka się wielu poprawek kosztem opóźnienia dodatków

Rainbow Six Siege doczekało się też zmian w temacie zmiany pola trafień operatorów. Od tej pory obszarem narażonym na trafienia będzie jedynie ciało - znaczy to, że wszelkie akcesoria, luźne elementy ubrań czy choćby nakrycia głowy, nie będą w tym obszarze. Tyczy się to operatorów już obecnych w grze oraz tych, którzy mają się pojawić.

Kolejne zmiany w Rainbow Six Siege tyczyć się będą balansu. Obecnie skuteczność Glaza jest zbyt wysoka, szczególnie w szturmach na krótkim dystansie. Twórcy nie przewidywali tak dużej skuteczności, dlatego wiec zmniejszają skuteczność jego broni - trudniej będzie strzelać seriami, a łączne obrażenia wszystkich pocisków będą mniejsze. Jeśli chodzi o granaty dymne to będą one trudniej dostępne w meczach zorganizowanych. Zostaną one zamienione i trafią do wyposażenia innych operatorów. Zmieni się też skuteczność broni Dragunov używanej przez Glaza. Zwiększony został odrzut - obrażenia natomiast zostały zmniejszone. Na koniec pozostaje kwestia wyposażenia:

  • Granaty dymne Ash i Thermite’a zostały zastąpione granatami ogłuszającymi
  • Granaty ogłuszające Fuze'a i Jackala zostały zastąpione granatami dymnymi

Twórcy Rainbow Six Siege chcą też usunąć błędy związane z utrudnianiem gry innym graczom. Głównie chodzi tu o zabijanie innych zaraz po odrodzeniu. Deweloperzy zlokalizowali kilka takich miejsc i wprowadzili odpowiednie zmiany.

Twórcy znaleźli więcej takich miejsc i już pracują nad usunięciem problemów. Oprócz tego postarali się, aby było mniej możliwości w stosowaniu nieczystych zagrywek.

Lista ta obejmuje takie wady, jak np. możliwość walki wręcz przez lustro jednokierunkowe Miry albo możliwość ukrycia urządzenia EDD Kapkana w różnych elementach środowiska. W zakres ten wchodzą również zmiany projektowe miejsc, w których gracze byli w stanie zniszczyć fragment mapy, aby uzyskać widoczność tylko w jednym kierunku. Mamy nadzieję, że rozwiązanie tych spraw zapewni wszystkim przyjemniejszą rozgrywkę.

To tyle jeśli chodzi o zmiany w Rainbow Six Siege. Teraz czas na poprawki:

Rozgrywka:

  • Poprawiono - Gracze mogą walczyć wręcz z innymi przez lustro jednokierunkowe Miry.
  • Poprawiono - Dźwięk granatów uderzeniowych nie zawsze włącza się poprawnie.
  • Poprawiono - U graczy pojawiał się błąd przekroczenia czasu 6-0x00001000 przy pierwszej próbie połączenia z serwerem podczas tworzenia oddziału.
  • Poprawiono - Komórki nitro nie zadają obrażeń, jeżeli zostaną umieszczone na furgonetkach w konsulacie.
  • Poprawiono - Graczom czasami nie pojawia się komunikat „[klawisz], aby wejść” podczas przemieszczania się na linie.
  • Poprawiono - Obrońcy są rejestrowani jako znajdujący się na zewnątrz, jeżeli znajdują się przy framudze głównej sypialni w domu.

Operatorzy:

  • [KAPKAN] Poprawiono - W niektórych lokalizacjach nie można założyć EDD.
  • [KAPKAN] Poprawiono - Trudno jest założyć EDD na framugę drzwi, jeżeli w pobliżu znajduje się jakiś obiekt.
  • [KAPKAN] Poprawiono - Przy niektórych oknach komunikat o montażu EDD pojawia się tylko w obszarze bardzo małego kąta.
  • [KAPKAN] Poprawiono - EDD zostaje ukryte, jeżeli umieści się je na dole framugi do pokoju dla gejsz.
  • [CAVEIRA] Poprawiono - Caveira czasami używa okrzyku domyślnego podczas rzutu granatem uderzeniowym.
  • [IQ] Poprawiono - Podczas stosowania wykrywacza RED MK III „Spectre” wykrywane są również gadżety sojuszników.

Tryby gry:

  • [TERRORHUNT] Poprawiono - Wybór ścieżki przez sztuczną inteligencję w klubie.
  • [TERRORHUNT] Poprawiono - Wybór ścieżki przez sztuczną inteligencję w domku górskim.

Następnie poprawki na poszczególnych mapach.

Wieżowiec:

  • Poprawiono - Podłoga w pokoju dla gejsz jest niezniszczalna.
  • Poprawiono - Podłoga wokół drzwi w podłodze w pokoju dla gejsz nie może zostać poprawnie zniszczona.
  • Poprawiono - W wielu miejscach nie można umieścić rozbrajacza ze względu na obecność tam innych obiektów.
  • Poprawiono - Po zniszczeniu wszystkich butelek w piwnicy z winem kamery Black Eye unoszą się w powietrzu.
  • Poprawiono - Schody w toalecie na parterze nie wykrywają kolizji z pociskami i można przez nie zadawać obrażenia.
  • Poprawiono - Napastnicy mogą znaleźć się w miejscu niedostępnym, jeżeli zostaną popchnięci podczas ruchu na linie, przez co wypadają poza ustalone granice.
  • Poprawiono - Dywany na pierwszym piętrze są niezniszczalne.
  • Poprawiono - Urządzenie EDD Kapkana zachodzi na lampę po prawej stronie okna w pokoju dla gejsz na pierwszym piętrze.

Granica:

  • Poprawiono - Rampy na górze schodów migają i zawierają błąd graficzny.
  • Poprawiono - Światło chemiczne uniemożliwia założenie rozbrajacza w sali szafek w zbrojowni na pierwszym piętrze.
  • Poprawiono - Na ścianie w sali kontroli celnej na parterze nie można umieścić gadżetów.
  • Poprawiono - Rozbrajacza nie można umieścić na metalowych schodach w serwerowni.
  • Poprawiono - Gracze mogą wspiąć się na poręcz schodów w hallu głównym i stamtąd wskoczyć na rusztowanie.
  • Poprawiono - Między ścianami w pokoju ochrony na pierwszym piętrze znajduje się luka, dzięki czemu gracze mogą strzelać do Sekcji VIP na parterze.

Domek górski:

  • Poprawiono - Doniczki na drzewa i kwiaty przy wejściu głównym na parterze nie wykrywają kolizji, toteż gracze mogą strzelać przez ściany na korytarz garażu skuterów śnieżnych.
  • Poprawiono - Operatorzy zachodzą na schody, kiedy poruszają się w pozycji „padnij”.
  • Poprawiono - Operatorzy zjeżdżający na linach z tarasu sypialni na pierwszym piętrze nie otrzymują obrażeń od komórek nitro ani granatów.
  • Poprawiono - Gracze są w stanie strzelać przez podłogę w głównej sypialni i zabić wrogów znajdujących się na zewnątrz.
  • Poprawiono - Obrońcy są w stanie natychmiast zabić napastników odradzających się przy ognisku.

Samolot:

  • Poprawiono - Proporczyk uniemożliwia umieszczenie rozbrajacza w gabinecie.
  • Poprawiono - Gracze są w stanie przeskoczyć ponad samolotem przy użyciu rozkładanej tarczy.
  • Poprawiono - Drony są w stanie pominąć kolizje z częściowo zniszczonym sufitem w pobliżu wejścia do przedniego korytarza na pierwszym piętrze.
  • Poprawiono - Kiedy gracz nr 1 biegnie i kucnie na graczu nr 2 leżącym w tym samym miejscu, gracz nr 1 uzyskuje nieprzewidzianą przewagę.

Klub:

  • Poprawiono - Szczotka uniemożliwia umieszczenie rozbrajacza w kaplicy.
  • Poprawiono - Rozbrajacza nie można umieścić na hantlach w siłowni na pierwszym piętrze.
  • Poprawiono - Gracze nie otrzymują obrażeń od komórki nitro, jeżeli zostanie ona rzucona w ceglaną ścianę przy szafie grającej.
  • Poprawiono - Na barze w klubie ze striptizem nie pojawia się możliwość skoku.
  • Poprawiono - Gracze są w stanie strzelać przez metalową ramę zablokowanego okna w garażu na parterze.
  • Poprawiono - W pokoju ze zniszczalną ścianą, leżącym obok tajnej kryjówki na pierwszym piętrze, nie pojawia się wskaźnik lokalizacji.

Uniwersytet:

  • Poprawiono - W wielu miejscach nie można umieścić rozbrajacza.
  • Poprawiono - Niektórych gadżetów nie można umieścić w pobliżu drzwi w podłodze znajdujących się w sali modeli.
  • Poprawiono - Istnieje możliwość zniszczenia od góry podłogi nad piecem, a następnie gracze są w stanie umieszczać gadżety i kamery we wnętrzu pieca. Takich gadżetów i kamer nie widać z zewnątrz.
  • Poprawiono - Przez tabliczki imienne można strzelać, ale nie można ich zniszczyć.
  • Poprawiono - Gracze są w stanie strzelać przez sufit pomieszczenia technicznego.
  • Poprawiono - Obrońców można wykryć, jeżeli kucają w pobliżu częściowo zniszczonej ściany w sali modeli na pierwszym piętrze.

Dom:

  • Poprawiono - Gracze są w stanie strzelać z patio zewnętrznego w kierunku pralni przez obiekty, które są poza ich linią wzroku.
  • Poprawiono - Valkyrie jest w stanie umieścić swoje kamery między ścianami i patrzeć przez ściany.

Kanał:

  • Poprawiono - Obrońcy mogą zobaczyć punkt odradzania się atakujących z okna centrum kontroli na drugim piętrze.

Konsulat:

  • Poprawiono - Obrońcy bezpośrednio widzą punkt odrodzenia przy bocznym wejściu, jeżeli wyskoczą na zewnątrz z biura wizowego.
  • Poprawiono - Gracze są w stanie wskoczyć z rozkładanej tarczy na metalowe rury, znajdujące się pod schodami dla personelu.

Wybrzeże:

  • Poprawiono - Atakujący są w stanie wskoczyć z zewnętrznego namiotu do apartamentu na pierwszym piętrze.
  • Poprawiono - W pobliżu kwiatów w korytarzu na pierwszym piętrze występuje niewidzialna kolizja.
  • Poprawiono - Obrońcy są w stanie strzelać przez stojaki do gitar w galerii sław na pierwszym piętrze i zabić atakujących.

Hereford:

  • Poprawiono - Gracze są w stanie strzelać przez dolną część osłon w jadalni na parterze.
  • Poprawiono - Skok z częściowo zniszczonego okna gabinetu na pierwszym piętrze powoduje, że operator zostaje zablokowany.

Oregon:

  • Poprawiono - Gracze nie otrzymują obrażeń od zdetonowanej komórki nitro, jeżeli znajdują się na łóżku w małych sypialniach na pierwszym piętrze.
  • Poprawiono - Istnieje szczelina między elementami na suficie schodów na wieżę.
  • Poprawiono - Gracze są w stanie strzelać przez szczelinę między ścianami w biurze na parterze.
  • Poprawiono - Gracze są w stanie uniknąć kolizji z zamrażarką w spiżarni na parterze.
  • Poprawiono - Wzmocnienie ściany w schowku nie pokrywa całej ściany.
  • Poprawiono - Gracze są w stanie dostać się w niedostępne miejsce w kotłowni.
  • Poprawiono - Odłamki metalu pojawiają się nawet, jeżeli pociski nie przebijają się przez dużą szafkę w sypialni dziecięcej na pierwszym piętrze.

Bank:

  • Poprawiono - Drony są w stanie zachodzić na sufit w garażu banku.
  • Poprawiono - Wejście w pudło w archiwach na parterze przerywa proces zabezpieczenia terenu.
  • Poprawiono - Nad rurami w garażu można umieścić drona, co pozwala widzieć przez wszystkie piętra.

Komfort użytkowników:

  • Poprawiono - Domyślny mundur Jackala oraz strój Foton różnią się od wizerunku na miniaturce.

Na koniec zapowiedź kolejnej aktualizacji do wersji 2.2.2.

Kolejna aktualizacja, 2.2.2, będzie koncentrować się na problemach związanych z Hibaną, replikacją granatów dymnych, spójnością celowania, wdrożeniem pakietu Alfa oraz innymi, od dawna rozpoznanymi kłopotami. Trzeba też jednak pamiętać, że duża część naszej pracy w zakresie poprawek błędów pojawi się dopiero w Sezonie 3.

Poniżej znajdziecie wideo, na którym twórcy mówią o przeprowadzanej właśnie Operacji Health. Za nami jest pierwszy etap.

Rainbow Six Siege - twórcy opowiadają o Operacji Health

 

Źródło: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/pl-PL/updates/health/title-update-2-1.aspx

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper