Mass Effect Andromeda z aktualizacją do wersji 1.06
Mass Effect Andromeda w nowej wersji ma mieć lepiej działające przerywniki filmowe oraz ogólnie lepiej działać jeśli chodzi o płynność i stabilność.
Mass Effect Andromeda w nowej aktualizacji doczeka się nie tylko poprawek w temacie stabilności czy przerywników filmowych, ale również jeśli chodzi o balans rozgrywek wieloosobowych. Deweloperzy z BioWare zapewniają, że słuchają głosów graczy i tym samym reagują na doniesienia o problemach.
Mass Effect Andromeda z łatką do wersji 1.05, która poprawia wygląd twarzy
Oto pełna lista zmian jakie aktualizacja 1.06 wprowadzi do Mass Effect Andromeda:
- Naprawiono błąd powodujący, że poziom trudności rozgrywki jednoosobowej wpływał na tryb wieloosobowy
- Poprawiono stabilność i płynność
- Wprowadzono różne poprawki dla przerywników filmowych
- Naprawiono błąd powodujący, że SAM niewłaściwie informowało bohatera o otrzymaniu e-maila
- Opcje dialogów nie będą już szare jeśli nasza postać ma coś jeszcze do powiedzenia
- Poprawiono czytelność napisów
- Maksymalny poziom Nexus wzrasta do 29
- Zmiany w balansie na wyższych poziomach trudności
- Zlikwidowano błąd z animacją, kiedy postać nieprzerwanie skakała bądź zmieniała kierunek
- Zwiększono ilość automatycznych zapisów, które mogą być jednocześnie przetrzymywane
- Od tej pory specjalne przedmioty nie będą przenoszone do Nowej Gry+
- Naprawiono błąd, który powodował niewyświetlanie napisów w kole dialogowym, po wyłączeniu ich
- Usunięto problem z AVP resetującym się do wartości 0 na każdej planecie oprócz Kadara
- Pancerze na klatkę piersiową mają od tej pory ograniczenia związane z poziomami
- Bonusowe przedmioty - jak Pathfinder - mogą być teraz rozmontowane
- Poprawiono reakcje na manewrowanie drążkami analogowymi
- Naprawiono błąd powodujący, że Remnant VI przestawał atakować
- Zlikwidowano błąd powodujący, że czasami niemożliwe było odrodzenie sojusznika
- Zlikwidowano problem powodujący, że bohater nie mógł romansować jednocześnie z Peebee oraz Cora
- Zlikwidowano problem powodujący, że bohater nie mógł romansować jednocześnie z Peebee oraz Vetra
- Naprawiono błąd występujący podczas H-047C, kiedy to przeciwnicy blokowali się w skałach i niemożliwe było zabicie ich
- Opuszczenie Nomada podczas spadania za granicę nie powoduje już nieskończonego ekranu ładowania
- Turbodoładowanie nie zużywa zapasu amunicji w broni z ulepszeniem “Klasyczny odprowadzacz ciepła”
- Naprawiono interakcję z datapadem w misji “Poszukaj skradzionego rdzenia napędu”
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zmianę przypisania skoku Nomada
- Naprawiono błąd powodujący, że Cora powoli opadała na ziemię po szarży na przeciwnika w powietrzu
- Poprawiono działanie gry na Eos podczas zbliżania się lub przenoszenia się szybką podróżą do Prodromos
- Wczytanie autozapisu nie zablokuje postępów po napotkaniu kettów w pobliżu stacji przekaźnikowej w lokalizacji 1
- Usunięto przelatywanie postaci gracza przez Tempesta po wczytaniu autozapisu w kosmosie
- Zmniejszono koszt wyposażenia oddziałów szturmowych i zwiększono jego skuteczność
- Domyślne imię postaci gracza może teraz zostać przeniesione do Nowej Gry+
- Naprawiono awarię gry występującą, kiedy główne menu jest otwarte dłużej niż dwie minuty
- Naprawiono awarię gry występującą podczas powrotu z trybu online do głównego menu
- [Online] Naprawiono błąd powodujący wielokrotne kucanie postaci gracza podczas interakcji z urządzeniem
- [Online] Postać gracza po śmierci nie przelatuje już przez podłogę po ataku ascendenta w strefie ewakuacyjnej bazy ogniowej Lodołamacz
- [Online] Wprowadzono poprawki zmniejszające opóźnienia u graczy i hostów
Mass Effect Andromeda na porównaniu stanu sprzed i po aktualizacji