Daniel Stroński Daniel Stroński 10.05.2017 18:18
Star Wars Battlefront 2 musi sprzedać się w 14 milionach sztuk w pierwszych miesiącach
511V

Star Wars Battlefront 2 musi sprzedać się w 14 milionach sztuk w pierwszych miesiącach

Star Wars Battlefront 2 ma nie lada zadanie - co najmniej dorównać znakomitej sprzedaży swojej poprzedniczki. Pozostaje tylko pytanie, czy wyliczenia EA przewidują zmęczenie tematem.

Star Wars Battlefront 2 planowane jest na listopad tego roku, co ogłoszono miesiąc temu wraz z masą informacji na temat kontynuacji serii Battlefront od studia DICE. Przede wszystkim cieszy obecność kampanii dla jednego gracza, gdzie poznamy dzieje dowódcy elitarnego oddziału Imperium Iden Versio. Oprócz tego dostaniemy oczywiście złożony tryb sieciowy, a może nawet deweloper ponownie wesprze sprzęt wirtualnej rzeczywistości PlayStation VR.

Star Wars Battlefront 2 może otrzymać wsparcie dla VR

Dopiero co odbyło się spotkanie wydawcy Electronic Arts z inwestorami, gdzie przedstawiono m. in. plany dotyczące gwiezdnowojennej serii shooterów. Pełniący w EA obowiązki dyrektora finansowego Blake Jorgensen wspomniał, że pierwsze Star Wars Battlefront w pierwszych pięciu miesiącach po premierze rozeszło się w liczbie ponad 14 milionów kopii. Wydawnictwo planuje jeszcze większą liczbę w stosunku do nadchodzącej "dwójki", przy czym podkreśla, że powtórzenie sprzedaży na poziomie 14 milionów to minimum. Wynik ten liczony jest do 31 marca 2018 roku.

Pozostaje tylko pytanie, czy ogromna popularność pierwszego Battlefronta od DICE nie wynikła po części z dużego zainteresowania wśród graczy casualowych, którzy do kontynuacji nie podejdą równie chętnie. Trzeba jednak przyznać, że DICE udało się stworzyć rozgrywkę przyjazną nowym graczom, a teraz z dodatkowym trybem fabularnym gra może wywołać jeszcze większe zainteresowanie.

Premiera Star Wars Battlefront 2 została zaplanowana na 17 listopada tego roku.

Star Wars Battlefront 2 - zwiastun

 

Źródło: http://news.ea.com/press-release/company-news/electronic-arts-reports-q4-fy17-and-full-year-fy17-financial-results

Tagi: Digital Illusions CE Electronic Arts star wars battlefront ii