Darkest Dungeon z aktualizacja dodającą dwa nowe tryby

Gry
1766V
Darkest Dungeon z aktualizacja dodającą dwa nowe tryby
Paweł Musiolik | 05.05.2017, 13:42

Darkest Dungeon na konsolach po kilku tygodniach testowania aktualizacji Radiant na PC-tach wreszcie zostało połatane. Studio Red Hook wypuszczając aktualizację, rozbudowało grę o dwa nowe tryby i sporo nowej zawartości.

Darkest Dungeon to jeden z najlepszych tytułów będący dungeon crawlerem jaki pojawił się na konsolach Sony. Gra cechowała się niesamowicie wysokim poziomem trudności, więc niektórzy narzekali na to i prosili o wprowadzenie ułatwień. Deweloper się posłuchał i aktualizacja Radiant dodaje dwa tryby gry. Ten łatwiejszy i trudniejszy dla wyrównania wyzwania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tryb Radiant kierowany jest do osób, dla których Darkest Dungeon było za trudne. Wprowadzono sporo ułatwień, zwłaszcza jeśli chodzi o wbijanie kolejnych poziomów czy trenowanie naszych postaci. Z drugiej strony - tryb Stygian jest jeszcze trudniejszy niż był do tej pory NG+. Więc jeśli uważaliście grę za łatwą - możecie się w nim spróbować.

Poniżej pełna, bardzo obszerna lista zmian.

Tryb Radiant

  • Bohaterowie mogą wrócić ponownie do Najmroczniejszego Lochu. Jednak będą cierpieć na większy napływ stresu i poniosą skutku tego zachowania
  • Bohaterowie do 4 poziomu mogą wchodzić do lochów Nowicjusza. Dowolny bohater może wejść do lochów weterana lub mistrza
  • Powóz może zostać ulepszony tak, by można było rekrutować bohaterów na 4 poziomie. Zmniejszono koszt ulepszenia najmowanych rekrutów i zwiększono szansę ich pojawiania się
  • Przyspieszono zdobywanie PD
  • Zmniejszono koszt leczenia i ulepszania bohaterów
  • Zwracane zasoby dają więcej złota
  • Poprawki w powozach do rekrutacji
    • Dodano bohaterów 4 poziomu
    • Zmieniono wymagania dla pozyskiwania doświadczonych rekrutów (1 poziom kowala i gildii)
    • Dodano opcję zarządzania rekrutami niczym talią kart zamiast typowego RNG
  • Więcej światła poprawia obronę drużyny
  • Przyspieszono postęp w regionie
  • Częstsze wydarzenia w mieście

Tryb Stygian

  • Zmieniono nazwę NG+ na Stygian
  • Tryb ten można wybierać od razu po starcie gry bez wymogu kończenia gry jednokrotnie
  • Większy przypływ stresu, większe obrażenia od kary za mrok, większa utrata światła, zwiększony poziom trudności rozbrajania pułapek, HP przeciwników większe o 20%, większe obrażenia krytyczne ze strony wrogów
  • Zmniejszono limit czasowy do 86 tygodni, limit śmierci bohaterów ustawiony na 12
  • Dodano opcję kontynuowania gry w tym trybie jeśli ukończymy go w 86 tygodni

Wszystkie tryby gry

  • 4 nowe potwory w Mistrzowskim poziomie lochu:
    • Bone Bearer
    • Hateful Virago
    • Swine Skiver
    • Squiffy Ghast
  • Nowe zadanie z odzyskaniem błyskotek
  • Dodano opcję odzyskania błyskotek po śmierci całego zespołu
  • Usunięto opcję odzyskania błyskotek zmarłych po tym jak się wycofamy
  • 2 nowe wydarzenia w mieście
  • Zwiększono zróżnicowanie w generowanych mapach
  • Poprawki ekonomii w trybie Darkest i Radiant:
    • Zmniejszono koszt leczenia bohaterów
    • Zmniejszono koszt ulepszenia broni i zbroi
    • Zmniejszono koszt ulepszania umiejętności dwóch ostatnich poziomów
    • Zwiększono wypadanie złota i maksymalną liczbę na kupce do 1750
  • Zmieniono częstotliwość wypadania klejnotów i ich wartość.
  • Możemy mieć maksymalnie 5 klejnotów w jednej kupce
  • Poprawiono wartości Antykwariuszki
  • Poprawiono balans tawerny i opactwa, dodając dodatkowe efekty uboczne
  • Poprawiono wydarzenie miejskie związane z obniżkami
  • Poprawiono przyznawanie cech charakteru po misji
  • Dodano nową cechę - uzdolniony hazardzista
  • Zmniejszono koszt ulepszonych rekrutów
  • Usunięto gwarantowane sekretne pokoje w lochach
  • Poprawiono błyskotki przyznawane jako nagrody za zadania
  • Skrzynie otwierane z użyciem klucza dają lepsze nagrody
  • Dodano nowy skarb warty 5000 złota
  • Dodano opcję "drużynowe" w kategoriach umiejętności grupy
  • Poprawiono listę postaci by sortowane były według miejsca w drużynie i formacji
  • Dodano ostrzeżenie przy wyjściu w teren bez wyekwipowanych umiejętności
  • Dodano ostrzeżenie gdy wybieramy się w teren mając za mało pożywienia
  • Umiejętności będą automatycznie ekwipowane jeśli będzie na nie miejsce
  • Vvulf otrzymał tag bossa
  • Vvulf nie pojawi się przed 40 tygodniem i nie będzie taki trudny
  • Szkieleci weteran i mistrz otrzymali mocniejszy ekwipunek
  • Dodano ostrzeżenia bazujące na % wartości wyposażenia podczas wyruszania w teren
  • Poprawiono odnawianie wydarzeń miejskich
  • Ostatnia walka na wyższych poziomach trudności jest...trudniejsza
  • Poprawiono rzadkość rzadkich błyskotek
  • Dodano odpowiednie opisy wydarzeń miejskich w odniesieniu do zadań
  • Dodano dwie opcje napisów - góra lub dół
  • Dodano odpowiednie efekty dźwiękowe do zdobywanych błyskotek z bossów
  • Dodano dźwięk w pasku doświadczenia
  • Dodano nowe rysunki w grze
  • Dodano wyświetlanie daty i godziny przy plikach zapisu
  • Dodano opcję wyłączenia sortowania po tym, kto jest w drużynie
  • Uaktualniono czcionkę w dzienniku
  • Poprawiono tło w 3 zadaniu Darkest Dungeon
  • Wpisy w dzienniku napisane prze wspierających grę na Kickstarterze pojawią się częściej
  • Talizman DD zmniejsza obrażenia od umiejętności Objawienie o 100%
  • Dodano nowe opisy dla umiejętności wspomagających
  • Dodano nowy opis gdy wycofaliśmy się z walki
  • Poprawiono % działanie modyfikacji ruchu
  • Poprawki w podpowiedziach
  • Poprawiono wyświetlanie listę martwych bohaterów na cmentarzu
  • Poprawiono błąd z nakładaniem -100% konsumowania jedzenia na całą drużynę
  • Poprawiono kompatybilność cech
  • Poprawiono wzmocnienia pozostające po wskrzeszeniu bohatera
  • Poprawiono oddziaływanie wydarzeń na bohaterów 6 poziomu
  • Poprawiono znikającą minimapę
  • Poprawiono odkrywanie mapy wymuszane przez relikt
  • Usunięto opcję wyboru celu jeśli postać jest nieruchoma
  • Dodano animację pulsu
  • Poprawiono interfejs ekwipunku
  • Przeniesiono opcję samouczka
  • Uaktualniono opis wydarzenia miejskiego z darmowym leczeniem
  • Dodano 200 nowych imion
  • Zniesiono % limit rozbrajania pułapek
  • Poprawiono opisy cech charakteru
  • Poprawiono błąd z odnawianiem się wydarzeń w mieście
  • Dodano nowe rysunki startowych lokacji lochów
  • Dodano opcję centrowani mapy podczas bezczynności drużyny
  • Poprawiono wyświetlanie złota w logu aktywności
  • Poprawiono brakujący dźwięk w ołtarzu
  • Poprawiono odgłosy przy rozbrajaniu pułapek
  • Poprawiono różne opisy w grze
  • Poprawiono dźwięki Świniotaura
  • Poprawki w podpowiedziach
  • Poprawki literówek
  • Poprawki w interfejsie

Darkest Dungeon - rozgrywka z wersji na PS4

 

Źródło: https://www.reddit.com/r/darkestdungeon/comments/698jab/radiant_mode_update_now_live_on_ps4_and_vita/

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper