Zrobili Machinarium na Wii, ale go nie wydadzą
Jakub Dvorsky z Amanita Design wyznał, że Machinarium w wersji dla WiiWare został ukończony, ale deweloper ostatecznie zaniechał wydania. Dlaczego?
Jakub Dvorsky z Amanita Design wyznał, że Machinarium w wersji dla WiiWare został ukończony, ale deweloper ostatecznie zaniechał wydania. Dlaczego?
Wszystkiemu winien nieszczęsny limit objętościowy w cyfrowej usłudze Nintendo, który nie przewiduje aby gra mogła zajmować więcej niż 40 MB. Po dokonaniu odpowiednich cięć, Amanita Design postanowiła nie wydawać gry, z uwagi na to, że efekt końcowy mocno ich rozczarował. Nie tylko oprawa audio brzmiała fatalnie, ale również musiano skompresować tła i usunąć część animacji. Tak wykastrowany produkt po prostu mijał się z celem.
Na szczęście osobna wersja na PS3 ma się dobrze i ukaże się jeszcze przed końcem obecnego roku w PSN. Jak donosi czeski deweloper, będzie to najbardziej rozbudowana edycja, dodatkowo z uwzględnieniem obsługi kontrolera PlayStation Move.