Rainbow Six: Siege otrzymuje sporą aktualizację
Rainbow Six: Siege już za kilka godzin otrzyma kolejną aktualizację gry, która zajmie się kolejny raz zmianami w balansie postaci, a także poprawą błędów w grze, w tym na mapach. Jakie zmiany wejdą wraz z dzisiejszą aktualizacją?
Ubisoft poinformował, że Rainbow Six: Siege wraz z dzisiejszą aktualizacją będzie jeszcze ciekawszą grą. Co przygotowano dla graczy? Wzmocnienie wielu operatorów. Doc po aktualizacji będzie mógł leczyć do 140 punktów życia, Buck otrzyma dodatkowy magazynek do otwieracza, a Glaz w swoim powiększającym celowniku otrzyma termowizję. Co poza tym?
Rainbow Six: Siege odniosło duży sukces. 4 miliony osób gra regularnie
W grze pojawią się nowe skórki elitarne, załatane zostaną exploity obecne do tej pory w grze. Ubisoft pracuje też nad stabilnością rozgrywki i zmiany, które wymyślono będą sprawdzane na serwerze testowym w najbliższym czasie. Zmianie ulegnie także balans broni i osprzętu:
- Celowniki Red Dot, kolimatorowy oraz holograficzny zostają zmniejszone.
- Spust karabinów snajperskich został poprawiony tak, aby uniemożliwiać bardzo szybkie prowadzenie ognia.
- MP5SD2 należący do Echo zadaje większe obrażenia na średnich dystansach.
- Podnieśliśmy obrażenia zadawane przez MP5SD2 na średnich dystansach.
- Odrzut 556xi został poprawiony tak, aby łatwiej było zapanować nad bronią.
- Spadek obrażeń Luisona Caveiry został poprawiony.
- Obrażenia Luisona Caveiry na średnim dystansie zostały podniesione.
- Zwiększyliśmy odrzut broni C7E.
- Poprawiliśmy odrzut PARA-308.
No i oczywiście jak co aktualizację - mniejsze poprawki:
Poprawki w rozgrywce
- NAPRAWIONO – Rejestracja trafień i kamera powtórki pokazują trafienie w głowę bez nałożenia prawidłowej premii za trafienie w szyję.
- NAPRAWIONO – Gracz nie może zdetonować komórki nitro, jeśli w chwili, gdy ją trzymał, został powalony na ziemię, a następnie zreanimowany.
- NAPRAWIONO – Broń staje się niewidoczna, jeśli animacja reanimacji gracza lub zakładnika zostanie przerwana.
- NAPRAWIONO – Informacja o przetrzymywaniu granatu odłamkowego nie jest powtarzana w trybie wsparcia.
- NAPRAWIONO – Kamera przenika przez operatora, jeśli ten czołga się w dół po schodach.
- NAPRAWIONO – Kompas nie rusza się albo pokazuje nieprawidłowy kierunek w chwili, gdy gracz opuszcza się na linie.
- NAPRAWIONO – Przykucnięcie za rozstawialną tarczą w chwili jej umieszczania pozwala w niektórych przypadkach na przenikanie przez nią.
- NAPRAWIONO – Efekt działania granatu dymnego przenika przez podłogi.
Poprawki w trybach gry
Tryb rankingowy
- NAPRAWIONO – W niektórych przypadkach rozgrywanie meczów rankingowych mających na celu ustalenie miejsca nie liczyło się do sumy meczów decydujących o otrzymaniu rangi.
Terrohunt
- NAPRAWIONO – Jackal czasami nie uaktywnia komórki nitro, gdy przechodzi obok niej.
- NAPRAWIONO – Animacja ewakuacji odgrywana w pewnych miejscach sprawiała, że SI zacinała się i biegła w miejscu.
Poprawki operatorów
Operatorzy z tarczami
- NAPRAWIONO – Tarcze nie chronią operatorów przed obrażeniami odnoszonymi na skutek wybuchów.
Blitz
- NAPRAWIONO – Blitz spędził dodatkowy czas na strzelnicy, dzięki czemu szybciej wyciąga swoją broń po odpaleniu oślepiaczy na swojej tarczy. Nie ma już dwusekundowej przerwy, przez którą Blitz nie może strzelać.
Frost
- NAPRAWIONO – Frost nie może podkładać swoich pułapek w pobliżu okien.
Echo
- NAPRAWIONO – Jeśli kamera zostanie trafiona uderzeniem dźwiękowym Yokai, nie można jej używać przez czas trwania efektu dezorientacji.
- NAPRAWIONO – Dron Yokai resetuje kierunek, w którym skierowana jest jego kamera za każdym razem, gdy Echo uzyskuje do niego dostęp.
- NAPRAWIONO – Dron Yokai czasami wpada w nieprawidłowe kolizje, gdy przyczepiony jest do sufitu – efektem jest błąd „utrata sygnału”.
Mira
- NAPRAWIONO – Niszczenie paneli wzmacniających, założonych wokół niezniszczalnego słupa sprawia, że pomiędzy ścianą i panelem pojawia się luka.
- NAPRAWIONO – Podkładanie lustra weneckiego włącza się dwukrotnie, przez co dźwięk jest zbyt głośny.
- NAPRAWIONO – Czasami Mira nie może założyć wzmocnienia obok lustra weneckiego.
- NAPRAWIONO – Rama lustra weneckiego przemieszcza się w miejsce podkładania drugiego lustra dla gracza, który dołączył w trakcie meczu.
- NAPRAWIONO – Ładunki wyważające i termiczne nie zostają zniszczone, jeśli po drugiej stronie tej samej ściany założone zostanie lustro weneckie.
Sledge
- NAPRAWIONO – Model Sledge’a ma błędy, gdy patrzą na niego inni gracze.
Montagne
- NAPRAWIONO – Możliwe jest strzelanie z pistoletu Montagne'a mimo rozłożenia jego tarczy, jeśli tylko wykonana zostanie określona czynność.
Poprawki w projektach poziomów
Uniwersytet Bartlett
- NAPRAWIONO – Zniszczenie sufitu w pokoju muzycznym nad kominkiem widoczne jest tylko z jednej strony.
- NAPRAWIONO – Gracze mogą przeniknąć przez zewnętrzne drzwi w jadalni na parterze i mogą zostać zabici przez przeciwników.
- NAPRAWIONO – Jeśli gracz próbuje wejść do jadalni na parterze z pozycji wiszącej, zacina się w ścianie.
Klub
- NAPRAWIONO – Obrońcy mogą przeniknąć do środka szopy na zewnątrz poprzez przeskakiwanie nad rozstawianą tarczą.
Bank
- NAPRAWIONO – Przedmioty na półkach znikają i deformują się w chwili spadku poziomu szczegółów.
Poprawki w interfejsie
- NAPRAWIONO – Przycisk kwadrat na PS4 przestaje działać na podświetlonych elementach w zakładce Sklep, jeśli użytkownik stara się kupić przedmiot za pomocą tego przycisku, a następnie wraca.
- NAPRAWIONO – Ekran zawiesza się w stanie permanentnego ładowania podczas próby uzyskania dostępu do Wyzwań Ubisoft Club w grze i w kliencie Uplay.
- NAPRAWIONO – Tryb pełnego ekranu na elemencie dostosowującym może zostać włączony tylko raz na przedmiot.
- NAPRAWIONO – Niektóre ozdoby mają tymczasowe ikony.
- NAPRAWIONO – Niektórzy operatorzy mają obniżoną rozdzielczość tekstur na obrazku z osprzętem głowy i na ekranie z podglądem postaci. (Ta poprawka jest wprowadzana na bieżąco, kolejni Operatorzy zostaną poprawieni w przyszłych uaktualnieniach.)
Rainbow Six Siege - zwiastun Operacji Velvet Shell