Rainbow Six: Siege otrzymuje sporą aktualizację

Gry
1065V
Rainbow Six: Siege otrzymuje sporą aktualizację
Paweł Musiolik | 15.03.2017, 01:05

Rainbow Six: Siege już za kilka godzin otrzyma kolejną aktualizację gry, która zajmie się kolejny raz zmianami w balansie postaci, a także poprawą błędów w grze, w tym na mapach. Jakie zmiany wejdą wraz z dzisiejszą aktualizacją?

Ubisoft poinformował, że Rainbow Six: Siege wraz z dzisiejszą aktualizacją będzie jeszcze ciekawszą grą. Co przygotowano dla graczy? Wzmocnienie wielu operatorów. Doc po aktualizacji będzie mógł leczyć do 140 punktów życia, Buck otrzyma dodatkowy magazynek do otwieracza, a Glaz w swoim powiększającym celowniku otrzyma termowizję. Co poza tym?

Dalsza część tekstu pod wideo

Rainbow Six: Siege odniosło duży sukces. 4 miliony osób gra regularnie

W grze pojawią się nowe skórki elitarne, załatane zostaną exploity obecne do tej pory w grze. Ubisoft pracuje też nad stabilnością rozgrywki i zmiany, które wymyślono będą sprawdzane na serwerze testowym w najbliższym czasie. Zmianie ulegnie także balans broni i osprzętu:

  • Celowniki Red Dot, kolimatorowy oraz holograficzny zostają zmniejszone.
  • Spust karabinów snajperskich został poprawiony tak, aby uniemożliwiać bardzo szybkie prowadzenie ognia.
  • MP5SD2 należący do Echo zadaje większe obrażenia na średnich dystansach.
  • Podnieśliśmy obrażenia zadawane przez MP5SD2 na średnich dystansach.
  • Odrzut 556xi został poprawiony tak, aby łatwiej było zapanować nad bronią.
  • Spadek obrażeń Luisona Caveiry został poprawiony.
  • Obrażenia Luisona Caveiry na średnim dystansie zostały podniesione.
  • Zwiększyliśmy odrzut broni C7E.
  • Poprawiliśmy odrzut PARA-308.

No i oczywiście jak co aktualizację - mniejsze poprawki:

Poprawki w rozgrywce

  • NAPRAWIONO – Rejestracja trafień i kamera powtórki pokazują trafienie w głowę bez nałożenia prawidłowej premii za trafienie w szyję.
  • NAPRAWIONO – Gracz nie może zdetonować komórki nitro, jeśli w chwili, gdy ją trzymał, został powalony na ziemię, a następnie zreanimowany.
  • NAPRAWIONO – Broń staje się niewidoczna, jeśli animacja reanimacji gracza lub zakładnika zostanie przerwana.
  • NAPRAWIONO – Informacja o przetrzymywaniu granatu odłamkowego nie jest powtarzana w trybie wsparcia.
  • NAPRAWIONO – Kamera przenika przez operatora, jeśli ten czołga się w dół po schodach.
  • NAPRAWIONO – Kompas nie rusza się albo pokazuje nieprawidłowy kierunek w chwili, gdy gracz opuszcza się na linie.
  • NAPRAWIONO – Przykucnięcie za rozstawialną tarczą w chwili jej umieszczania pozwala w niektórych przypadkach na przenikanie przez nią.
  • NAPRAWIONO – Efekt działania granatu dymnego przenika przez podłogi.

Poprawki w trybach gry

Tryb rankingowy

  • NAPRAWIONO – W niektórych przypadkach rozgrywanie meczów rankingowych mających na celu ustalenie miejsca nie liczyło się do sumy meczów decydujących o otrzymaniu rangi.

Terrohunt

  • NAPRAWIONO – Jackal czasami nie uaktywnia komórki nitro, gdy przechodzi obok niej.
  • NAPRAWIONO – Animacja ewakuacji odgrywana w pewnych miejscach sprawiała, że SI zacinała się i biegła w miejscu.

Poprawki operatorów

Operatorzy z tarczami

  • NAPRAWIONO – Tarcze nie chronią operatorów przed obrażeniami odnoszonymi na skutek wybuchów.

Blitz

  • NAPRAWIONO – Blitz spędził dodatkowy czas na strzelnicy, dzięki czemu szybciej wyciąga swoją broń po odpaleniu oślepiaczy na swojej tarczy. Nie ma już dwusekundowej przerwy, przez którą Blitz nie może strzelać.

Frost

  • NAPRAWIONO – Frost nie może podkładać swoich pułapek w pobliżu okien.

Echo

  • NAPRAWIONO – Jeśli kamera zostanie trafiona uderzeniem dźwiękowym Yokai, nie można jej używać przez czas trwania efektu dezorientacji.
  • NAPRAWIONO – Dron Yokai resetuje kierunek, w którym skierowana jest jego kamera za każdym razem, gdy Echo uzyskuje do niego dostęp.
  • NAPRAWIONO – Dron Yokai czasami wpada w nieprawidłowe kolizje, gdy przyczepiony jest do sufitu – efektem jest błąd „utrata sygnału”.

Mira

  • NAPRAWIONO – Niszczenie paneli wzmacniających, założonych wokół niezniszczalnego słupa sprawia, że pomiędzy ścianą i panelem pojawia się luka.
  • NAPRAWIONO – Podkładanie lustra weneckiego włącza się dwukrotnie, przez co dźwięk jest zbyt głośny.
  • NAPRAWIONO – Czasami Mira nie może założyć wzmocnienia obok lustra weneckiego.
  • NAPRAWIONO – Rama lustra weneckiego przemieszcza się w miejsce podkładania drugiego lustra dla gracza, który dołączył w trakcie meczu.
  • NAPRAWIONO – Ładunki wyważające i termiczne nie zostają zniszczone, jeśli po drugiej stronie tej samej ściany założone zostanie lustro weneckie.

Sledge

  • NAPRAWIONO – Model Sledge’a ma błędy, gdy patrzą na niego inni gracze.

Montagne

  • NAPRAWIONO – Możliwe jest strzelanie z pistoletu Montagne'a mimo rozłożenia jego tarczy, jeśli tylko wykonana zostanie określona czynność.

Poprawki w projektach poziomów

Uniwersytet Bartlett

  • NAPRAWIONO – Zniszczenie sufitu w pokoju muzycznym nad kominkiem widoczne jest tylko z jednej strony.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przeniknąć przez zewnętrzne drzwi w jadalni na parterze i mogą zostać zabici przez przeciwników.
  • NAPRAWIONO – Jeśli gracz próbuje wejść do jadalni na parterze z pozycji wiszącej, zacina się w ścianie.

Klub

  • NAPRAWIONO – Obrońcy mogą przeniknąć do środka szopy na zewnątrz poprzez przeskakiwanie nad rozstawianą tarczą.

Bank

  • NAPRAWIONO – Przedmioty na półkach znikają i deformują się w chwili spadku poziomu szczegółów.

Poprawki w interfejsie

  • NAPRAWIONO – Przycisk kwadrat na PS4 przestaje działać na podświetlonych elementach w zakładce Sklep, jeśli użytkownik stara się kupić przedmiot za pomocą tego przycisku, a następnie wraca.
  • NAPRAWIONO – Ekran zawiesza się w stanie permanentnego ładowania podczas próby uzyskania dostępu do Wyzwań Ubisoft Club w grze i w kliencie Uplay.
  • NAPRAWIONO – Tryb pełnego ekranu na elemencie dostosowującym może zostać włączony tylko raz na przedmiot.
  • NAPRAWIONO – Niektóre ozdoby mają tymczasowe ikony.
  • NAPRAWIONO – Niektórzy operatorzy mają obniżoną rozdzielczość tekstur na obrazku z osprzętem głowy i na ekranie z podglądem postaci. (Ta poprawka jest wprowadzana na bieżąco, kolejni Operatorzy zostaną poprawieni w przyszłych uaktualnieniach.)

Rainbow Six Siege - zwiastun Operacji Velvet Shell

 

Źródło: https://rainbow6.ubisoft.com/siege/pl-PL/updates/velvetshell/reinforcements.aspx

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper