For Honor. Aktualizacja 1.03 - lista zmian

Gry
685V
For Honor. Aktualizacja 1.03 - lista zmian
Paweł Musiolik | 07.03.2017, 20:16

For Honor zdaje się utrzymywać popularność po premierze. Ekipa odpowiedzialna za grę działa sprawnie w łataniu błędów i poprawia balans gry wraz z nową łatką.

Aktualizacja 1.03 wcześniej została udostępniona na PC-tach poprawiając tam mnóstwo technicznych niedoróbek. Na konsole trafiła okrojona do zmian w balansie i drobnych poprawek łatka. Ale po niej, balans gry znacząco się poprawi i unikniemy sytuacji w której m.in dołączające boty będą tworzyć przewagę w jednej z drużyn.

Dalsza część tekstu pod wideo

Poniżej publikujemy pełną listę zmian za oficjalną stroną gry.

Talenty

Shugoki

  • Naprawiono błąd, w rezultacie którego gracze tracili po śmierci talent „Nie do zabicia”.

Orochi i berserk

  • Naprawiono błędy związane z niedziałającymi talentami obszarowymi postaci, gdy gracz przestał się poruszać.
  • „Bomba na gwoździach” i „Pułapka ogłuszająca” powodują teraz obrażenia u postaci, które je aktywują, nawet gdy przestaną się one poruszać w kierunku pułapek.

Walkiria

  • „Żądza krwi” jest teraz aktywowana po każdym typie zabójstwa.

Berserk, dróttinn i walkiria

  • Naprawiono błąd animacji przejścia z bezczynności do sprintu dla talentu „Pęd”.

Walka

Wszystkie postacie

  • Przywrócono mechanikę przełamania gardy do działania z fazy beta, czyniąc ją bardziej przydatną umiejętnością – przełamanie gardy nie jest dłużej niemożliwe do skontrowania, jeśli gracz znajduje się w stanie przełamania gardy w fazie początkowej ruchu.
  • Ataki niemożliwe do zablokowania z powodu zbyt dużej ich szybkości nie są dłużej oznaczane jako nieblokowalne.
  • Naprawiono błędy związane z przenikaniem kamery przez ściany podczas egzekucji.

Rozjemczyni

  • Podczas fazy beta wprowadzone zostały pewne zmiany w postaci rozjemczyni, co spowodowało pojawienie się błędów i nieplanowanych zachowań. Aktualnie trwają prace nad zmianami w ruchach bohaterki w celu przywrócenia ich do zamierzonego działania.
  • Naprawiono błąd związany z nakładaniem się efektów przełamania gardy i krwawienia.
    • 1. pchnięcie zadaje 2 pkt obrażeń oraz 15 pkt obrażeń od krwawienia przez 10 sekund.
    • 2. pchnięcie zadaje 2 pkt obrażeń oraz 12 pkt obrażeń od krwawienia przez 8 sekund.
    • 3. pchnięcie zadaje 2 pkt obrażeń oraz 9 pkt obrażeń od krwawienia przez 6 sekund.
  • Obrażenia od krwawienia wynoszą teraz łącznie 36 pkt. W fazie beta wartość ta była wyższa (45 pkt), ale została zmniejszona w celu poprawienia balansu oraz naprawy błędu.
  • Zwiększono zasięg ataku pchnięciem w celu naprawy błędów związanych z nietrafiającymi atakami i brakiem krwawienia.
  • Zwiększono zasięg pchnięcia z 1 do 2 m.
  • Zmieniono zasięg słabego ataku, w efekcie czego może on teraz zostać użyty w serii po paradzie.
  • Zwiększono zasięg standardowych słabych ataków o 0,25 m – z 2,75 do 3 m.

Berserk i pogromca

  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po słabych atakach, aby uniemożliwić darmowe przełamanie gardy podczas bloku.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy berserka po słabych atakach i słabych atakach w serii podczas bloku z 900 do 700 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy pogromcy po słabych atakach i słabych atakach w serii podczas bloku z 900 do 700 ms.

Walkiria

  • Wprowadzono ogólne poprawki związane z postacią walkirii. Zmiany dokonane podczas testów technicznych miały zbyt duży wpływ na umiejętności pojedynkowe postaci – z pierwszego miejsca w statystykach zwycięstw/porażek spadła ona na ostatnie. Aktualnie jej ruchy są szybsze i pojawiły się pewne dodatkowe ich warianty.
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez natarcie z pchnięciem i uderzenie łowcy z 12 do 17 pkt.
  • Zmniejszono czas potrzebny do wykonania natarcia z pchnięciem lub uderzenia łowcy po serii słabych ataków z 400–900 do 200–500 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po słabych atakach o 100 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po nietrafionych słabych atakach z 900 do 800 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po trafionych słabych atakach z 700 do 600 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po przerwanych słabych atakach z 800 do 700 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po zablokowanych słabych atakach z 700 do 600 ms.
  • Zmniejszono czas fazy początkowej oraz odzyskiwania postawy po drugim słabym ataku w serii o 100 ms.
  • Zmniejszono czas fazy początkowej drugiego słabego ataku w serii z 600 do 500 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po nietrafionym drugim słabym ataku w serii z 800 do 700 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po trafionym drugim słabym ataku w serii z 600 do 500 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po przerwanym drugim słabym ataku w serii z 700 do 600 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po zablokowanym drugim słabym ataku w serii z 600 do 500 ms.
  • Zmiażdżenie tarczą może teraz zostać połączone z serią słabych ataków.
  • Po 400 ms odzyskiwania postawy po trafionym ciosie.
  • Po 500 ms odzyskiwania postawy po nietrafionym ciosie.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy „pędu myśliwego” o 200 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po nietrafionym ataku z 1000 do 800 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po trafionym ataku z 800 do 600 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po przerwanym ataku z 900 do 700 ms.
  • Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po zablokowanym ataku z 800 do 600 ms.

Orochi

  • Zwiększono zasięg uniku w tyłu podczas ciosu nurtu.
  • Zwiększono przesunięcie z 1,75 do 2 m.

Tryby gry

  • Pojedynek, potyczka, eliminacja
  • Postacie SI dołączające do trwającej rozgrywki będą martwe podczas bieżącej rundy.

Różne

  • Zmieniono muzykę na ekranie starcia.
  • Wprowadzono inne poprawki błędów.
Źródło: https://forhonor.ubisoft.com/game/pl-PL/news-community/detail.aspx?c=tcm:160-284714-16&ct=tcm:160-76770-32

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper