For Honor. Aktualizacja 1.03 - lista zmian
For Honor zdaje się utrzymywać popularność po premierze. Ekipa odpowiedzialna za grę działa sprawnie w łataniu błędów i poprawia balans gry wraz z nową łatką.
Aktualizacja 1.03 wcześniej została udostępniona na PC-tach poprawiając tam mnóstwo technicznych niedoróbek. Na konsole trafiła okrojona do zmian w balansie i drobnych poprawek łatka. Ale po niej, balans gry znacząco się poprawi i unikniemy sytuacji w której m.in dołączające boty będą tworzyć przewagę w jednej z drużyn.
Poniżej publikujemy pełną listę zmian za oficjalną stroną gry.
Talenty
Shugoki
- Naprawiono błąd, w rezultacie którego gracze tracili po śmierci talent „Nie do zabicia”.
Orochi i berserk
- Naprawiono błędy związane z niedziałającymi talentami obszarowymi postaci, gdy gracz przestał się poruszać.
- „Bomba na gwoździach” i „Pułapka ogłuszająca” powodują teraz obrażenia u postaci, które je aktywują, nawet gdy przestaną się one poruszać w kierunku pułapek.
Walkiria
- „Żądza krwi” jest teraz aktywowana po każdym typie zabójstwa.
Berserk, dróttinn i walkiria
- Naprawiono błąd animacji przejścia z bezczynności do sprintu dla talentu „Pęd”.
Walka
Wszystkie postacie
- Przywrócono mechanikę przełamania gardy do działania z fazy beta, czyniąc ją bardziej przydatną umiejętnością – przełamanie gardy nie jest dłużej niemożliwe do skontrowania, jeśli gracz znajduje się w stanie przełamania gardy w fazie początkowej ruchu.
- Ataki niemożliwe do zablokowania z powodu zbyt dużej ich szybkości nie są dłużej oznaczane jako nieblokowalne.
- Naprawiono błędy związane z przenikaniem kamery przez ściany podczas egzekucji.
Rozjemczyni
- Podczas fazy beta wprowadzone zostały pewne zmiany w postaci rozjemczyni, co spowodowało pojawienie się błędów i nieplanowanych zachowań. Aktualnie trwają prace nad zmianami w ruchach bohaterki w celu przywrócenia ich do zamierzonego działania.
- Naprawiono błąd związany z nakładaniem się efektów przełamania gardy i krwawienia.
- 1. pchnięcie zadaje 2 pkt obrażeń oraz 15 pkt obrażeń od krwawienia przez 10 sekund.
- 2. pchnięcie zadaje 2 pkt obrażeń oraz 12 pkt obrażeń od krwawienia przez 8 sekund.
- 3. pchnięcie zadaje 2 pkt obrażeń oraz 9 pkt obrażeń od krwawienia przez 6 sekund.
- Obrażenia od krwawienia wynoszą teraz łącznie 36 pkt. W fazie beta wartość ta była wyższa (45 pkt), ale została zmniejszona w celu poprawienia balansu oraz naprawy błędu.
- Zwiększono zasięg ataku pchnięciem w celu naprawy błędów związanych z nietrafiającymi atakami i brakiem krwawienia.
- Zwiększono zasięg pchnięcia z 1 do 2 m.
- Zmieniono zasięg słabego ataku, w efekcie czego może on teraz zostać użyty w serii po paradzie.
- Zwiększono zasięg standardowych słabych ataków o 0,25 m – z 2,75 do 3 m.
Berserk i pogromca
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po słabych atakach, aby uniemożliwić darmowe przełamanie gardy podczas bloku.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy berserka po słabych atakach i słabych atakach w serii podczas bloku z 900 do 700 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy pogromcy po słabych atakach i słabych atakach w serii podczas bloku z 900 do 700 ms.
Walkiria
- Wprowadzono ogólne poprawki związane z postacią walkirii. Zmiany dokonane podczas testów technicznych miały zbyt duży wpływ na umiejętności pojedynkowe postaci – z pierwszego miejsca w statystykach zwycięstw/porażek spadła ona na ostatnie. Aktualnie jej ruchy są szybsze i pojawiły się pewne dodatkowe ich warianty.
- Zwiększono obrażenia zadawane przez natarcie z pchnięciem i uderzenie łowcy z 12 do 17 pkt.
- Zmniejszono czas potrzebny do wykonania natarcia z pchnięciem lub uderzenia łowcy po serii słabych ataków z 400–900 do 200–500 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po słabych atakach o 100 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po nietrafionych słabych atakach z 900 do 800 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po trafionych słabych atakach z 700 do 600 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po przerwanych słabych atakach z 800 do 700 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po zablokowanych słabych atakach z 700 do 600 ms.
- Zmniejszono czas fazy początkowej oraz odzyskiwania postawy po drugim słabym ataku w serii o 100 ms.
- Zmniejszono czas fazy początkowej drugiego słabego ataku w serii z 600 do 500 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po nietrafionym drugim słabym ataku w serii z 800 do 700 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po trafionym drugim słabym ataku w serii z 600 do 500 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po przerwanym drugim słabym ataku w serii z 700 do 600 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po zablokowanym drugim słabym ataku w serii z 600 do 500 ms.
- Zmiażdżenie tarczą może teraz zostać połączone z serią słabych ataków.
- Po 400 ms odzyskiwania postawy po trafionym ciosie.
- Po 500 ms odzyskiwania postawy po nietrafionym ciosie.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy „pędu myśliwego” o 200 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po nietrafionym ataku z 1000 do 800 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po trafionym ataku z 800 do 600 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po przerwanym ataku z 900 do 700 ms.
- Zmniejszono czas odzyskiwania postawy po zablokowanym ataku z 800 do 600 ms.
Orochi
- Zwiększono zasięg uniku w tyłu podczas ciosu nurtu.
- Zwiększono przesunięcie z 1,75 do 2 m.
Tryby gry
- Pojedynek, potyczka, eliminacja
- Postacie SI dołączające do trwającej rozgrywki będą martwe podczas bieżącej rundy.
Różne
- Zmieniono muzykę na ekranie starcia.
- Wprowadzono inne poprawki błędów.