Krzysiek Kalwasiński Krzysiek Kalwasiński 02.03.2017 09:53
System Shock - klasyk w nowym wydaniu. Oto materiały z wczesnej alfy
636V

System Shock - klasyk w nowym wydaniu. Oto materiały z wczesnej alfy

Klasyczny System Shock to dla wielu jedna z najważniejszych gier. Gra ma jednak już swoje lata, bo pojawiła się już w 1994 roku. W poprzednim roku zapowiedziano jednak całkowite odnowienie gry na silniku Unreal 4. Podjęło się tego Nightdive Studios i oto jak wyglądają ich postępy.

Klasyk z 1994 roku jakim jest System Shock powstaje od nowa dzięki staraniom Nightdive Studios. Postępy sięgnęły etapu Pre-Alfa i za pomocą udostępnionego materiału wideo, możemy sprawdzić jak owoc dotychczasowej pracy studia prezentuje się w ruchu. Rozpoczęcie prac nad produkcją było możliwe dzięki platformie Kickstarter, na której twórcy zebrali blisko 1,5 miliona dolarów.

Dowiedz się więcej w naszej bazie gier.

Nowy System Shock powstaje na silniku Unreal 4, ale początkowo twórcy chcieli zbadać inne opcje i dokładnie sprawdzili jak pracuje im się z innymi silnikami. Okazało się jednak, że jeśli wziąć pod uwagę jego zachowanie na różnych platformach, silnik Unreal pozostał najlepszą decyzją.

Twórcy wolą mówić o swoim dziele reboot, aniżeli remake. W ich zamiarze nowe System Shock zachowa ducha oryginału. Fabuła pozostanie bez większych zmian, choć twórcy postarają się o zapełnienie luk fabularnych. Zostaną poprawione również dialogi, a niektóre z lokacji będą bardziej otwarte niż w oryginale. Poniżej możecie sprawdzić jak wersja Pre-Alpha prezentuje się w ruchu.

Zwiastun System Shock w wersji Pre-Alpha

Źródło: http://www.polygon.com/2017/3/1/14784082/system-shock-reboot-unreal-engine

Tagi: