Watch Dogs 2 - aktualizacja 1.11 dostępna

Gry
1010V
Watch Dogs 2 - aktualizacja 1.11 dostępna
Paweł Musiolik | 14.02.2017, 14:00

Watch Dogs 2 otrzymało aktualizację do wersji 1.1, która przygotowuje grę pod kolejny dodatek - „W ludzkich warunkach”. Aktualizacja zajmuje 10 GB, więc trochę ściągania was czeka. Jakie nowości i poprawki wprowadza?

Jeśli chodzi o nowości, to dodano do Watch Dogs 2 nowe tańce dla Marcusa oraz dwie emotki - drwinę oraz śmiech. W grze wyląduje także 12 nowych elementów garderoby, z czego 4 nawiązują bezpośrednio do DedSecu. Z racji premiery For Honor i Ghost Recon: Wildlands, dodano także nowe nagrody w UbiClubie nawiązujące bezpośrednio do tej pozycji. Ostatnią, większą nowością są dodatkowe tereny w San Francisco, które pojawiły się już teraz, a będą miejsce akcji najbliższych dodatków.

Dalsza część tekstu pod wideo

Watch Dogs 2 - recenzja

Deweloper zdradził także, że jeśli ukończyliśmy już grę i zaliczymy ostatnią misję raz jeszcze, czekać będzie na nas niespodzianka. Przejdźmy teraz do listy poprawek wprowadzonych przez aktualizację Watch Dogs 2 do wersji 1.11:

Zmiany i balansowanie

Rankingi

  • Gdy otworzycie aplikację po raz pierwszy po zakończeniu sezonu, wyświetlony zostanie krótki komunikat na ten temat. Będzie on zawierał informację o randze, jaką udało wam się zdobyć w minionym sezonie.
  • Kiedy sezon dobiegnie końca, pojawi się też powiadomienie w telefonie.
  • Popracowaliśmy również nad ogólną przejrzystością i czytelnością aplikacji Ranking. Przedstawienie wszystkich zmian zajęłoby nam cały dzień, ale na pewno zauważycie odczuwalną poprawę.

Tryb wieloosobowy

  • [Ataki online] Przed rozpoczęciem ataku online wyświetlony zostanie obszar pobierania – Chcemy, aby haker miał wyobrażenie strefy pobierania, w której rozpoczyna się atak. Zapewni mu to narzędzie pozwalające na bardziej strategiczne podejście i pomoże w dalszym zbilansowaniu tego trybu rozgrywki.
  • [Ataki online] Koniec z trollowaniem na obszarze ataku online – Wcześniej hakerzy mogli bezkarnie wkraczać na obszar poszukiwań i opuszczać go, unikając w ten sposób wykrycia przez ofiarę. Była to frustrująca luka, którą ograniczamy, wprowadzając opóźnienie w powrocie na obszar poszukiwań za każdym razem, gdy haker go opuści (lub wejdzie do wody).
  • [Polowanie] Ograniczamy przewagę łowcy w postaci odradzania – Cele łowcy otrzymują teraz taki sam zegar odradzania, jaki jest obecny w misjach trybu współpracy. To powinno lepiej zbilansować rozgrywkę, w której biorą udział dwa cele.
  • [Polowanie] Usunęliśmy utrudnienia przeszkadzające celom polowania w ucieczce – Policja nie będzie już otrzymywała informacji o ostatnim znanym miejscu pobytu celu, gdy do jego sesji dołączy łowca. To właśnie sprawiało wcześniej, że tak trudno było uciec policji w tym trybie. Skrócony został także czas ucieczki biegnący po tym, jak cel zniknie z pola widzenia prześladowców.
  • Osłabiliśmy strzelby – Po przeprowadzeniu rozległych testów oraz przeanalizowaniu danych gry doszliśmy do wniosku, że strzelby automatyczne zapewniają zbyt dużą siłę ognia w trybach PvP. Ograniczyliśmy więc ich skuteczny zasięg do ok. 40 m, dzięki czemu teraz bardziej przypominają prawdziwe strzelby, nie zaś losowy generator do snajperskich trafień w głowę. Zmiana ta dotyczy również rozgrywki w trybie jednoosobowym.
  • Ostrzeżenia przed urządzeniami EM/porażaczami – Zbliżając się do takiego urządzenia, usłyszycie teraz krótki, charakterystyczny dźwięk, o ile zostały one podłożone przez innych graczy. Jeśli podejdziecie dostatecznie blisko, by go usłyszeć, i tak zapewne skończy się to dla was śmiercią, ale przynajmniej będzie wiadomo, co się stało.
  • Bunkier w dziupli hakerskiej – Gracze mogli barykadować się w sklepie przylegającym do dziupli hakerskiej, ponieważ jest tam tylko jedno wejście. Aby ograniczyć wykorzystywanie tego miejsca do bunkrowania, wzbogaciliśmy to miejsce o skrzynkę przekaźnikową i kamerę.

Inne

  • Poprawki w systemie strzeleckim – Wprowadziliśmy szereg poprawek, które poprawią realizm strzelania, ale nie będą one miały wpływu na rozgrywkę. Poprawiliśmy efekt odrzutu, działanie amunicji smugowej, efekty dźwiękowe i wiele innych. Dajcie nam znać, co o tym sądzicie.
  • Poprawki w aplikacji Auto na żądanie – Pojazdy z aplikacji Auto na żądanie będą teraz pojawiały się bliżej i w bardziej dostępnych miejscach. Ponadto nie będą już parkowane w czerwonych strefach ani na znacznikach misji.

Stabilność / Awarie / Wydajność

  • Poprawiono wydajność i stabilność gry

SI

  • Po zatrąbieniu w trakcie jazdy, samochód jadący przed wami zmieni pas, jeśli będzie miał miejsce
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postaci SI stosowały bezkrwawe powalenie wskutek błędnego algorytmu walki

Systemy gry

  • Naprawiono usterkę, w wyniku której łowca w trakcie polowania nie zyskiwał followersów, gdy akcja została anulowana
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz mógł utknąć na łodzi, jeśli został porwany przez innego gracza
  • Naprawiono szereg błędów związanych z granicą pola gry, w wyniku których gracz spadał pod mapę
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której pociski autohakowania nie zawsze działały tak, jak powinny
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której część opcji hakowania stawała się niedostępna po odwróceniu uwagi cywila
  • Gdy gracz jako pasażer auta skorzysta z opcji masowego hakowania pojazdów, oczyści teraz drogę dla kierowcy
  • Naciśnięcie spustu kontrolera sprawi, że wyświetlone zostaną wskaźniki przyspieszenia pojazdu
  • Naprawiono drobne usterki graficzne w modelach kilku pojazdów

Misje

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wprowadzający przerywnik filmowy nie był odtwarzany podczas powtarzania operacji Śledzenia
  • Naprawiono problem, który umożliwiał zamówienie auta na barkę w trakcie operacji Made in China

Lokalizacja

  • Wprowadzono szereg poprawek lokalizacyjnych

Online

  • Usterka : Naprawiono błąd, który pozwalał graczom hakować pojazdy bez zużywania botnetów
  • Usterka : Naprawiono błąd, który w określonych sytuacjach pozwalał partnerom w trybie współpracy na ujawnienie miejsca pobytu hakera
  • Szereg poprawek w rankingu

Pomniejsze poprawki

  • Naprawiono usterkę graficzną związaną z obrazem ścieżki terminala obwodu w misji współpracy Cieplarnia
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała niektórym użytkownikom ukończenie operacji pobocznej Zabójca Zodiak
  • Naprawiono usterkę związaną ze skrajem mapy, w wyniku której nie można było uwolnić więźnia w określonej misji współpracy

Świat / 3D / Grafika / HUD / Menu

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego konkretna para spodni w sklepie Stach & Vine (Corsaire - Blanc + Cendre) nie była dodawana do ekwipunku po zakupie
  • Naprawiono problemy z kolizjami w Alcatraz
  • Naprawiono szereg drobnych usterek graficznych w świecie gry
  • Naprawiono szereg usterek związanych z HUD oraz interfejsem
  • Naprawiono mnóstwo usterek w świecie gry (Wypadanie poza mapę, błędnie ulokowane elementy, unoszenie się w powietrzu itd.)
Źródło: http://watchdogs.ubisoft.com/watchdogs/pl-PL/news/detail.aspx?c=tcm:160-283083-16&ct=tcm:160-76770-32

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper