Star Wars Battlefront 2. Nad grą pracuje trzech deweloperów, będą bohaterowie różnych er

Gry
1026V
Star Wars Battlefront 2. Nad grą pracuje trzech deweloperów, będą bohaterowie różnych er
Jaszczomb | 01.02.2017, 10:50

Star Wars Battlefront 2 mamy dostać w tym roku, a podsumowanie kwartału przez EA przynosi nowe informacje.

Star Wars Battlefront 2 było ważną częścią kwartalnego podsumowania finansowego Electronic Arts, gdzie mówiono m. in. o nadchodzących hitach ze stajni EA. Wiemy już o nowej odsłonie Need for Speed, która trafi do sprzedaży w przeciągu roku, ale nawiązano również do gwiezdnowojennej serii FPS-ów od DICE.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nową odsłonę Need for Speed dostaniemy w przeciągu roku

Star Wars Battlefront 2 pojawiło się w transkrypcie ze spotkania inwestorów. Jego wycinek brzmi następująco:

Nie możemy się doczekać, aż dostarczymy nowe Star Wars Battlefront do fanów na całym świecie w okresie świątecznym 2017 roku. Przez ostatnie dwa lata Łotr 1 oraz Przebudzenie mocy otworzyły nowe wątki i zawładnęły wyobraźnią setek milionów fanów Gwiezdnych wojen.

Nasz następny Battlefront będzie większy, zabierze graczy w więcej miejsc i pozwoli wcielić się w więcej bohaterów osadzonych w różnych erach Gwiezdnych wojen. Szykujemy możliwość grania na nowe sposoby, włącznie z kampanią dla jednego gracza i wieloma innymi rzeczami, którymi podzielimy się w nadchodzących miesiącach. By udźwignąć tak duży projekt, połączyliśmy siły trzech studiów - DICE, Motive i Criterion - łącząc ich specjalizacje w celu dostarczenia wspaniałego doświadczenia w nowym Star Wars Battlefront.

Możemy więc oczekiwać Star Wars Battlefront 2 w ostatnich miesiącach tego roku i prawdopodobnie gra skorzysta z nadchodzących filmów, a konkretnie ósmego epizodu Gwiezdnych wojen. Będą to na pewno mapy powiązane z nowym filmem, ale kto wie, czy rozszerzenia zawartości nie ruszą również trybu fabularnego.

Co do studiów deweloperskich, do dotychczasowego DICE (ostatni Battlefront, seria Battlefield) dołączyło kanadyjskie EA Motive (niezapowiedziany projekt Star Wars z Jade Raymond na czele) oraz Criterion (Burnout i Need for Speed, ale też VR-owa misja w Battlefroncie). Skoro każdy z deweloperów ma zająć się tym, w czym jest najlepszy, DICE możemy zostawić strzelanie, EA Motive zajmie się trybem fabularnym, a Criterion... większą zawartością poświęconą goglom PlayStation VR? Oby.

Źródło: http://files.shareholder.com/downloads/ERTS/3902357483x0x925956/A1C49F9F-FC93-40C0-AE10-0B60A113C948/Q3_FY17_Prepared_Comments.pdf

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper