7 Days To Die. Kolejna aktualizacja z poprawkami

Gry
900V
7 Days To Die. Kolejna aktualizacja z poprawkami
Darkens | 24.01.2017, 08:43

7 Days To Die to ciekawa i fajna gra, która została tragicznie przygotowana pod względem technicznym. Od dnia premiery twórcy starają się ją połatać i rzeczywiście, sporo już zostało zrobione, jednak wciąż jest miejsce na kolejne aktualizacje. 

Early Access to taki "stan", w którym produkcja jest już grywalna, jednak ma sporo błędów, niedociągnięć, nie jest zoptymalizowana i tak dalej. Na PC-tach jest mnóstwo takich tytułów i twórcy dzięki wydawaniu ich w stanie surowym są w stanie zarobić pieniądze na dalszą produkcję i odebrać porady od społeczności na temat dalszych szlifów. 

Dalsza część tekstu pod wideo

2.5/10 - Recenzja 7 Days to Die

Chociaż Sony nie zgadza się na gry w Early Access na swojej konsoli, to niektórym produkcjom udaje się zdobyć certyfikat, mimo, iż na pierwszy rzut oka widać, że jest to produkt nieukończony, wręcz raczkujący. Tak było z 7 Days to Die w lipcu zeszłego roku. Od tej pory gra otrzymała kilka aktualizacji, a dziś przedstawię listę zmian kolejnej łatki, oznaczonej numerem 1.10

  • Dodano znaki do gry jednoosobowej i sieciowej. Pozwolą one na napisanie i wyświetlenie innym graczom jakiejś wiadomości
  • Naprawiono błąd powodujący złe skalowanie poziomu trudności hordy w zależności od ilości graczy w drużynie
  • Naprawiono błąd, który nie pozwalał grzybom na pojawianie się w jaskiniach 
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał jakąkolwiek interakcję jeśli gracz zginął z kuszą w ręku, a następnie się odrodził
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zrzuty powietrzne znikały w momencie gdy gospodarz powracał do gry
  • Naprawiono błędy związane z zdobywaniem nieskończonej ilości zasobów poprzez niszczenie i tworzenie obiektów w kółko. 
  • Naprawiono błąd, który powodwał, że trawa była bardziej zielona niż powinna
  • Naprawiono błąd, przez który dźwięk otwierania pojemnika zostawał odpalany nawet, gdy pojemnik był już otwarty
  • Naprawiono błędy związane z wchodzeniem do gry, również w grze wieloosobowej
  • Naprawiono błąd, który powodował zniszczenie naszych zapisów lub zresetowanie danych o bohaterze
  • Rozładowanie kontrolera w trakcie ładowania gry, nie powoduje już błędów 

7 Days To Die - Zwiastun Live Action

 

Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper