Prezes Square Enix opowiada co sądzi o znaczeniu 2016 roku dla branży growej

Gry
386V
Prezes Square Enix opowiada co sądzi o znaczeniu 2016 roku dla branży growej
Darkens | 03.01.2017, 08:41

2016 rok minął bezpowrotnie, jednak trzeba mieć na uwadze, że był to czas bardzo szybkiego rozwoju i sporych zmian w elektronicznej rozrywce. Square Enix było bardzo aktywne w zeszłym roku, nie dziwne więc, że prezes firmy ma wiele na ten temat do powiedzenia, zapraszam do newsa. 

Yosuke Matsuda, prezes Square Enix opublikował wczoraj list, w którym opisuje 2016 rok z perspektywy twórcy gier, a także samego Square. Na samym początku wspomina o oczywistościach, czyli rozwoju nowych technologii. Odnosi się on do "świtu" wirtualnej oraz rozszerzonej rzeczywistości.

Dalsza część tekstu pod wideo

O tej pierwszej z pewnością słyszeliśmy nie raz, w końcu PlayStation VR otrzymało naprawdę świetną reklamę, jednak samo Square testuje także rzeczywistość rozszerzoną, którą to mieliśmy okazję wypróbować na PlayStation Vita. 

Jak twierdzi Matsuda, to właśnie w zeszłym roku zdali sobie sprawę, że największy sukces można osiągnąć poprzez połączenie znanych i lubianych marek z potężną, nową i ciekawą technologią. Właśnie ten kierunek zamierza objąć firma w 2017 roku. Możemy też spodziewać się sporego wysypu gier na telefony komórkowe, gdyż według prezesa Square, coraz większy procent populacji posiada smartfony, a co za tym idzie można uznać ich za potencjalnych klientów i posiadaczy przenośnych konsol do gier. 

Miejmy nadzieję, że to jednak na dużych konsolach stacjonarnych skupi się firma Matsudy, co może zaowocować kolejnymi dobrymi produkcjami tego wydawcy. 

Źródło: własne

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper