Skullgirls łapie poślizg
Pomimo szczerych chęci, dwuwymiarowa mordoklepa Skullgirls nie zdąży z premierą w tym roku. Reverge Labs hołdujące zasadzie "grywalność ponad wszystko" postanowiło przesunąć premierę w celu zaimplementowania znacznej ilości zmian w finalnym produkcie.
Pomimo szczerych chęci, dwuwymiarowa mordoklepa Skullgirls nie zdąży z premierą w tym roku. Reverge Labs hołdujące zasadzie "grywalność ponad wszystko" postanowiło przesunąć premierę w celu zaimplementowania znacznej ilości zmian w finalnym produkcie.
Lista zmian wygląda następująco:
- - prędkość gry zwiększono o 10%
- - dodanie dużej ilości efektów oraz ogólne poprawienie jakości środowiska gry
- - tła przeniesione w 3D
- - dodatkowa muzyka od Michiru Yamane
- - dodatkowe palety kolorów
- - zabezpieczenie przed przypadkową pauzą
- - dodana opcja ustawienia własnej ścieżki dźwiękowej na PlayStation 3
- - dodanie galerii artów
- - niezlioczona ilość drobnych poprawek do gameplay'u
Tytuł ukaże się w dystrybucji elektronicznej na początku roku 2012.