Skullgirls łapie poślizg

Gry
494V
Skullgirls łapie poślizg
Radek Karmowski | 30.10.2011, 09:43

Pomimo szczerych chęci, dwuwymiarowa mordoklepa Skullgirls nie zdąży z premierą w tym roku. Reverge Labs hołdujące zasadzie "grywalność ponad wszystko" postanowiło przesunąć premierę w celu zaimplementowania znacznej ilości zmian w finalnym produkcie.

Pomimo szczerych chęci, dwuwymiarowa mordoklepa Skullgirls nie zdąży z premierą w tym roku. Reverge Labs hołdujące zasadzie "grywalność ponad wszystko" postanowiło przesunąć premierę w celu zaimplementowania znacznej ilości zmian w finalnym produkcie.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Lista zmian wygląda następująco:

 

  • - prędkość gry zwiększono o 10%
  • - dodanie dużej ilości efektów oraz ogólne poprawienie jakości środowiska gry
  • - tła przeniesione w 3D
  • - dodatkowa muzyka od Michiru Yamane
  • - dodatkowe palety kolorów
  • - zabezpieczenie przed przypadkową pauzą
  • - dodana opcja ustawienia własnej ścieżki dźwiękowej na PlayStation 3
  • - dodanie galerii artów
  • - niezlioczona ilość drobnych poprawek do gameplay'u

 

Tytuł ukaże się w dystrybucji elektronicznej na początku roku 2012.

 

Źródło: własne

Komentarze (78)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper