Double Fine testuje Unreal Engine 4 tworząc koncepty Psychonauts 2
Studio Double Fine udostępniło nowy materiał wideo związany z . Tym razem zobaczymy, jak gra będzie wyglądała w dniu premiery. A przynajmniej, jakiej grafiki możemy się spodziewać.
jest obecnie na etapie wstępnego projektowania, co oznacza, że zespół deweloperski jest zajęty stworzeniem podstaw gry, zanim reszta ekipy wkroczy do akcji, aby to wszystko zaprogramować. Przy tworzeniu gier wideo zaczyna się najczęściej od zaprojektowania całości mechanik, choć oczywiście nie jest to regułą.
Tym właśnie zajmował się ostatnim czasem Tim Schafer z Zakiem McClendonem. Projektowali podstawy gry, zanim trafią bezpośrednio do produkcji. Jak się okazało jest wiele detali do przemyślenia, w tym oczywiście sam świat.
Na poniższym wideo ujrzymy wizualizację lokacji "Whispering Rock Psychic Summer Camp" na Unreal Engine 4 z oryginalnego Psychonauts. Sama lokacja nie pojawi się w , lecz dzięki niej możemy zobaczyć, jak "dwójka" będzie mniej więcej wyglądała. Przykładowo sposób poruszania się bohatera pozostanie prawdopodobnie niezmieniony.