Łatka poprawiająca balans w Mortal Kombat X dostępna
Netherrealm Studios wypuściło dzisiaj kolejną aktualizację , która ma poprawić balans gry zgodnie z tym, co deweloperzy sami zauważyli, lub zgłoszono im ze społeczności.
Lista zmian jak to w przypadku aktualizacji zajmujących się balansem gry jest ogromna, więc po dokładne informacje na temat zmian jakie otrzymała każda z postaci zapraszamy wyjątkowo na forum gry. Jakie są zmiany ogólne?
- Poprawki w liście ataków wielu ruchów
- Zwiększono wymaganą energię by wystartować do biegu o 10 (do 25)
- Zwiększono wymaganą energię potrzebną do doskoku o 10 (do 25)
- Otrzymacie ciosu podczas biegnięcia poskutkuje od teraz stratą 50 punktów energii
- Miejsca w które postać otrzymuje większe obrażenia podczas ataków z powietrza aktywują się klatkę przed aktywowaniem samego miejsca ataku
- Gdy skontrujemy cios pojawi się odpowiedni komunikat
- Wyrzucono opóźnione powstanie z pozycji leżącej jeśli wciskaliśmy blok
- Usunięto sposób na uniknięcie tzw. recovery frames w atakach z powietrza, które korzystały z broni
- Zmniejszono w wielu ruchach blockstun przeciwnika i czas odnowienia energii po bloku atakującego
- Rzeczy, które potrzebowały WBID do odblokowania nie mają dodatkowych wymagań
A co z Kombat Packiem 3 o którym wiele osób plotkowało po serii tweetów Eda Boona? Zapowiedzi w trakcie ostatniego Kombat Kasta się nie doczekaliśmy. Nie wyklucza to oczywiście, że taki dodatek nie pojawi się w ogóle, ale szanse na jego stworzenie znacząco zmalały.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Mortal Kombat X.