Twórcy Titanfall 2 dzielą się wrażeniami z testów
Gry
577V
Jeśli graliście w ten weekend w , to na pewno zauważyliście, że pewne rzeczy wymagają poprawy. Ale od tego właśnie są testy, prawda?
Deweloperzy podzielili się serią uwag w postaci odpowiedzi na dotychczas zgłaszane przez graczy problemy. Poniżej zamieszczamy podsumowanie.
- Twórcy spowolni grę w porównaniu do poprzednika ze względu na to, że gracze nie nadążali z reagowaniem na to, co się dzieje i ginęli z błahych powodów. Dodatkowo wymiana ognia na bliski dystans okazała się zbyt chaotyczna przy nadmiernej prędkości;
- Modyfikacjom ulegnie jednak bieganie po ścianach, twórcy po testach zauważyli, że nie działało to najlepiej, a gracze tracili szybko rozpęd, kiedy powinno być na odwrót;
- Tytany będą pojawiały się szybciej, w założeniu mają być nagrodą za wykonywanie zadań, ale gracze, ponosząc porażkę, zniechęcali się, a deweloperzy chcą, aby te wielkie maszyny były integralną, obecną na polu bitwy częścią rozgrywki. Rozwiązaniem będzie dodanie do gry licznika, gracz odnoszący porażki w końcu i tak dostanie tytana;
- Gracze narzekali, ze tytany są za wolne. Deweloperzy o tym wiedzą, wyjaśniając, że są to elementy balansu gry, na które można wpływać poprzez instalowanie rozszerzeń do tytana. Większość z nich nie była dostępna w trakcie testów;
- W trakcie kolejnego weekendu testów zostanie udostępniona nowa mapa.