W Mass Effect Andromeda poprawiono animacje
W wywiadzie dla "Official Xbox Magazine", dyrektor kreatywny Mac Walters ujawnił kilka interesujących detali na temat zmian w .
Z ciekawszych informacji na pewno rzuca się w oczy fakt, że BioWare poprawiło w końcu animacje, z którymi poprzednie części Mass Effecta miały problemy. Jak sam Walters przyznał, "wyciskamy z Frostbite ostatnie soki", dzięki czemu animacje postaci są na najwyższym możliwym poziomie, aby oddać "emocje i związać gracza z tymi postaciami". Potem dodał:
Jedną ze wspaniałych rzeczy w pracy nad Mass Effect Andromeda jest to, jak gra jest mocno osadzona w rzeczywistości.
To byłoby proste - prawdopodobnie zbyt proste - zrobić rzeczy, które nie pasują. Wiecie, na Ziemi jest tyle wspaniałych rzeczy. Obserwujemy zdjęcia jakichś lśniących jaskiń i myślimy sobie 'Takie coś istnieje? Że niby na Ziemi?". Bierzemy to, trochę zmieniamy i... teraz jest to część świata obcych.
Walters następnie wyjaśnił, że BioWare stara się wzorować na rzeczywistości, aby potem popchnąć efekt dalej i uzyskać coś unikalnego.