Pełna lista zmian jakie wniesie dodatek Skull Rain do Rainbow Six: Siege
Wiemy już, że jutro pojawi się aktualizacja , która wystartuje trzeci sezon i doda nowe DLC - Skull Rain. A jaka jest pełna lista zmian wprowadzonych przez aktualizację?
Na początku trzeba zaznaczyć, że jutro, na 14:00 planowany jest start konserwacji serwerów, które zostaną wyłączone w celu implementacji zmian w grze i udostępnienia dodatku. A zmiany jakie wprowadzi aktualizacja 4.0 są ogromne.
Rozgrywka
Poprawki dot. broni
- NAPRAWIONO – Komórki nitro są w stanie zabić / zadać obrażenia / eksplodować przez wzmocnioną ścianę.
- NAPRAWIONO – Broń może zniknąć, kiedy gracz zwalnia przycisk uzupełniania amunicji.
- NAPRAWIONO – Niektóre malowania są niedostępne dla broni G36C.
- NAPRAWIONO – Niektóre malowania nie nanoszą się na broń G36C (Ash).
- NAPRAWIONO – W pozycji leżącej, po strzale z Super 90 i przemieszczeniu się, pojawia się nienaturalna animacja.
- NAPRAWIONO – Zbyt długie przytrzymanie klawisza przeładowania powoduje, że przeładowanie się nie rozpoczyna. Wydłużono czas przytrzymania przycisku w celu zapobiegnięcia przeładowaniu.
- NAPRAWIONO – Po zmianie broni, podczas uzupełniania amunicji przy skrzyni z zaopatrzeniem, niekiedy pojawiała się ona w wersji odwróconej.
Poprawki dot. dodatków do broni
- NAPRAWIONO – Podgląd odrzutu podczas zastosowania tłumika płomienia i uchwytu pionowego na broni SR-25 Blackbearda wygląda inaczej niż w pozostałych przypadkach.
- NAPRAWIONO – Tłumik płomienia nie działa prawidłowo w określonych miejscach w Kafe Dostojewski.
- NAPRAWIONO – Po założeniu tłumika płomieni skala odrzutu niektórych karabinków półautomatycznych zmienia się.
- NAPRAWIONO – Do SR-25 Blackbearda nie można założyć celownika kolimatorowego.
- NAPRAWIONO – W kamerze powtórkowej nie widać wiązki emitowanej przez celownik laserowy.
Poprawki dot. gadżetów
- NAPRAWIONO – Gracze, którzy zostaną powaleni podczas korzystania z LKM-u Tachanki, a następnie byli reanimowani, nie wykazują kolizji z LKM i nie mogą z niego korzystać.
- NAPRAWIONO – Niektóre gadżety po zniszczeniu regenerowały się po zbyt długim czasie.
- NAPRAWIONO – Cyklop założony na złotej lampie w Banku unosi się w powietrzu.
- NAPRAWIONO – Ładunek kasetowy założony na lokacji ZEWN. Frontowe patio w Domku górskim generuje nieprawidłowe efekty animacji i dźwiękowe.
- NAPRAWIONO – Cyklop nie wykazuje kolizji z żadnym z wazonów z kwiatami na stołach w Kafe.
- NAPRAWIONO – Cyklop wykazuje nieprawidłowe kolizje z soplami na Jachcie.
- NAPRAWIONO – Cyklop nie wykazuje kolizji z drewnianymi belkami na Granicy.
- NAPRAWIONO – Komórki nitro można umieścić w torbach na pieniądze w Skarbcach na mapie Bank.
- NAPRAWIONO – Cyklop nie wykazuje kolizji z siatką ładunkową w lokacji DOLNY POKŁAD Luk bagażowy w Samolocie.
- NAPRAWIONO – Gadżety mogą przeniknąć przez tekstury mapy, jeżeli zostaną umieszczone na elemencie możliwym do zniszczenia.
- NAPRAWIONO – Cyklop nie wykazuje kolizji z górną częścią wzmocnienia ścian.
- NAPRAWIONO – Gadżety można wrzucić do wnętrza metalowych prętów w górnej części Samolotu.
- NAPRAWIONO – Na nagraniu kamery killcam efekty wizualne gadżetu IQ nie wyświetlają się prawidłowo.
- NAPRAWIONO – Podczas strzelania z drona elektrycznego do stacjonarnego LKM Tachanki gracz otrzymuje obrażenia.
- NAPRAWIONO – Kamerę Cyklop (Valkyrie) można wyrzucić na zewnątrz podczas fazy przygotowań w Banku.
- NAPRAWIONO – Obrona reaktywna Jagera wykazuje nieprawidłowe kolizje ze ścianą po prawej stronie pociągu przy lokacji Kafe.
- NAPRAWIONO – Po wykonaniu odpowiednich czynności, kamera Cyklop (Valkyrie) widzi to, co dzieje się na zewnątrz Samolotu.
- NAPRAWIONO – Skaner IQ nie odnajduje czujnika bicia serca Pulse’a.
- NAPRAWIONO – Wieżyczka Tachanki zacina się na animacji prowadzenia ognia, jeżeli gracz, który ją obsługuje zostaje usunięty na skutek zabicia członka własnej drużyny.
- NAPRAWIONO – Obrońca trzymający rozstawianą tarczę jest tylko częściowo oślepiany przez oślepiacz Blitza.
- NAPRAWIONO – Mina gazowa przelatuje przez podłogę, jeżeli zostanie rzucona na drut kolczasty, a następnie usunięta.
- NAPRAWIONO – Mata Frost pozostaje widzialna, jeżeli gracz został na niej reanimowany.
- NAPRAWIONO – Gracze nie mogą otrzymać postrzału w głowę, jeżeli aktywują animację walki wręcz z tarczą balistyczną.
- NAPRAWIONO – Drut porażający Bandita unosi się w powietrzu, jeżeli został umieszczony na drzwiach podłogowych, które następnie uległy zniszczeniu.
- NAPRAWIONO – Cyklop unosi się w powietrzu, jeżeli został umieszczony na gaśnicy w lokacji I PIĘTRO Pokój socjalny na Granicy.
- NAPRAWIONO – Gadżety nie wykazują kolizji z wirnikami silnika w lokacji PARTER Maszynownia na Jachcie.
- NAPRAWIONO – Cyklopa nie można zniszczyć za pomocą komórki nitro, jeżeli został umieszczony na serwerach w lokacji PIWNICA Serwerownia w Banku.
- NAPRAWIONO – Cyklop unosi się w powietrzu, jeżeli został zamontowany na posągach, znajdujących się na Jachcie.
- NAPRAWIONO – Po pierwszym rzucie granatem na granatach wszystkich typów znika element graficzny przedstawiający zawleczkę.
- NAPRAWIONO – Detonacja ładunku wyważającego podczas biegu powoduje, że detonator unosi się w powietrzu obok broni.
- NAPRAWIONO – Gracze mogą wykorzystywać powiadomienie dot. skoku, pojawiające się w związku z rozstawianą tarczą, aby przeskakiwać przez uszkodzone ściany.
- NAPRAWIONO – Obrońcy mogą wzmacniać tę samą ścianę od obu stron.
- NAPRAWIONO – Za pomocą ataku wręcz gracze mogą zniszczyć gadżety po drugiej stronie paneli pancernych Castle’a.
- NAPRAWIONO – Atak na zabarykadowane drzwi lub okno powoduje, że Cyklop, który był na nich umieszczony, ześlizguje się w dół.
- NAPRAWIONO – Podczas próby umieszczenia gadżetu na poziomie innym niż wysokość oczu występuje duża martwa strefa.
- NAPRAWIONO – Operatorzy niekiedy nie mogą aktywować unikatowego gadżetu podczas sprintu przy sterowaniu z klawiatury i myszy.
- NAPRAWIONO – Komórki nitro, Cyklopy i ładunki gazowe nie ulegają prawidłowemu zniszczeniu, kiedy wchodzą w kontakt z drutem kolczastym pod napięciem.
Poprawki z zakresu rejestracji trafień
-
NAPRAWIONO – Występują problemy z zakresu rejestracji trafień z broni dodatkowej i pistoletów podczas strzałów w nogi / dolną część ciała z dużej odległości.
Poprawki z zakresu kamery kill cam
- NAPRAWIONO – Odrzut Glaza oglądany w widoku z kamery killcam wydaje się być bardzo mały.
- NAPRAWIONO – Kamera killcam jest ustawiona w położeniu przesuniętym, jeżeli gracz wykonywał ruch w prawo lub w lewo.
- NAPRAWIONO – Kamera killcam jest ustawiona w położeniu przesuniętym w przypadku graczy, którzy zginęli podczas przemieszczania się za osłoną, ale nie w przypadku graczy, którzy ich zabili.
- NAPRAWIONO – Postaci teleportują się w widoku z kamery killcam.
- NAPRAWIONO – Tłumik płomienia postaci wygląda na nieprawidłowo zamontowany na nagraniu z kamery killcam przedstawiającym śmierć danej postaci.
- NAPRAWIONO – Na nagraniu z kamery killcam rozprysk krwi pojawia się dwukrotnie.
- NAPRAWIONO – Gracze zabici z broni SASG-12 widzą na nagraniu z kamery killcam łuski unoszące się w powietrzu.
- NAPRAWIONO – Jeżeli ostatni atakujący zostaje zabity przez gadżet wcześniej zabitego obrońcy, podawany jest nieprawidłowy zwycięzca.
- NAPRAWIONO – Brak efektów dźwiękowych podczas odtwarzania nagrania z kamery killcam.
- NAPRAWIONO – Podczas odtwarzania nagrań lina do zjazdów jest niewidoczna.
- NAPRAWIONO – Ramiona postaci graczy są w dziwnych pozycjach na ich nagraniach z kamery killcam.
- NAPRAWIONO – Podczas zjazdu operatora po linie w stylu australijskim, na kamerze killcam niekiedy występuje efekt odwrotnego odrzutu.
- NAPRAWIONO – W widoku pierwszoosobowym kamery killcam niekiedy brakuje efektów rozprysku krwi.
Poprawki związane z opóźnieniami
-
NAPRAWIONO – Atakujący mogą pominąć kolizje poprzez wprowadzenie latencji, aby opóźnić animację ruchu po linie tak, iż mogą poruszać się przez czas trwania animacji.
Poprawki dot. fazy przygotowań
- NAPRAWIONO – Jeżeli w fazie przygotowań zniszczone zostały wszystkie drony, lokalizacje odrodzenia nie są widoczne.
- NAPRAWIONO – Atakujący może utknąć na ekranie wyboru miejsca odrodzenia, jeżeli jego dron został zniszczony, a on usiłuje natychmiast zmienić lokalizację odrodzenia w trakcie fazy przygotowań.
Poprawki dot. dronów
- NAPRAWIONO – Drony widzą przez stół w Oregonie.
- NAPRAWIONO – Dron może wypaść poza mapę przy lokacji ZEWN. Wyłom Wschód na Jachcie.
- NAPRAWIONO – Dron może wypaść poza mapę przy lokacji ZEWN. Lodowiec Wschód na Jachcie.
- NAPRAWIONO – Atakujący mogą skanować obrońców w czasie, kiedy ich drony są nadal wypuszczone.
- NAPRAWIONO – Jeżeli atakujący rzuci drugiego drona w tym samym momencie, w którym zniszczony zostaje jego pierwszy dron, animacja rzutu na chwilę zacina się, a następnie dron wypada poza mapę.
- NAPRAWIONO – Gracz zacina się na interfejsie HUD podczas sterowania dronem, jeżeli nacisnął klawisz Escape po aktywowaniu drona.
Poprawki dot. operatorów
Tachanka
-
NAPRAWIONO – Wieżyczka unosi się w powietrzu, jeżeli zabraknie w niej amunicji.
Bandit
- NAPRAWIONO – Jeżeli włączony jest przydział gadżetów, naciśnięcie klawisza R1 nadal wymaga przytrzymania Kwadratu.
- NAPRAWIONO – Gracz, który wykrwawi się po przejściu w stan powalenia w wyniku kontaktu z drutem porażającym, nie otrzymuje zarejestrowanych zabójstw.
Blackbeard
- NAPRAWIONO – Gracze oglądający Blackbearda w trybie wsparcia w momencie, kiedy usuwa on tarczę w trybie ognia mierzonego obserwują, że tarcza staje się niewidzialna.
- NAPRAWIONO – Szybkość Blackbearda zostaje zresetowana do poziomu normalnego, nawet jeżeli używa swojej tarczy, po opuszczeniu stacjonarnego LKM-u Tachanki.
- NAPRAWIONO – Po śmierci z rąk Blackbearda gracze często obserwują przesunięcie efektu tłumienia płomienia na nagraniu z kamery killcam.
Blitz
- NAPRAWIONO – Błysk tarczy Blitza pojawia się ponownie na ekranie projektora w lokacji II PIĘTRO Salon.
- NAPRAWIONO – Tarcza z oślepiaczem czasami obraca się i „wystaje” przez model postaci w widoku z trzeciej osoby.
- NAPRAWIONO – Kamera nie wyświetla poprawnie obrazu, jeżeli ostatnie śmiertelne trafienie w rundzie zadaje Blitz.
- NAPRAWIONO – Niewidzialność dla kolegów z drużyny w trybie PvP.
Frost
- NAPRAWIONO – W samolocie gracze nie mogą rozłożyć maty na podłodze, na której leżą papiery.
- NAPRAWIONO – Łuski pocisków MK1 9 mm są wyrzucane po złej stronie broni.
- NAPRAWIONO – Animacja Frost wygląda na szukodzoną podczas obrotu kamery w sytuacji, kiedy postać trzyma pułapkę.
- NAPRAWIONO – Gracze uwięzieni przez matę mogą się poruszać, jeżeli przeskoczą przez zabarykadowane drzwi w pozycji przykucniętej.
- NAPRAWIONO – Gracz schwytany przez matę może wziąć do ręki broń, jeżeli kolega z drużyny przestanie reanimować gracza przed zakończeniem tej czynności.
- NAPRAWIONO – Brak odtwarzanego dźwięku, jeżeli operator zostaje uratowany z pułapki na niedźwiedzie.
Fuze
- NAPRAWIONO – W menu operatora nie można obrócić modelu tarczy Fuze’a wokół własnej osi.
- NAPRAWIONO – Przy reanimacji liczba amunicji do pistoletu ulega zwiększeniu.
IQ
- NAPRAWIONO – IQ nadal wykrywa urządzenia elektroniczne w trybie widza, nawet po tym, jak zginęła.
- NAPRAWIONO – Operatorzy zacinają się w zapętlonej animacji, jeżeli gracz naciśnie wielokrotnie przyciski „LB", „RB" i „Y".
- NAPRAWIONO – Po przełączeniu na ładunek wyważający wykrywacz elektroniki wyświetla zostaje wyświetlony jako podłożony.
- NAPRAWIONO – Podczas czołgania wykrywacz elektroniki w dalszym ciągu wykrywa gadżety.
- NAPRAWIONO – IQ jest w stanie skanować kamery i gadżety bez używania skanera, jeżeli używa granatu ogłuszającego jako broni dodatkowej.
- NAPRAWIONO – Gadżet IQ pojawia się w pozycji przesuniętej podczas animacji przeładowania broni.
Jager
- NAPRAWIONO – Gadżet obrony reaktywnej Magpie nie wykazuje kolizji z dronami.
- NAPRAWIONO – Jager jest w stanie umieścić swój gadżet na rozstawianej tarczy kolegi z drużyny.
- NAPRAWIONO – Pytanie o rozstawienie gadżetu Jagera pojawia się dalej od ściany niż powinno, przez co gracz zostaje teleportowany.
Kapkan
- NAPRAWIONO – Pułapki wybuchowe (EDD) Kapkana ustawione na oknach nie zabijają operatorów o pancerzu 2 lub 3, jeżeli spowodują detonację podczas wtargnięcie z liny w pozycji siedzącej.
- NAPRAWIONO – Jeżeli dwóch graczy minie gadżet EDD Kapkana w sytuacji, kiedy jest on umieszczony w drzwiach o podwójnej szerokości, mogą uniknąć śmierci.
- NAPRAWIONO – Gadżet EDD może zostać umieszczony w pozycji nieprostopadłej w przyległych drzwiach.
- NAPRAWIONO – Gadżet EDD wybucha, nawet jeżeli gracz przeczołga się pod laserem nie przerywając wiązki.
- NAPRAWIONO – Atakujący może aktywować pułapkę Kapkana poprzez „wystawanie” przez barykadę.
- NAPRAWIONO – Gracz może zostać wyrzucony z gry za zabijanie członków własnej drużyny, jeżeli pułapka Kapkana zabije sojusznika.
- NAPRAWIONO – W trybie zabezpieczania obszaru pytanie o użycie gadżetu Kapkana nakłada się na cel.
Montagne
- NAPRAWIONO – Szybkie naciskanie przycisków RB i LB powoduje anulowanie animacji, nawet jeżeli operator nie posiada granatów.
- NAPRAWIONO – Operator może znajdować się w trybie ognia mierzonego nawet z granatem w ręku lub z rozłożoną tarczą.
- NAPRAWIONO – Dzięki błędowi istnieje możliwość strzelania nawet przy rozstawionej/w pełni rozłożonej tarczy.
Pulse
- NAPRAWIONO – Czujnik bicia serca nie wprowadza kontrolera w prawidłowe drgania w momencie wykrycia nieprzyjaciela.
- NAPRAWIONO – Kiedy Pulse jest obserwowany przez kamerę widza i wykryje bicie serca, kontroler gracza wibruje w sposób ciągły zamiast wykonać pojedynczą wibrację w momencie wykrycia.
- NAPRAWIONO – Animacja czujnika bicia serca powtarza się za każdym przełączeniem widoku kamery między graczem jako członkiem drużyny i jako obserwatorem.
Rekrut
-
NAPRAWIONO – Rekrut SWAT z tarczą balistyczną nie ma ciężkiego pancerza.
Rook
-
NAPRAWIONO – Hełm Adrian Rooka wystaje przez kołnierz w trybie podglądu lub w widoku pełnoekranowym.
Sledge
-
NAPRAWIONO – Użycie młota taktycznego Sledge'a niekiedy powoduje, że animacja skończy się przedwcześnie, a gracz nie może używać młota przez resztę rundy.
Twitch
-
NAPRAWIONO – Wiązka z tazera drona elektrycznego może „wystawać” przez ściany.
Thermite
- NAPRAWIONO – Odłamki ze zniszczonych wzmocnionych drzwi podłogowych są niewłaściwie odtwarzane.
- NAPRAWIONO – Ładunki wyważające można umieścić na niezniszczalnych powierzchniach na mapie Kanał.
Valkyrie
- NAPRAWIONO – Rzucenie gadżetem Cyklop w torbę sportową spowoduje, że torba zniknie.
- NAPRAWIONO – Ramiona graczy wydają się rozciągać w widoku z kamery powtórkowej.
- NAPRAWIONO – Kamery Cyklop nie pozwalają na wystarczająco łatwą identyfikację nieprzyjacielskich operatorów.
- NAPRAWIONO – Kamera Cyklop przestawia się na widok czarno-białych kółek podczas wywołania komunikatu „Wykryto cię” w trakcie sprawdzania kamer.
- NAPRAWIONO – Nazwa unikatowej zdolności jest niewidoczna na ekranie szczegółów i statystyk tej postaci.
Poprawki dot. perspektywy gracza
Ogólne poprawki
- NAPRAWIONO – Gracz, który został zastrzelony podczas skoku, może w dalszym ciągu strzelać, dopóki animacja skoku nie dobiegnie końca.
- NAPRAWIONO – Strzały w głowę przez ścianę lub barykadę niekiedy nie powodują, że trafiony gracz ginie lub przechodzi w stan powalenia.
- NAPRAWIONO – Jeżeli elementy wizualne związane ze stanem powalenia zostały aktywowane na końcu rundy, wyświetlają się one również przy powtórce końca rundy.
- NAPRAWIONO – Ślady lotu kul przemieszczają się w modelu trzecioosobowym, co co wywołuje niewłaściwą prezentację wymiany ognia w porównaniu do widoku pierwszoosobowego.
- NAPRAWIONO – Gracze nie mogą zaatakować wręcz przeciwnika na linie, który nie znajduje się dokładnie na wprost okna.
- NAPRAWIONO – Po ponownym podłączeniu do gry, graczom w trybie wsparcia wyświetla się niewłaściwa postać.
- NAPRAWIONO – Operatorzy, którzy korzystają z LKM-ów, niekiedy nie widzą efektu rozprysku krwi po trafieniu wroga.
- NAPRAWIONO – Inne osoby widzą postać gracza w pozycji „padnij”, podczas gdy u samego gracza postać kuca, stoi lub biegnie.
- NAPRAWIONO – Problemy z replikacją w widoku trzecioosobowym powodują, że operatorzy wyglądają, jakby celowali lub byli zwróceni w inne kierunki.
- NAPRAWIONO – Operatorzy z tarczą niekiedy stają się niewidzialni po wykonaniu dużej liczby animacji.
- NAPRAWIONO – Gracz „zacina się”, jeżeli został powalony podczas wspinania się na drabinę.
- NAPRAWIONO – Jeżeli gracz przejdzie w stan powalenia w momencie, kiedy trzymał gadżet, broń podstawowa może unosić się w powietrzu nad ciałem.
- NAPRAWIONO – Podczas próby wzmocnienia ścian w fazie przygotowań niektóre ściany mogą przybierać kolor czerwony.
- NAPRAWIONO – Palce operatora drżą w animacji okresu bezczynności.
- NAPRAWIONO – Broń gracza unosi się w powietrzu po jego śmierci.
- NAPRAWIONO – Podczas rozpoczynania sesji gry na mapie Granica słowo „clearance” na ekranie ładowania jest napisane z błędem.
Poprawki dot. interfejsu użytkownika
- NAPRAWIONO – Gracze wprowadzeni w stan powalenia przez eksplozję, którzy następnie wykrwawili się na śmierć, są oznaczeni niewłaściwą ikoną w kanale informacji o zgonach.
- NAPRAWIONO – Jeżeli najlepszy zawodnik gry zostaje wyrzucony z meczu przed pokazem zwycięzców, jego nazwisko i wynik nie wyświetla się na ekranie z prezentacją wyników.
- NAPRAWIONO – Podczas przełączania między padem a klawiaturą i myszką, przy rozpoczynaniu działań nadal pojawia się tekst tymczasowy.
- NAPRAWIONO – Podczas próby wyjścia z gry własnej na serwerach dedykowanych tekst w języku francuskim wyświetla się niepoprawnie.
- NAPRAWIONO – Nazwa najlepszego zawodnika wyświetla się niepoprawnie podczas pokazu zwycięzców.
- NAPRAWIONO – Opis używanego gadżetu w niektórych językach wystaje poza granice pola opisu.
- NAPRAWIONO – Na ekranie dostosowania wyposażenia broni widnieje tekst w postaci skróconej.
- NAPRAWIONO – Jeżeli gracz jest zbanowany, menu zawierają odtąd wyraźną informację na ten temat.
- NAPRAWIONO – Podczas wyboru operatora opis niektórych broni nachodzi na model uzbrojenia.
- NAPRAWIONO – Podczas wyświetlania podstrony układu sterowania kontrolera, w zakładce Sterowanie, w menu Opcje, tekst o gadżecie głównym jest obcięty.
- NAPRAWIONO – Ikony myszy zasłaniają pasek postępu czynności, jeżeli został ustawiony jako przycisk czynności.
- NAPRAWIONO – Dla niektórych malowań Sezonu 2 nie wyświetlają się opisy poziomów.
- NAPRAWIONO – Panel podglądu odświeża się w momencie zamknięcia menu Opcji.
- NAPRAWIONO – Linki do strony WWW dla niektórych regionów nie działają.
- NAPRAWIONO – U operatora, który odrodził się z rozbrajaczem, niekiedy nie wyświetla się pytanie o jego użycie.
- NAPRAWIONO – Działanie menu w trakcie raportu po akcji było mylące.
- NAPRAWIONO – Po naciśnięciu przycisków [WSTECZ] lub [START] panele Aktywności lub Opcje i Informacje pojawiają się z pewnym opóźnieniem.
- NAPRAWIONO – Przycisk przybliżania na osprzęcie głowy nie działa w zaplanowany sposób.
Poprawki dot. menu
- NAPRAWIONO – Gracze zacinają się na nakładce z doładowaniem na ekranie, kiedy próbują aktywować doładowanie w momencie rozpoczynania meczu.
- NAPRAWIONO – Gracze z drużyny atakującej nie mają dostępu do menu opcji w trybie wsparcia podczas fazy przygotowań.
- NAPRAWIONO – Broń i celowniki są niekiedy przezroczyste na ekranie dodatków do broni.
- NAPRAWIONO – W momencie próby dostępu do menu malowania broni graczom wyświetla się komunikat „Posiadasz wszystkie dostępne malowania”.
- NAPRAWIONO – Kanał z wiadomościami nie przełącza się, dopóki gracz nie przejdzie na inną zakładkę i wróci w to samo miejsce.
- NAPRAWIONO – Pakiet Safari pojawia się w części Zawartość cyfrowa nawet po nabyciu Przepustki Sezonowej.
- NAPRAWIONO – Tekst po prawej stronie menu, jak również w Centrum Danych i na ekranach typu NAT jest za mały.
- NAPRAWIONO – Tekst „Online" wyświetlany po wejściu w profil gracza jest za mały.
- NAPRAWIONO – Część tekstu na panelu bocznym podczas tworzenia playlisty w trybie meczu własnego jest za mała.
- NAPRAWIONO – Niekiedy gracz nie otrzymuje Rozgłosu, jeżeli wystąpiły u niego problemy z siecią.
- NAPRAWIONO – Dwuwymiarowy podgląd broni ładuje się za długo.
Poprawki dot. dźwięku
- NAPRAWIONO – Po naciśnięciu klawisza Wstecz, w celu wycofania z menu wyposażenia do wcześniejszego menu, słychać niewłaściwy dźwięk.
- NAPRAWIONO – Wybór w menu rozwijanym powoduje odtworzenie równocześnie dźwięku nawigacji i potwierdzenia.
- NAPRAWIONO – Podczas przechodzenia do menu Portalu rozlega się zapasowy dźwięk potwierdzenia.
- NAPRAWIONO – Kiedy na dole ekranu pojawia się wiadomość, rozlega się dźwięk Panel wł./wył.
Poprawki dot. trybów gry
Poprawki dot. trybu rankingowego
-
NAPRAWIONO – Nowi gracze poniżej 20. poziomu mają dostęp do meczów rankingowych.
Poprawki dot. gry własnej użytkownika
- NAPRAWIONO – Miejsca na widzów nachodzą na siebie w centralnej części ekranu.
- NAPRAWIONO – Host gry w trybie zakładnika w meczach własnych użytkownika wygrywa każdą rundę, jeżeli zabije zakładnika.
- NAPRAWIONO – Ikona hosta nie aktualizuje się po wybraniu nowego hosta.
Poprawki dot. trybu ratowania zakładnika
- NAPRAWIONO – Pod koniec powtórki rundy flara sygnałowa w punkcie ewakuacji jest „zamrożona”.
- NAPRAWIONO – Na początku każdej rundy pojawia się animacja upadku zakładnika.
- NAPRAWIONO – Brakująca tekstura w okolicach pasa zakładnika-mężczyzny.
- NAPRAWIONO – Śmierć zakładnika w wyniku przejścia w tryb powalenia, w którym zakładnik się wykrwawia, skutkuje zwycięstwem atakujących.
Poprawki dot. trybu zabezpieczania obszaru
-
NAPRAWIONO – Pojemnik z substancjami niebezpiecznymi w trybie zabezpieczania obszaru wykazuje nieprawidłowe kolizje z pociskami.
Poprawki dot. trybu Terrohunt
- NAPRAWIONO – Niektóre komórki nitro wyświetlają się wewnątrz ścian lub pod dziwnym kątem.
- NAPRAWIONO – Gracz nie ma możliwości stwierdzić, czy kamizelka nieprzyjaciela z ładunkiem wybuchowym została deaktywowana.
- NAPRAWIONO – Postacie sterowane przez komputer nie są w stanie rzucać ładunków C4.
- NAPRAWIONO – Gracze nie są w stanie podnieść rozbrajacza po pierwszej bombie w trybie Terrohunt, jeżeli nad nim stoją.
- NAPRAWIONO – Postacie sterowane przez komputer nie są w stanie wchodzić po linie po uszkodzonych ścianach.
Poprawki dot. kamery widza
- NAPRAWIONO – W lokacji PARTER Jadalnia przyległej do PARTER Salon w domku górskim występuje martwa strefa.
- NAPRAWIONO – Podczas obserwacji lokacji I PIĘTRO Sypialnia Korytarz na pierwszym piętrze domku górskiego występują martwe strefy.
- NAPRAWIONO – Postaci stają się niewidzialne, kiedy znajdują się na pierwszym piętrze domku górskiego i wyjdą na krawędzie dachu budynku.
- NAPRAWIONO – Jeżeli gracz zginął podczas korzystania z widoku pierwszoosobowego, zostaje przełączony do widoku pierwszoosobowego gracza, który go zabił.
- NAPRAWIONO – Gracz może napotkać na martwe strefy podczas obserwowania Głównej sypialni na I piętrze.
- NAPRAWIONO – Przypisania klawiszy sterujących w trybie widza są takie same, jak przypisania w grze.
- NAPRAWIONO – Przejścia na podłodze nie są tak płynne, jak powinny być.
- NAPRAWIONO – Podczas oglądania Tachanki w roli widza, można zaobserwować uszkodzoną animację.
- NAPRAWIONO – Pasek zdrowia nad modelem gracza i pasek wyświetlany na interfejsie mogą ulec desynchronizacji.
- NAPRAWIONO – Brak wskazówki wizualnej, że gracz broniący jest wykryty, kiedy znajduje się na zewnątrz.
Poprawki dot. projektu poziomów
Bank
- NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali złotego logo na brązowej ścianie widocznej z lokacji PARTER Biuro Korytarz.
- NAPRAWIONO – Kamera Cyklop Valkyrie nie daje się zamocować na zewnętrznej ścianie garażu w banku.
- NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali w banku podczas przybliżania widoku z parteru do biura kasjerów.
- NAPRAWIONO – Gracze niekiedy odradzają się w ścianie.
- NAPRAWIONO – Gracze mogą przeskoczyć przez ścianę po odbiciu z kanapy w lokacji I PIĘTRO Sala zarządu.
- NAPRAWIONO – Gracze stojący za kratami w Skarbcu nie są oślepiani przez gadżet Blitza, granaty ogłuszające lub granaty błyskowe.
- NAPRAWIONO – Niektóre ścianki boksów są niezniszczalne.
- NAPRAWIONO – Odłamki zniszczonych drzwi podłogowych w schowku sprzątaczy (I PIĘTRO) i biurze administratora (PARTER) unoszą się w powietrzu.
- NAPRAWIONO – Błędnie rozmieszczone tekstury we wnętrzu metalowych skrzyń w Skarbcu B.
Granica
- NAPRAWIONO – Pułapkę wybuchową Kapkana można założyć przez półkę w lokacji I PIĘTRO Szafki w zbrojowni, przez co jest ona trudna do wykrycia dla atakujących.
- NAPRAWIONO – Na ciężarówce policyjnej widnieje obcięty tekst arabski.
- NAPRAWIONO – Strefa ewakuacji zakładników w lokacji ZEWN. Droga zachodnia nie jest odpowiednio oznakowana flarą.
- NAPRAWIONO – Gracze mogą wskoczyć na szczyt metalowej szafki i zająć pozycję dającą im przewagę.
- NAPRAWIONO – Dron może uwięznąć w odłamkach w pobliżu ZEWN. Miejsce wypadku.
- NAPRAWIONO – Gracze mogą za pomocą rozstawianej tarczy dostać się na szczyt bloku w serwerowni.
- NAPRAWIONO – Gracze natrafiają na niewidzialną ścianę podczas próby rzutu komórką nitro w obszarze I PIĘTRO Archiwa.
- NAPRAWIONO – Gracze mogą opuścić mapę przy ZEWN. Kontrola pieszych.
- NAPRAWIONO – Wejście przez okno do PARTER Stanowiska obsługi, zjeżdżając na linie do góry nogami, powoduje że postać „wystaje” przez płot w ZEWN. Wschodnia aleja.
- NAPRAWIONO – Drony mogą przelecieć przez ściany przy oknach w PARTER Poczekalnia i podobnych lokacjach z oknami.
- NAPRAWIONO – Fragmenty tekstu graffiti w pobliżu ZEWN. Kontrola pieszych unoszą się w powietrzu.
- NAPRAWIONO – Po przeskoczeniu przez biurko w Głównym lobby gracze mogą przechodzić przez metalowy szlaban.
- NAPRAWIONO – Gracze nie wykazują kolizji z wazonem z kwiatami w lokacji I PIĘTRO Główna sypialnia.
- NAPRAWIONO – Nieprawidłowo rozmieszczone tekstury na tylnej ściance szafki metalowej w lokacji I PIĘTRO Pokój ochrony.
- NAPRAWIONO – Tekstura ściany w lokacji ZEWN. Dolina znika, jeżeli gracz poruszy kamerą.
- NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali podczas zbliżania się do pomieszczenia z fontanną na pierwszym piętrze.
- NAPRAWIONO – Barykady w lokacji I PIĘTRO Pokój ochrony wyglądają na źle ustawione względem ściany.
- NAPRAWIONO – Umieszczenie rozstawianej tarczy na środku wyjścia z lokacji PARTER Kontrola paszportowa znacząco utrudnia przejście.
- NAPRAWIONO – Gadżet Cyklop wykazuje nieprawidłową kolizję z monitorem w lokacji PARTER Biuro celne i pokazuje wnętrze monitora.
- NAPRAWIONO – Przy zastosowaniu drona w lokacji ZEWN. Kontrola pieszych widać unoszący się w powietrzu element.
- NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali podczas zbliżania się do walizki w lokacji ZEWN. Wschodnia aleja.
- NAPRAWIONO – Na głównej ścieżce w lokacji ZEWN. Dolina pojawia się nieprawidłowe pytanie o skok.
- NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali dla wielu elementów na ziemi i ogrodzenia metalowego widocznego z lokacji ZEWN. Kontrola pieszych.
Domek górski
- NAPRAWIONO – Bomba założona w głównej sypialni staje się niewidzialna dla gracza.
- NAPRAWIONO – Gracz może utknąć pod łodzią w okolicy garażu skuterów.
- NAPRAWIONO – Błąd oświetlenia w lokacji PARTER Salon.
- NAPRAWIONO – Gracz może utknąć w jodle.
- NAPRAWIONO – W okolicach salonu reflektor podłogowy unosi się w powietrzu.
Klub
- NAPRAWIONO – Strefa zajęcia w trybie zabezpieczania obszaru nie obejmuje pewnego miejsca w momencie spadku ze skrzyń w zbrojowni.
- NAPRAWIONO – Cyklop Valkyrie nie wykazuje kolizji z framugą drzwi piwnicy.
- NAPRAWIONO – Użytkownicy mogą przyjąć pozycję leżącą w niedostępnym miejscu we wnętrzu lokacji PARTER Garaż.
- NAPRAWIONO – Gracze mogą strzelać przez niezniszczalną podłogę w lokacji I PIĘTRO Łazienka.
- NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali podczas zbliżania się do lokacji PARTER Bar.
- NAPRAWIONO – Części neonu z tyłu lokacji PARTER Bar nie można zniszczyć za pomocą kul.
Konsulat
- NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań gadżet Cyklop Valkyrie nie daje się przymocować do możliwej do zniszczenia ściany w garażu.
- NAPRAWIONO – Gracze mogą wskoczyć do pianina w lokacji PARTER Pokój prasowy.
- NAPRAWIONO – Brak kolizji między gadżetami gracza a metalową podłogą w lokacji PIWNICA Archiwa.
- NAPRAWIONO – Gracz może zostać trafiony i zabity przez dach Biura konsula.
- NAPRAWIONO – Poprawiono efekt zniszczenia białych ścian konsulatu.
Hereford
- NAPRAWIONO – Niepoprawny poziom detali wyświetlanych w lokacji PARTER Jadalnia podczas przybliżania widoku z lokacji ZEWN. Kwatery.
- NAPRAWIONO – Krawędź ściany między lokacją PARTER Garaż a ZEWN. Wózki widłowe nie jest chroniona wzmocnieniami ściany.
- NAPRAWIONO – Niepoprawne kolizje z drzwiami garażu.
- NAPRAWIONO – Niepoprawne kolizje z korytarzem w piwnicy.
- NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań nie da się zamontować kamery Cyklop Valkyrie na możliwej do zniszczenia ścianie po wschodniej stronie szatni.
- NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań nie da się zamontować kamery Cyklop Valkyrie na możliwej do zniszczenia ścianie wychodzącej za szatnię.
- NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań nie da się zamontować kamery Cyklop Valkyrie na możliwej do zniszczenia ścianie wychodzącej za skład okładzin balistycznych.
- NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań nie da się zamontować kamery Cyklop Valkyrie na możliwej do zniszczenia ścianie wychodzącej za garaż.
- NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań nie da się zamontować kamery Cyklop Valkyrie na możliwej do zniszczenia ścianie wychodzącej za jadalnię.
- NAPRAWIONO – Brak kolizji z możliwymi do zniszczenia ścianami w lokacjach I PIĘTRO Gabinet i II PIĘTRO Skład okładzin balistycznych.
- NAPRAWIONO – Gracze widzą czerwoną ścianę we wnętrzu lokacji I PIĘTRO Sypialnia dziecięca.
- NAPRAWIONO – Zjazd na linie podczas spadku z krawędzi może skutkować zmianą systemu kolizji na mapie.
- NAPRAWIONO – Skok przez barierkę w lokacji ZEWN. Taras w celu dosięgnięcia do ZEWN. Schody boczne może być bardzo trudny.
- NAPRAWIONO – Dron nie wykazuje kolizji z narożnikiem ściany.
- NAPRAWIONO – W Kontenerze jest luka, przez którą gracze mogą strzelać.
- NAPRAWIONO – Operator „wystaje” przez podłoże po zainicjowaniu czynności ruchu na linie z lokacji PIWNICA Szatnia przez ukryte wejście do piwnicy.
Dom
- NAPRAWIONO – Problem z przypisaniem w lokacji PARTER Schody w holu między dwoma ścianami.
- NAPRAWIONO – Kamera Cyklop Valkyrie nie daje się zamocować do żadnych drzwi garażu podczas fazy przygotowań w Domu.
- NAPRAWIONO – Drony mogą wypaść poza mapę, jeżeli zostaną wrzucone do lokacji ZEWN. Ulica od frontu.
- NAPRAWIONO – Niezgodności w zniszczeniach barykady przez dwóch graczy w pobliżu lokacji ZEWN. Tylna weranda / PARTER Tylne wejście.
Kafe Dostojewski
- NAPRAWIONO – Pociski przechodzą przez niezniszczalne ściany i nie wykazują kolizji między lokacjami PARTER Piekarnia i PARTER Piekarnia Kuchnia, wyłącznie z kierunku obszaru PARTER Piekarnia.
- NAPRAWIONO – Dolna część ścian kuchni pozostaje nie zostaje zniszczona w lokacji II PIĘTRO Toalety.
Kanał
- NAPRAWIONO – Gracze mogą przeskoczyć przez monitory w lokacji II PIĘTRO Centrum Kontroli.
- NAPRAWIONO – Gracze mogą wskoczyć na niewidzialną barierkę w lokacji ZEWN. Dźwig do łodzi.
- NAPRAWIONO – Gracz wylatuje z mapy po trafieniu w mydelniczkę w lokacji PARTER Natryski.
- NAPRAWIONO – Gracz jest w stanie przeskoczyć przez Kanał w okolicy dźwigu do łodzi.
- NAPRAWIONO – Gracze nie mogą przeskoczyć nad ławkami w lokacji ZEWN. Frontowy trawnik.
- NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali przy zbliżaniu się do białych mebli w lokacji CK – II PIĘTRO Centrum kontroli.
Oregon
- NAPRAWIONO – Gracz może przeskoczyć przez kartonowe pudło w lokacji I PIĘTRO Strażnica.
- NAPRAWIONO – Kamera Cyklop Valkyrie nie daje się zamocować do drzwi garażu w fazie przygotowań w Oregonie.
- NAPRAWIONO – Drony „wystają” przez ściany i sufit w obszarze bez sufitu w lokacji I PIĘTRO Stołówka Korytarz.
- NAPRAWIONO – Lokalizacja bomby B unosi się w powietrzu w obszarze PARTER Kuchnia.
- NAPRAWIONO – Po umieszczeniu tarczy w drzwiach w lokacji PARTER Sala spotkań gracze nie mogą nad nią przeskoczyć.
- NAPRAWIONO – Widoczna jest szczelina między ścianami we wschodnim narożniku między lokacjami I PIĘTRO Główna sypialnia a początkiem głównych schodów.
- NAPRAWIONO – Telewizor i magazyny unoszą się w powietrzu po zniszczeniu szafki, na której się znajdowały.
Samolot
- NAPRAWIONO – Strefa zajęcia w trybie zabezpieczania obszaru nie obejmuje przestrzeni w rogu Luku bagażowego.
- NAPRAWIONO – Komórki nitro umieszczone na krzesłach w lokacji DOLNY POKŁAD Ładownia po aktywowaniu nie zadają operatorom obrażeń.
- NAPRAWIONO – Obrońcy mogą dostać się na dach samolotu prezydenckiego, skacząc z rozkładanej tarczy.
- NAPRAWIONO – Gracze „wystają” przez szafkę w lokacji DOLNY POKŁAD Punkt pierwszej pomocy podczas skoku przez rozkładaną tarczę.
- NAPRAWIONO – Obrońcy widzą cienie odradzających się atakujących przez okna samolotu.
Jacht
- NAPRAWIONO – Kamera Cyklop Valkyrie widzi przez ścianę między lokacjami ZEWN. Tylny pokład a I PIĘTRO Tylne schody z obszaru I PIĘTRO Kuchnia Korytarz.
- NAPRAWIONO – Kamera Cyklop Valkyrie nie wykazuje kolizji z sufitem w obszarze I PIĘTRO Kuchnia Schody.
- NAPRAWIONO – Po odbiciu się z kanapy postać może „wystawać” do wnętrza schodów w lokacji II PIĘTRO Schody na górny pokład.
- NAPRAWIONO – Gracz może „uwięznąć” w obszarze PARTER Maszynownia Korytarz.
- NAPRAWIONO – Przy użyciu rozstawianej tarczy gracze mogą dostać się na szczyt prywatnej łodzi podwodnej w pomieszczeniu Aklark Łódź podwodna.
- NAPRAWIONO – Skok w odpowiednim miejscu w lokacji PARTER Maszynownia daje graczowi niesprawiedliwą przewagę.
- NAPRAWIONO – Gracz może „uwięznąć” w lokacji ZEWN. Łódź podwodna po spadnięciu z góry w pozycji leżącej.
- NAPRAWIONO – W lokacji PARTER Schody frontowe wyświetla się pytanie o skok, ale samej czynności nie można wykonać.
- NAPRAWIONO – Przy zastosowaniu drona gracze widzą przez powierzchnię lokacji Wyłom Zachód w statku.
- NAPRAWIONO – Gracze mogą wykonać skok między lokacjami PARTER Schody frontowe i I PIĘTRO Schody frontowe.
- NAPRAWIONO – Jager może uwięznąć po spełnieniu określonych warunków.
- NAPRAWIONO – Drony nie wykazują kolizji z barem w lokacji II PIĘTRO Kasyno.