Pełna lista zmian jakie wniesie dodatek Skull Rain do Rainbow Six: Siege

Gry
548V
Pełna lista zmian jakie wniesie dodatek Skull Rain do Rainbow Six: Siege
Paweł Musiolik | 01.08.2016, 21:07

Wiemy już, że jutro pojawi się aktualizacja , która wystartuje trzeci sezon i doda nowe DLC - Skull Rain. A jaka jest pełna lista zmian wprowadzonych przez aktualizację?

Na początku trzeba zaznaczyć, że jutro, na 14:00 planowany jest start konserwacji serwerów, które zostaną wyłączone w celu implementacji zmian w grze i udostępnienia dodatku. A zmiany jakie wprowadzi aktualizacja 4.0 są ogromne.

Dalsza część tekstu pod wideo

Rozgrywka

Poprawki dot. broni

  • NAPRAWIONO – Komórki nitro są w stanie zabić / zadać obrażenia / eksplodować przez wzmocnioną ścianę.
  • NAPRAWIONO – Broń może zniknąć, kiedy gracz zwalnia przycisk uzupełniania amunicji.
  • NAPRAWIONO – Niektóre malowania są niedostępne dla broni G36C.
  • NAPRAWIONO – Niektóre malowania nie nanoszą się na broń G36C (Ash).
  • NAPRAWIONO – W pozycji leżącej, po strzale z Super 90 i przemieszczeniu się, pojawia się nienaturalna animacja.
  • NAPRAWIONO – Zbyt długie przytrzymanie klawisza przeładowania powoduje, że przeładowanie się nie rozpoczyna. Wydłużono czas przytrzymania przycisku w celu zapobiegnięcia przeładowaniu.
  • NAPRAWIONO – Po zmianie broni, podczas uzupełniania amunicji przy skrzyni z zaopatrzeniem, niekiedy pojawiała się ona w wersji odwróconej.

Poprawki dot. dodatków do broni

  • NAPRAWIONO – Podgląd odrzutu podczas zastosowania tłumika płomienia i uchwytu pionowego na broni SR-25 Blackbearda wygląda inaczej niż w pozostałych przypadkach.
  • NAPRAWIONO – Tłumik płomienia nie działa prawidłowo w określonych miejscach w Kafe Dostojewski.
  • NAPRAWIONO – Po założeniu tłumika płomieni skala odrzutu niektórych karabinków półautomatycznych zmienia się.
  • NAPRAWIONO – Do SR-25 Blackbearda nie można założyć celownika kolimatorowego.
  • NAPRAWIONO – W kamerze powtórkowej nie widać wiązki emitowanej przez celownik laserowy.

Poprawki dot. gadżetów

  • NAPRAWIONO – Gracze, którzy zostaną powaleni podczas korzystania z LKM-u Tachanki, a następnie byli reanimowani, nie wykazują kolizji z LKM i nie mogą z niego korzystać.
  • NAPRAWIONO – Niektóre gadżety po zniszczeniu regenerowały się po zbyt długim czasie.
  • NAPRAWIONO – Cyklop założony na złotej lampie w Banku unosi się w powietrzu.
  • NAPRAWIONO – Ładunek kasetowy założony na lokacji ZEWN. Frontowe patio w Domku górskim generuje nieprawidłowe efekty animacji i dźwiękowe.
  • NAPRAWIONO – Cyklop nie wykazuje kolizji z żadnym z wazonów z kwiatami na stołach w Kafe.
  • NAPRAWIONO – Cyklop wykazuje nieprawidłowe kolizje z soplami na Jachcie.
  • NAPRAWIONO – Cyklop nie wykazuje kolizji z drewnianymi belkami na Granicy.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro można umieścić w torbach na pieniądze w Skarbcach na mapie Bank.
  • NAPRAWIONO – Cyklop nie wykazuje kolizji z siatką ładunkową w lokacji DOLNY POKŁAD Luk bagażowy w Samolocie.
  • NAPRAWIONO – Gadżety mogą przeniknąć przez tekstury mapy, jeżeli zostaną umieszczone na elemencie możliwym do zniszczenia.
  • NAPRAWIONO – Cyklop nie wykazuje kolizji z górną częścią wzmocnienia ścian.
  • NAPRAWIONO – Gadżety można wrzucić do wnętrza metalowych prętów w górnej części Samolotu.
  • NAPRAWIONO – Na nagraniu kamery killcam efekty wizualne gadżetu IQ nie wyświetlają się prawidłowo.
  • NAPRAWIONO – Podczas strzelania z drona elektrycznego do stacjonarnego LKM Tachanki gracz otrzymuje obrażenia.
  • NAPRAWIONO – Kamerę Cyklop (Valkyrie) można wyrzucić na zewnątrz podczas fazy przygotowań w Banku.
  • NAPRAWIONO – Obrona reaktywna Jagera wykazuje nieprawidłowe kolizje ze ścianą po prawej stronie pociągu przy lokacji Kafe.
  • NAPRAWIONO – Po wykonaniu odpowiednich czynności, kamera Cyklop (Valkyrie) widzi to, co dzieje się na zewnątrz Samolotu.
  • NAPRAWIONO – Skaner IQ nie odnajduje czujnika bicia serca Pulse’a.
  • NAPRAWIONO – Wieżyczka Tachanki zacina się na animacji prowadzenia ognia, jeżeli gracz, który ją obsługuje zostaje usunięty na skutek zabicia członka własnej drużyny.
  • NAPRAWIONO – Obrońca trzymający rozstawianą tarczę jest tylko częściowo oślepiany przez oślepiacz Blitza.
  • NAPRAWIONO – Mina gazowa przelatuje przez podłogę, jeżeli zostanie rzucona na drut kolczasty, a następnie usunięta.
  • NAPRAWIONO – Mata Frost pozostaje widzialna, jeżeli gracz został na niej reanimowany.
  • NAPRAWIONO – Gracze nie mogą otrzymać postrzału w głowę, jeżeli aktywują animację walki wręcz z tarczą balistyczną.
  • NAPRAWIONO – Drut porażający Bandita unosi się w powietrzu, jeżeli został umieszczony na drzwiach podłogowych, które następnie uległy zniszczeniu.
  • NAPRAWIONO – Cyklop unosi się w powietrzu, jeżeli został umieszczony na gaśnicy w lokacji I PIĘTRO Pokój socjalny na Granicy.
  • NAPRAWIONO – Gadżety nie wykazują kolizji z wirnikami silnika w lokacji PARTER Maszynownia na Jachcie.
  • NAPRAWIONO – Cyklopa nie można zniszczyć za pomocą komórki nitro, jeżeli został umieszczony na serwerach w lokacji PIWNICA Serwerownia w Banku.
  • NAPRAWIONO – Cyklop unosi się w powietrzu, jeżeli został zamontowany na posągach, znajdujących się na Jachcie.
  • NAPRAWIONO – Po pierwszym rzucie granatem na granatach wszystkich typów znika element graficzny przedstawiający zawleczkę.
  • NAPRAWIONO – Detonacja ładunku wyważającego podczas biegu powoduje, że detonator unosi się w powietrzu obok broni.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wykorzystywać powiadomienie dot. skoku, pojawiające się w związku z rozstawianą tarczą, aby przeskakiwać przez uszkodzone ściany.
  • NAPRAWIONO – Obrońcy mogą wzmacniać tę samą ścianę od obu stron.
  • NAPRAWIONO – Za pomocą ataku wręcz gracze mogą zniszczyć gadżety po drugiej stronie paneli pancernych Castle’a.
  • NAPRAWIONO – Atak na zabarykadowane drzwi lub okno powoduje, że Cyklop, który był na nich umieszczony, ześlizguje się w dół.
  • NAPRAWIONO – Podczas próby umieszczenia gadżetu na poziomie innym niż wysokość oczu występuje duża martwa strefa.
  • NAPRAWIONO – Operatorzy niekiedy nie mogą aktywować unikatowego gadżetu podczas sprintu przy sterowaniu z klawiatury i myszy.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro, Cyklopy i ładunki gazowe nie ulegają prawidłowemu zniszczeniu, kiedy wchodzą w kontakt z drutem kolczastym pod napięciem.

Poprawki z zakresu rejestracji trafień

  • NAPRAWIONO – Występują problemy z zakresu rejestracji trafień z broni dodatkowej i pistoletów podczas strzałów w nogi / dolną część ciała z dużej odległości.

Poprawki z zakresu kamery kill cam

  • NAPRAWIONO – Odrzut Glaza oglądany w widoku z kamery killcam wydaje się być bardzo mały.
  • NAPRAWIONO – Kamera killcam jest ustawiona w położeniu przesuniętym, jeżeli gracz wykonywał ruch w prawo lub w lewo.
  • NAPRAWIONO – Kamera killcam jest ustawiona w położeniu przesuniętym w przypadku graczy, którzy zginęli podczas przemieszczania się za osłoną, ale nie w przypadku graczy, którzy ich zabili.
  • NAPRAWIONO – Postaci teleportują się w widoku z kamery killcam.
  • NAPRAWIONO – Tłumik płomienia postaci wygląda na nieprawidłowo zamontowany na nagraniu z kamery killcam przedstawiającym śmierć danej postaci.
  • NAPRAWIONO – Na nagraniu z kamery killcam rozprysk krwi pojawia się dwukrotnie.
  • NAPRAWIONO – Gracze zabici z broni SASG-12 widzą na nagraniu z kamery killcam łuski unoszące się w powietrzu.
  • NAPRAWIONO – Jeżeli ostatni atakujący zostaje zabity przez gadżet wcześniej zabitego obrońcy, podawany jest nieprawidłowy zwycięzca.
  • NAPRAWIONO – Brak efektów dźwiękowych podczas odtwarzania nagrania z kamery killcam.
  • NAPRAWIONO – Podczas odtwarzania nagrań lina do zjazdów jest niewidoczna.
  • NAPRAWIONO – Ramiona postaci graczy są w dziwnych pozycjach na ich nagraniach z kamery killcam.
  • NAPRAWIONO – Podczas zjazdu operatora po linie w stylu australijskim, na kamerze killcam niekiedy występuje efekt odwrotnego odrzutu.
  • NAPRAWIONO – W widoku pierwszoosobowym kamery killcam niekiedy brakuje efektów rozprysku krwi.

Poprawki związane z opóźnieniami

  • NAPRAWIONO – Atakujący mogą pominąć kolizje poprzez wprowadzenie latencji, aby opóźnić animację ruchu po linie tak, iż mogą poruszać się przez czas trwania animacji.

Poprawki dot. fazy przygotowań

  • NAPRAWIONO – Jeżeli w fazie przygotowań zniszczone zostały wszystkie drony, lokalizacje odrodzenia nie są widoczne.
  • NAPRAWIONO – Atakujący może utknąć na ekranie wyboru miejsca odrodzenia, jeżeli jego dron został zniszczony, a on usiłuje natychmiast zmienić lokalizację odrodzenia w trakcie fazy przygotowań.

Poprawki dot. dronów

  • NAPRAWIONO – Drony widzą przez stół w Oregonie.
  • NAPRAWIONO – Dron może wypaść poza mapę przy lokacji ZEWN. Wyłom Wschód na Jachcie.
  • NAPRAWIONO – Dron może wypaść poza mapę przy lokacji ZEWN. Lodowiec Wschód na Jachcie.
  • NAPRAWIONO – Atakujący mogą skanować obrońców w czasie, kiedy ich drony są nadal wypuszczone.
  • NAPRAWIONO – Jeżeli atakujący rzuci drugiego drona w tym samym momencie, w którym zniszczony zostaje jego pierwszy dron, animacja rzutu na chwilę zacina się, a następnie dron wypada poza mapę.
  • NAPRAWIONO – Gracz zacina się na interfejsie HUD podczas sterowania dronem, jeżeli nacisnął klawisz Escape po aktywowaniu drona.

Poprawki dot. operatorów

Tachanka

  • NAPRAWIONO – Wieżyczka unosi się w powietrzu, jeżeli zabraknie w niej amunicji.

Bandit

  • NAPRAWIONO – Jeżeli włączony jest przydział gadżetów, naciśnięcie klawisza R1 nadal wymaga przytrzymania Kwadratu.
  • NAPRAWIONO – Gracz, który wykrwawi się po przejściu w stan powalenia w wyniku kontaktu z drutem porażającym, nie otrzymuje zarejestrowanych zabójstw.

Blackbeard

  • NAPRAWIONO – Gracze oglądający Blackbearda w trybie wsparcia w momencie, kiedy usuwa on tarczę w trybie ognia mierzonego obserwują, że tarcza staje się niewidzialna.
  • NAPRAWIONO – Szybkość Blackbearda zostaje zresetowana do poziomu normalnego, nawet jeżeli używa swojej tarczy, po opuszczeniu stacjonarnego LKM-u Tachanki.
  • NAPRAWIONO – Po śmierci z rąk Blackbearda gracze często obserwują przesunięcie efektu tłumienia płomienia na nagraniu z kamery killcam.

Blitz

  • NAPRAWIONO – Błysk tarczy Blitza pojawia się ponownie na ekranie projektora w lokacji II PIĘTRO Salon.
  • NAPRAWIONO – Tarcza z oślepiaczem czasami obraca się i „wystaje” przez model postaci w widoku z trzeciej osoby.
  • NAPRAWIONO – Kamera nie wyświetla poprawnie obrazu, jeżeli ostatnie śmiertelne trafienie w rundzie zadaje Blitz.
  • NAPRAWIONO – Niewidzialność dla kolegów z drużyny w trybie PvP.

Frost

  • NAPRAWIONO – W samolocie gracze nie mogą rozłożyć maty na podłodze, na której leżą papiery.
  • NAPRAWIONO – Łuski pocisków MK1 9 mm są wyrzucane po złej stronie broni.
  • NAPRAWIONO – Animacja Frost wygląda na szukodzoną podczas obrotu kamery w sytuacji, kiedy postać trzyma pułapkę.
  • NAPRAWIONO – Gracze uwięzieni przez matę mogą się poruszać, jeżeli przeskoczą przez zabarykadowane drzwi w pozycji przykucniętej.
  • NAPRAWIONO – Gracz schwytany przez matę może wziąć do ręki broń, jeżeli kolega z drużyny przestanie reanimować gracza przed zakończeniem tej czynności.
  • NAPRAWIONO – Brak odtwarzanego dźwięku, jeżeli operator zostaje uratowany z pułapki na niedźwiedzie.

Fuze

  • NAPRAWIONO – W menu operatora nie można obrócić modelu tarczy Fuze’a wokół własnej osi.
  • NAPRAWIONO – Przy reanimacji liczba amunicji do pistoletu ulega zwiększeniu.

IQ

  • NAPRAWIONO – IQ nadal wykrywa urządzenia elektroniczne w trybie widza, nawet po tym, jak zginęła.
  • NAPRAWIONO – Operatorzy zacinają się w zapętlonej animacji, jeżeli gracz naciśnie wielokrotnie przyciski „LB", „RB" i „Y".
  • NAPRAWIONO – Po przełączeniu na ładunek wyważający wykrywacz elektroniki wyświetla zostaje wyświetlony jako podłożony.
  • NAPRAWIONO – Podczas czołgania wykrywacz elektroniki w dalszym ciągu wykrywa gadżety.
  • NAPRAWIONO – IQ jest w stanie skanować kamery i gadżety bez używania skanera, jeżeli używa granatu ogłuszającego jako broni dodatkowej.
  • NAPRAWIONO – Gadżet IQ pojawia się w pozycji przesuniętej podczas animacji przeładowania broni.

Jager

  • NAPRAWIONO – Gadżet obrony reaktywnej Magpie nie wykazuje kolizji z dronami.
  • NAPRAWIONO – Jager jest w stanie umieścić swój gadżet na rozstawianej tarczy kolegi z drużyny.
  • NAPRAWIONO – Pytanie o rozstawienie gadżetu Jagera pojawia się dalej od ściany niż powinno, przez co gracz zostaje teleportowany.

Kapkan

  • NAPRAWIONO – Pułapki wybuchowe (EDD) Kapkana ustawione na oknach nie zabijają operatorów o pancerzu 2 lub 3, jeżeli spowodują detonację podczas wtargnięcie z liny w pozycji siedzącej.
  • NAPRAWIONO – Jeżeli dwóch graczy minie gadżet EDD Kapkana w sytuacji, kiedy jest on umieszczony w drzwiach o podwójnej szerokości, mogą uniknąć śmierci.
  • NAPRAWIONO – Gadżet EDD może zostać umieszczony w pozycji nieprostopadłej w przyległych drzwiach.
  • NAPRAWIONO – Gadżet EDD wybucha, nawet jeżeli gracz przeczołga się pod laserem nie przerywając wiązki.
  • NAPRAWIONO – Atakujący może aktywować pułapkę Kapkana poprzez „wystawanie” przez barykadę.
  • NAPRAWIONO – Gracz może zostać wyrzucony z gry za zabijanie członków własnej drużyny, jeżeli pułapka Kapkana zabije sojusznika.
  • NAPRAWIONO – W trybie zabezpieczania obszaru pytanie o użycie gadżetu Kapkana nakłada się na cel.

Montagne

  • NAPRAWIONO – Szybkie naciskanie przycisków RB i LB powoduje anulowanie animacji, nawet jeżeli operator nie posiada granatów.
  • NAPRAWIONO – Operator może znajdować się w trybie ognia mierzonego nawet z granatem w ręku lub z rozłożoną tarczą.
  • NAPRAWIONO – Dzięki błędowi istnieje możliwość strzelania nawet przy rozstawionej/w pełni rozłożonej tarczy.

Pulse

  • NAPRAWIONO – Czujnik bicia serca nie wprowadza kontrolera w prawidłowe drgania w momencie wykrycia nieprzyjaciela.
  • NAPRAWIONO – Kiedy Pulse jest obserwowany przez kamerę widza i wykryje bicie serca, kontroler gracza wibruje w sposób ciągły zamiast wykonać pojedynczą wibrację w momencie wykrycia.
  • NAPRAWIONO – Animacja czujnika bicia serca powtarza się za każdym przełączeniem widoku kamery między graczem jako członkiem drużyny i jako obserwatorem.

Rekrut

  • NAPRAWIONO – Rekrut SWAT z tarczą balistyczną nie ma ciężkiego pancerza.

Rook

  • NAPRAWIONO – Hełm Adrian Rooka wystaje przez kołnierz w trybie podglądu lub w widoku pełnoekranowym.

Sledge

  • NAPRAWIONO – Użycie młota taktycznego Sledge'a niekiedy powoduje, że animacja skończy się przedwcześnie, a gracz nie może używać młota przez resztę rundy.

Twitch

  • NAPRAWIONO – Wiązka z tazera drona elektrycznego może „wystawać” przez ściany.

Thermite

  • NAPRAWIONO – Odłamki ze zniszczonych wzmocnionych drzwi podłogowych są niewłaściwie odtwarzane.
  • NAPRAWIONO – Ładunki wyważające można umieścić na niezniszczalnych powierzchniach na mapie Kanał.

Valkyrie

  • NAPRAWIONO – Rzucenie gadżetem Cyklop w torbę sportową spowoduje, że torba zniknie.
  • NAPRAWIONO – Ramiona graczy wydają się rozciągać w widoku z kamery powtórkowej.
  • NAPRAWIONO – Kamery Cyklop nie pozwalają na wystarczająco łatwą identyfikację nieprzyjacielskich operatorów.
  • NAPRAWIONO – Kamera Cyklop przestawia się na widok czarno-białych kółek podczas wywołania komunikatu „Wykryto cię” w trakcie sprawdzania kamer.
  • NAPRAWIONO – Nazwa unikatowej zdolności jest niewidoczna na ekranie szczegółów i statystyk tej postaci.

Poprawki dot. perspektywy gracza

Ogólne poprawki

  • NAPRAWIONO – Gracz, który został zastrzelony podczas skoku, może w dalszym ciągu strzelać, dopóki animacja skoku nie dobiegnie końca.
  • NAPRAWIONO – Strzały w głowę przez ścianę lub barykadę niekiedy nie powodują, że trafiony gracz ginie lub przechodzi w stan powalenia.
  • NAPRAWIONO – Jeżeli elementy wizualne związane ze stanem powalenia zostały aktywowane na końcu rundy, wyświetlają się one również przy powtórce końca rundy.
  • NAPRAWIONO – Ślady lotu kul przemieszczają się w modelu trzecioosobowym, co co wywołuje niewłaściwą prezentację wymiany ognia w porównaniu do widoku pierwszoosobowego.
  • NAPRAWIONO – Gracze nie mogą zaatakować wręcz przeciwnika na linie, który nie znajduje się dokładnie na wprost okna.
  • NAPRAWIONO – Po ponownym podłączeniu do gry, graczom w trybie wsparcia wyświetla się niewłaściwa postać.
  • NAPRAWIONO – Operatorzy, którzy korzystają z LKM-ów, niekiedy nie widzą efektu rozprysku krwi po trafieniu wroga.
  • NAPRAWIONO – Inne osoby widzą postać gracza w pozycji „padnij”, podczas gdy u samego gracza postać kuca, stoi lub biegnie.
  • NAPRAWIONO – Problemy z replikacją w widoku trzecioosobowym powodują, że operatorzy wyglądają, jakby celowali lub byli zwróceni w inne kierunki.
  • NAPRAWIONO – Operatorzy z tarczą niekiedy stają się niewidzialni po wykonaniu dużej liczby animacji.
  • NAPRAWIONO – Gracz „zacina się”, jeżeli został powalony podczas wspinania się na drabinę.
  • NAPRAWIONO – Jeżeli gracz przejdzie w stan powalenia w momencie, kiedy trzymał gadżet, broń podstawowa może unosić się w powietrzu nad ciałem.
  • NAPRAWIONO – Podczas próby wzmocnienia ścian w fazie przygotowań niektóre ściany mogą przybierać kolor czerwony.
  • NAPRAWIONO – Palce operatora drżą w animacji okresu bezczynności.
  • NAPRAWIONO – Broń gracza unosi się w powietrzu po jego śmierci.
  • NAPRAWIONO – Podczas rozpoczynania sesji gry na mapie Granica słowo „clearance” na ekranie ładowania jest napisane z błędem.

Poprawki dot. interfejsu użytkownika

  • NAPRAWIONO – Gracze wprowadzeni w stan powalenia przez eksplozję, którzy następnie wykrwawili się na śmierć, są oznaczeni niewłaściwą ikoną w kanale informacji o zgonach.
  • NAPRAWIONO – Jeżeli najlepszy zawodnik gry zostaje wyrzucony z meczu przed pokazem zwycięzców, jego nazwisko i wynik nie wyświetla się na ekranie z prezentacją wyników.
  • NAPRAWIONO – Podczas przełączania między padem a klawiaturą i myszką, przy rozpoczynaniu działań nadal pojawia się tekst tymczasowy.
  • NAPRAWIONO – Podczas próby wyjścia z gry własnej na serwerach dedykowanych tekst w języku francuskim wyświetla się niepoprawnie.
  • NAPRAWIONO – Nazwa najlepszego zawodnika wyświetla się niepoprawnie podczas pokazu zwycięzców.
  • NAPRAWIONO – Opis używanego gadżetu w niektórych językach wystaje poza granice pola opisu.
  • NAPRAWIONO – Na ekranie dostosowania wyposażenia broni widnieje tekst w postaci skróconej.
  • NAPRAWIONO – Jeżeli gracz jest zbanowany, menu zawierają odtąd wyraźną informację na ten temat.
  • NAPRAWIONO – Podczas wyboru operatora opis niektórych broni nachodzi na model uzbrojenia.
  • NAPRAWIONO – Podczas wyświetlania podstrony układu sterowania kontrolera, w zakładce Sterowanie, w menu Opcje, tekst o gadżecie głównym jest obcięty.
  • NAPRAWIONO – Ikony myszy zasłaniają pasek postępu czynności, jeżeli został ustawiony jako przycisk czynności.
  • NAPRAWIONO – Dla niektórych malowań Sezonu 2 nie wyświetlają się opisy poziomów.
  • NAPRAWIONO – Panel podglądu odświeża się w momencie zamknięcia menu Opcji.
  • NAPRAWIONO – Linki do strony WWW dla niektórych regionów nie działają.
  • NAPRAWIONO – U operatora, który odrodził się z rozbrajaczem, niekiedy nie wyświetla się pytanie o jego użycie.
  • NAPRAWIONO – Działanie menu w trakcie raportu po akcji było mylące.
  • NAPRAWIONO – Po naciśnięciu przycisków [WSTECZ] lub [START] panele Aktywności lub Opcje i Informacje pojawiają się z pewnym opóźnieniem.
  • NAPRAWIONO – Przycisk przybliżania na osprzęcie głowy nie działa w zaplanowany sposób.

Poprawki dot. menu

  • NAPRAWIONO – Gracze zacinają się na nakładce z doładowaniem na ekranie, kiedy próbują aktywować doładowanie w momencie rozpoczynania meczu.
  • NAPRAWIONO – Gracze z drużyny atakującej nie mają dostępu do menu opcji w trybie wsparcia podczas fazy przygotowań.
  • NAPRAWIONO – Broń i celowniki są niekiedy przezroczyste na ekranie dodatków do broni.
  • NAPRAWIONO – W momencie próby dostępu do menu malowania broni graczom wyświetla się komunikat „Posiadasz wszystkie dostępne malowania”.
  • NAPRAWIONO – Kanał z wiadomościami nie przełącza się, dopóki gracz nie przejdzie na inną zakładkę i wróci w to samo miejsce.
  • NAPRAWIONO – Pakiet Safari pojawia się w części Zawartość cyfrowa nawet po nabyciu Przepustki Sezonowej.
  • NAPRAWIONO – Tekst po prawej stronie menu, jak również w Centrum Danych i na ekranach typu NAT jest za mały.
  • NAPRAWIONO – Tekst „Online" wyświetlany po wejściu w profil gracza jest za mały.
  • NAPRAWIONO – Część tekstu na panelu bocznym podczas tworzenia playlisty w trybie meczu własnego jest za mała.
  • NAPRAWIONO – Niekiedy gracz nie otrzymuje Rozgłosu, jeżeli wystąpiły u niego problemy z siecią.
  • NAPRAWIONO – Dwuwymiarowy podgląd broni ładuje się za długo.

Poprawki dot. dźwięku

  • NAPRAWIONO – Po naciśnięciu klawisza Wstecz, w celu wycofania z menu wyposażenia do wcześniejszego menu, słychać niewłaściwy dźwięk.
  • NAPRAWIONO – Wybór w menu rozwijanym powoduje odtworzenie równocześnie dźwięku nawigacji i potwierdzenia.
  • NAPRAWIONO – Podczas przechodzenia do menu Portalu rozlega się zapasowy dźwięk potwierdzenia.
  • NAPRAWIONO – Kiedy na dole ekranu pojawia się wiadomość, rozlega się dźwięk Panel wł./wył.

Poprawki dot. trybów gry

Poprawki dot. trybu rankingowego

  • NAPRAWIONO – Nowi gracze poniżej 20. poziomu mają dostęp do meczów rankingowych.

Poprawki dot. gry własnej użytkownika

  • NAPRAWIONO – Miejsca na widzów nachodzą na siebie w centralnej części ekranu.
  • NAPRAWIONO – Host gry w trybie zakładnika w meczach własnych użytkownika wygrywa każdą rundę, jeżeli zabije zakładnika.
  • NAPRAWIONO – Ikona hosta nie aktualizuje się po wybraniu nowego hosta.

Poprawki dot. trybu ratowania zakładnika

  • NAPRAWIONO – Pod koniec powtórki rundy flara sygnałowa w punkcie ewakuacji jest „zamrożona”.
  • NAPRAWIONO – Na początku każdej rundy pojawia się animacja upadku zakładnika.
  • NAPRAWIONO – Brakująca tekstura w okolicach pasa zakładnika-mężczyzny.
  • NAPRAWIONO – Śmierć zakładnika w wyniku przejścia w tryb powalenia, w którym zakładnik się wykrwawia, skutkuje zwycięstwem atakujących.

Poprawki dot. trybu zabezpieczania obszaru

  • NAPRAWIONO – Pojemnik z substancjami niebezpiecznymi w trybie zabezpieczania obszaru wykazuje nieprawidłowe kolizje z pociskami.

Poprawki dot. trybu Terrohunt

  • NAPRAWIONO – Niektóre komórki nitro wyświetlają się wewnątrz ścian lub pod dziwnym kątem.
  • NAPRAWIONO – Gracz nie ma możliwości stwierdzić, czy kamizelka nieprzyjaciela z ładunkiem wybuchowym została deaktywowana.
  • NAPRAWIONO – Postacie sterowane przez komputer nie są w stanie rzucać ładunków C4.
  • NAPRAWIONO – Gracze nie są w stanie podnieść rozbrajacza po pierwszej bombie w trybie Terrohunt, jeżeli nad nim stoją.
  • NAPRAWIONO – Postacie sterowane przez komputer nie są w stanie wchodzić po linie po uszkodzonych ścianach.

Poprawki dot. kamery widza

  • NAPRAWIONO – W lokacji PARTER Jadalnia przyległej do PARTER Salon w domku górskim występuje martwa strefa.
  • NAPRAWIONO – Podczas obserwacji lokacji I PIĘTRO Sypialnia Korytarz na pierwszym piętrze domku górskiego występują martwe strefy.
  • NAPRAWIONO – Postaci stają się niewidzialne, kiedy znajdują się na pierwszym piętrze domku górskiego i wyjdą na krawędzie dachu budynku.
  • NAPRAWIONO – Jeżeli gracz zginął podczas korzystania z widoku pierwszoosobowego, zostaje przełączony do widoku pierwszoosobowego gracza, który go zabił.
  • NAPRAWIONO – Gracz może napotkać na martwe strefy podczas obserwowania Głównej sypialni na I piętrze.
  • NAPRAWIONO – Przypisania klawiszy sterujących w trybie widza są takie same, jak przypisania w grze.
  • NAPRAWIONO – Przejścia na podłodze nie są tak płynne, jak powinny być.
  • NAPRAWIONO – Podczas oglądania Tachanki w roli widza, można zaobserwować uszkodzoną animację.
  • NAPRAWIONO – Pasek zdrowia nad modelem gracza i pasek wyświetlany na interfejsie mogą ulec desynchronizacji.
  • NAPRAWIONO – Brak wskazówki wizualnej, że gracz broniący jest wykryty, kiedy znajduje się na zewnątrz.

Poprawki dot. projektu poziomów

Bank

  • NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali złotego logo na brązowej ścianie widocznej z lokacji PARTER Biuro Korytarz.
  • NAPRAWIONO – Kamera Cyklop Valkyrie nie daje się zamocować na zewnętrznej ścianie garażu w banku.
  • NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali w banku podczas przybliżania widoku z parteru do biura kasjerów.
  • NAPRAWIONO – Gracze niekiedy odradzają się w ścianie.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przeskoczyć przez ścianę po odbiciu z kanapy w lokacji I PIĘTRO Sala zarządu.
  • NAPRAWIONO – Gracze stojący za kratami w Skarbcu nie są oślepiani przez gadżet Blitza, granaty ogłuszające lub granaty błyskowe.
  • NAPRAWIONO – Niektóre ścianki boksów są niezniszczalne.
  • NAPRAWIONO – Odłamki zniszczonych drzwi podłogowych w schowku sprzątaczy (I PIĘTRO) i biurze administratora (PARTER) unoszą się w powietrzu.
  • NAPRAWIONO – Błędnie rozmieszczone tekstury we wnętrzu metalowych skrzyń w Skarbcu B.

Granica

  • NAPRAWIONO – Pułapkę wybuchową Kapkana można założyć przez półkę w lokacji I PIĘTRO Szafki w zbrojowni, przez co jest ona trudna do wykrycia dla atakujących.
  • NAPRAWIONO – Na ciężarówce policyjnej widnieje obcięty tekst arabski.
  • NAPRAWIONO – Strefa ewakuacji zakładników w lokacji ZEWN. Droga zachodnia nie jest odpowiednio oznakowana flarą.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wskoczyć na szczyt metalowej szafki i zająć pozycję dającą im przewagę.
  • NAPRAWIONO – Dron może uwięznąć w odłamkach w pobliżu ZEWN. Miejsce wypadku.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą za pomocą rozstawianej tarczy dostać się na szczyt bloku w serwerowni.
  • NAPRAWIONO – Gracze natrafiają na niewidzialną ścianę podczas próby rzutu komórką nitro w obszarze I PIĘTRO Archiwa.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą opuścić mapę przy ZEWN. Kontrola pieszych.
  • NAPRAWIONO – Wejście przez okno do PARTER Stanowiska obsługi, zjeżdżając na linie do góry nogami, powoduje że postać „wystaje” przez płot w ZEWN. Wschodnia aleja.
  • NAPRAWIONO – Drony mogą przelecieć przez ściany przy oknach w PARTER Poczekalnia i podobnych lokacjach z oknami.
  • NAPRAWIONO – Fragmenty tekstu graffiti w pobliżu ZEWN. Kontrola pieszych unoszą się w powietrzu.
  • NAPRAWIONO – Po przeskoczeniu przez biurko w Głównym lobby gracze mogą przechodzić przez metalowy szlaban.
  • NAPRAWIONO – Gracze nie wykazują kolizji z wazonem z kwiatami w lokacji I PIĘTRO Główna sypialnia.
  • NAPRAWIONO – Nieprawidłowo rozmieszczone tekstury na tylnej ściance szafki metalowej w lokacji I PIĘTRO Pokój ochrony.
  • NAPRAWIONO – Tekstura ściany w lokacji ZEWN. Dolina znika, jeżeli gracz poruszy kamerą.
  • NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali podczas zbliżania się do pomieszczenia z fontanną na pierwszym piętrze.
  • NAPRAWIONO – Barykady w lokacji I PIĘTRO Pokój ochrony wyglądają na źle ustawione względem ściany.
  • NAPRAWIONO – Umieszczenie rozstawianej tarczy na środku wyjścia z lokacji PARTER Kontrola paszportowa znacząco utrudnia przejście.
  • NAPRAWIONO – Gadżet Cyklop wykazuje nieprawidłową kolizję z monitorem w lokacji PARTER Biuro celne i pokazuje wnętrze monitora.
  • NAPRAWIONO – Przy zastosowaniu drona w lokacji ZEWN. Kontrola pieszych widać unoszący się w powietrzu element.
  • NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali podczas zbliżania się do walizki w lokacji ZEWN. Wschodnia aleja.
  • NAPRAWIONO – Na głównej ścieżce w lokacji ZEWN. Dolina pojawia się nieprawidłowe pytanie o skok.
  • NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali dla wielu elementów na ziemi i ogrodzenia metalowego widocznego z lokacji ZEWN. Kontrola pieszych.

Domek górski

  • NAPRAWIONO – Bomba założona w głównej sypialni staje się niewidzialna dla gracza.
  • NAPRAWIONO – Gracz może utknąć pod łodzią w okolicy garażu skuterów.
  • NAPRAWIONO – Błąd oświetlenia w lokacji PARTER Salon.
  • NAPRAWIONO – Gracz może utknąć w jodle.
  • NAPRAWIONO – W okolicach salonu reflektor podłogowy unosi się w powietrzu.

Klub

  • NAPRAWIONO – Strefa zajęcia w trybie zabezpieczania obszaru nie obejmuje pewnego miejsca w momencie spadku ze skrzyń w zbrojowni.
  • NAPRAWIONO – Cyklop Valkyrie nie wykazuje kolizji z framugą drzwi piwnicy.
  • NAPRAWIONO – Użytkownicy mogą przyjąć pozycję leżącą w niedostępnym miejscu we wnętrzu lokacji PARTER Garaż.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą strzelać przez niezniszczalną podłogę w lokacji I PIĘTRO Łazienka.
  • NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali podczas zbliżania się do lokacji PARTER Bar.
  • NAPRAWIONO – Części neonu z tyłu lokacji PARTER Bar nie można zniszczyć za pomocą kul.

Konsulat

  • NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań gadżet Cyklop Valkyrie nie daje się przymocować do możliwej do zniszczenia ściany w garażu.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wskoczyć do pianina w lokacji PARTER Pokój prasowy.
  • NAPRAWIONO – Brak kolizji między gadżetami gracza a metalową podłogą w lokacji PIWNICA Archiwa.
  • NAPRAWIONO – Gracz może zostać trafiony i zabity przez dach Biura konsula.
  • NAPRAWIONO – Poprawiono efekt zniszczenia białych ścian konsulatu.

Hereford

  • NAPRAWIONO – Niepoprawny poziom detali wyświetlanych w lokacji PARTER Jadalnia podczas przybliżania widoku z lokacji ZEWN. Kwatery.
  • NAPRAWIONO – Krawędź ściany między lokacją PARTER Garaż a ZEWN. Wózki widłowe nie jest chroniona wzmocnieniami ściany.
  • NAPRAWIONO – Niepoprawne kolizje z drzwiami garażu.
  • NAPRAWIONO – Niepoprawne kolizje z korytarzem w piwnicy.
  • NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań nie da się zamontować kamery Cyklop Valkyrie na możliwej do zniszczenia ścianie po wschodniej stronie szatni.
  • NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań nie da się zamontować kamery Cyklop Valkyrie na możliwej do zniszczenia ścianie wychodzącej za szatnię.
  • NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań nie da się zamontować kamery Cyklop Valkyrie na możliwej do zniszczenia ścianie wychodzącej za skład okładzin balistycznych.
  • NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań nie da się zamontować kamery Cyklop Valkyrie na możliwej do zniszczenia ścianie wychodzącej za garaż.
  • NAPRAWIONO – W trakcie fazy przygotowań nie da się zamontować kamery Cyklop Valkyrie na możliwej do zniszczenia ścianie wychodzącej za jadalnię.
  • NAPRAWIONO – Brak kolizji z możliwymi do zniszczenia ścianami w lokacjach I PIĘTRO Gabinet i II PIĘTRO Skład okładzin balistycznych.
  • NAPRAWIONO – Gracze widzą czerwoną ścianę we wnętrzu lokacji I PIĘTRO Sypialnia dziecięca.
  • NAPRAWIONO – Zjazd na linie podczas spadku z krawędzi może skutkować zmianą systemu kolizji na mapie.
  • NAPRAWIONO – Skok przez barierkę w lokacji ZEWN. Taras w celu dosięgnięcia do ZEWN. Schody boczne może być bardzo trudny.
  • NAPRAWIONO – Dron nie wykazuje kolizji z narożnikiem ściany.
  • NAPRAWIONO – W Kontenerze jest luka, przez którą gracze mogą strzelać.
  • NAPRAWIONO – Operator „wystaje” przez podłoże po zainicjowaniu czynności ruchu na linie z lokacji PIWNICA Szatnia przez ukryte wejście do piwnicy.

Dom

  • NAPRAWIONO – Problem z przypisaniem w lokacji PARTER Schody w holu między dwoma ścianami.
  • NAPRAWIONO – Kamera Cyklop Valkyrie nie daje się zamocować do żadnych drzwi garażu podczas fazy przygotowań w Domu.
  • NAPRAWIONO – Drony mogą wypaść poza mapę, jeżeli zostaną wrzucone do lokacji ZEWN. Ulica od frontu.
  • NAPRAWIONO – Niezgodności w zniszczeniach barykady przez dwóch graczy w pobliżu lokacji ZEWN. Tylna weranda / PARTER Tylne wejście.

Kafe Dostojewski

  • NAPRAWIONO – Pociski przechodzą przez niezniszczalne ściany i nie wykazują kolizji między lokacjami PARTER Piekarnia i PARTER Piekarnia Kuchnia, wyłącznie z kierunku obszaru PARTER Piekarnia.
  • NAPRAWIONO – Dolna część ścian kuchni pozostaje nie zostaje zniszczona w lokacji II PIĘTRO Toalety.

Kanał

  • NAPRAWIONO – Gracze mogą przeskoczyć przez monitory w lokacji II PIĘTRO Centrum Kontroli.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wskoczyć na niewidzialną barierkę w lokacji ZEWN. Dźwig do łodzi.
  • NAPRAWIONO – Gracz wylatuje z mapy po trafieniu w mydelniczkę w lokacji PARTER Natryski.
  • NAPRAWIONO – Gracz jest w stanie przeskoczyć przez Kanał w okolicy dźwigu do łodzi.
  • NAPRAWIONO – Gracze nie mogą przeskoczyć nad ławkami w lokacji ZEWN. Frontowy trawnik.
  • NAPRAWIONO – Niepoprawna jakość detali przy zbliżaniu się do białych mebli w lokacji CK – II PIĘTRO Centrum kontroli.

Oregon

  • NAPRAWIONO – Gracz może przeskoczyć przez kartonowe pudło w lokacji I PIĘTRO Strażnica.
  • NAPRAWIONO – Kamera Cyklop Valkyrie nie daje się zamocować do drzwi garażu w fazie przygotowań w Oregonie.
  • NAPRAWIONO – Drony „wystają” przez ściany i sufit w obszarze bez sufitu w lokacji I PIĘTRO Stołówka Korytarz.
  • NAPRAWIONO – Lokalizacja bomby B unosi się w powietrzu w obszarze PARTER Kuchnia.
  • NAPRAWIONO – Po umieszczeniu tarczy w drzwiach w lokacji PARTER Sala spotkań gracze nie mogą nad nią przeskoczyć.
  • NAPRAWIONO – Widoczna jest szczelina między ścianami we wschodnim narożniku między lokacjami I PIĘTRO Główna sypialnia a początkiem głównych schodów.
  • NAPRAWIONO – Telewizor i magazyny unoszą się w powietrzu po zniszczeniu szafki, na której się znajdowały.

Samolot

  • NAPRAWIONO – Strefa zajęcia w trybie zabezpieczania obszaru nie obejmuje przestrzeni w rogu Luku bagażowego.
  • NAPRAWIONO – Komórki nitro umieszczone na krzesłach w lokacji DOLNY POKŁAD Ładownia po aktywowaniu nie zadają operatorom obrażeń.
  • NAPRAWIONO – Obrońcy mogą dostać się na dach samolotu prezydenckiego, skacząc z rozkładanej tarczy.
  • NAPRAWIONO – Gracze „wystają” przez szafkę w lokacji DOLNY POKŁAD Punkt pierwszej pomocy podczas skoku przez rozkładaną tarczę.
  • NAPRAWIONO – Obrońcy widzą cienie odradzających się atakujących przez okna samolotu.

Jacht

  • NAPRAWIONO – Kamera Cyklop Valkyrie widzi przez ścianę między lokacjami ZEWN. Tylny pokład a I PIĘTRO Tylne schody z obszaru I PIĘTRO Kuchnia Korytarz.
  • NAPRAWIONO – Kamera Cyklop Valkyrie nie wykazuje kolizji z sufitem w obszarze I PIĘTRO Kuchnia Schody.
  • NAPRAWIONO – Po odbiciu się z kanapy postać może „wystawać” do wnętrza schodów w lokacji II PIĘTRO Schody na górny pokład.
  • NAPRAWIONO – Gracz może „uwięznąć” w obszarze PARTER Maszynownia Korytarz.
  • NAPRAWIONO – Przy użyciu rozstawianej tarczy gracze mogą dostać się na szczyt prywatnej łodzi podwodnej w pomieszczeniu Aklark Łódź podwodna.
  • NAPRAWIONO – Skok w odpowiednim miejscu w lokacji PARTER Maszynownia daje graczowi niesprawiedliwą przewagę.
  • NAPRAWIONO – Gracz może „uwięznąć” w lokacji ZEWN. Łódź podwodna po spadnięciu z góry w pozycji leżącej.
  • NAPRAWIONO – W lokacji PARTER Schody frontowe wyświetla się pytanie o skok, ale samej czynności nie można wykonać.
  • NAPRAWIONO – Przy zastosowaniu drona gracze widzą przez powierzchnię lokacji Wyłom Zachód w statku.
  • NAPRAWIONO – Gracze mogą wykonać skok między lokacjami PARTER Schody frontowe i I PIĘTRO Schody frontowe.
  • NAPRAWIONO – Jager może uwięznąć po spełnieniu określonych warunków.
  • NAPRAWIONO – Drony nie wykazują kolizji z barem w lokacji II PIĘTRO Kasyno.
Źródło: http://rainbow6.ubi.com/siege/pl-pl/updates/skullrain.aspx

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper