Ana jest już dostępna dla graczy Overwatch, wraz z nowymi zmianami i balansem rozgrywki
Nie ulega wątpliwości, że to świetna i bardzo grywalna produkcja, jednak również w niej pojawiło się sporo niedociągnięć i problemów z balansem. Dzisiejsza aktualizacja wprowadza dużo pozytywnych zmian, które z pewnością uprzyjemnią nam zabawę.
Oczywiście główną gwiazdą ostatniej aktualizacji jest Ana, o której wspominaliśmy już niejednokrotnie. Jest ona Należy ona do postaci wspomagających, która za pomocą swojego karabinu snajperskiego może zarówno leczyć sojuszników, jak i ranić wrogów. Jeżeli jesteście ciekawi historii Any, to pod tym adresem znajdziecie krótki komiks, dzięki któremu dowiecie się, jak trafiła ona do grona bohaterów .
Od tej pory, podczas gier rankingowych jedna drużyna nie może posiadać tych samych postaci, co znacznie poprawiło balans rozgrywki i nie pozwala na tworzenie niepokonanych kombinacji. Zdolności, które leczą naszego bohatera wliczają się teraz w ładowanie super umiejętności, przez co jej cooldown musiał zostać wydłużony u takich postaci jak Bastion Lucio, Wieprzu, Żołnierz 76.
Oberwało się również Łasce, której ultimate był jednym z najpotężniejszych w całej grze, więc jego ładowanie trwa teraz o 30 % dłużej.
Bardzo irytujące wieżyczki Torbjörna i Symmetry będą atakowały z siłą mniejszą o 30 %, co z pewnością jest dobrą zmianą, gdyż te postacie były niezastąpione podczas obrony punktu.
Dokładną listę wszystkich zmian i naprawionych pomniejszych błędów znajdziecie tutaj.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Overwatch.